دانلود اپلیکیشن E-NUM و راهنمای کار با آن برای انتقالات وب مانی – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

یکی از روش های افزایش نقل و انتقالات وب مانی، استفاده از اپلیکیشن E-NUM است. این اپلیکیشن عملکردی شبیه به برنامه Google Authenticator دارد و برای ایجاد تراکنش های رمزدار در حساب های وب مانی کاربرد دارد. ما در این مطلب قصد داریم تا علاوه بر ارائه لینک دانلود اپلیکیشن E-NUM به بررسی نحوه عملکرد و چگونگی کار با این اپلیکیشن نیز پرداخته و نکات لازم را در این خصوص به شما ارائه کنیم.

راهنمای کار با اپلیکیشن E-NUM

برای کار با اپلیکیشن E-NUM ابتدا آن را از طریق گوگل پلی و یا از طریق لینک ارائه شده در انتهای مطلب، دانلود نمایید. پس از دانلود و نصب این برنامه، شما قادرید تا تراکنش های رمزدار را در بستر وب مانی انجام داده و به این ترتیب امنیت نقل و انتقالات پول خود را افزایش دهید. ما در مبحث نحوه انتقال پول در وب مانی، در رابطه با چگونگی عملکرد این برنامه توضیحات خلاصه ای را عنوان کرده بودیم و گفتیم که یکی از روش های انجام تراکنش رمزدار، استفاده از این اپلیکیشن است.

این اپلیکیشن در حقیقت یک ایجاد کننده رمز آفلاین از طریق الگوریتمی خاص است. اگر با Google Authenticator کار کرده باشید، کار با E-NUM نیز برای شما بسیار ساده خواهد بود. اما اگر تاکنون با هیچ کدام از این اپلیکیشن های احراز هویت کار نکرده باشید، ممکن است در ابتدا با کمی سردرگمی مواجه شوید. اما نگران نباشید، ما در این جا به شما کمک خواهیم کرد.

رمزدار کردن تراکنش ها چه در بستر وب مانی و چه در بستر سایر سیستم های پرداختی، سبب می شود تا امنیت تراکنش بالا تر رود. به این ترتیب که در هنگام انجام تراکنش، یک کد نیز ساخته می شود که تنها در صورتی که E-NUM آن کد را تولید کند، تراکنش با موفقیت انجام خواهد شد. این سیستم باعث می شود تا امکان سوء استفاده در هنگام انجام تراکنش، به صفر نزدیک شود و گیرنده پول مورد نظر شما که به او رمز انتقال را داده اید، تنها قادر به دریافت پول و اتمام عملیات انتقال باشد.

همچنین بخوانید |  آموزش ساخت کیف پول وب مانی (WebMoney)

تصاویری از محیط اپلیکیشن E-NUM
تصاویری از محیط اپلیکیشن E-NUM

اپلیکیشن E-NUM مختص تراکنش های وب مانی طراحی شده است و برای سایر سیستم های پرداخت کاربرد ندارد. از طریق این اپلیکیشن برای انتقال یا خرید وب مانی، شما یک کد رمز دار دریافت خواهید کرد که این کد از طریق این اپلیکیشن ساخته خواهد شد. کد ساخته شده در اپلیکیشن بر اساس الگوریتمی خاص که هماهنگ با الگوریتم بکار گرفته شده در سرویس است تولید شده و دقیقا در آن بازه زمانی خاص، کد تولید شده توسط اپلیکیشن با کد تولید شده در وب سایت، یکی بوده و به این ترتیب تراکنش موفقیت آمیز خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن E-NUM

اگر از جمله کسانی هستید که در بستر وب مانی فعالیت می کنید و هر روزه تراکنش های مختلفی را در این بستر انجام می دهید، می توانید از طریق گوگل پلی و یا از طریق لینک زیر اقدام به دانلود اپلیکیشن E-NUM نموده و از این برنامه کاربردی جهت امن تر کردن تراکنش های خود استفاده کنید. این برنامه به صورت آفلاین کار می کنید و برای استفاده از آن نیازی نیست که آنلاین باشید.

E-NUM Logo

دانلود اپلیکیشن با لینک مستقیم

دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا