دانلود متاتریدر برای ویندوز و اندروید : نرم افزار نسخه 4 و 5 – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

متاتریدر یک نرم افزار است که پلتفرم های ترید مختلف را به یکدیگر متصل می کند و امکان ترید در آن ها را از طریق کامپیوتر یا تلفن هوشمند فراهم می سازد. به عبارتی دیگری، نرم افزار MetaTrader همه پلتفرم ها را در یک مکان برای شما گردآوری می کند. در ادامه می توانید تمامی نسخه های نرم افزار متاتریدر 4 و 5 را دانلود کنید و البته به بررسی تفاوت بین نسخه 4 و 5 هم خواهیم پرداخت.

به همین دلیل است که این نرم افزار به شدت توسط تریدر های بازار فارکس استفاده می شود که می توانند درآن بروکری که قصد معامله با آن را دارند، انتخاب کنند.

نرم افزار متاتریدر در حال حاضر دو نسخه MT4 و MT5 را دارد که توسط کمپانی MetaQuotes Software به ترتیب در سال 2005 و 2010 ساخته شده است؛ این کمپانی روسی است و در بازار نرم افزار های اقتصادی به نوعی رهبر محسوب می شود.

ترید انجین

دانلود تمامی نسخه های نرم افزار

شما می توانید با کلیک بر روی دکمه های زیر، نسخه های 4 و 5 نرم افزار متاتریدر را برای سیستم عامل های ویندوز، اندروید و iOS دانلود کنید.

همچنین متاتریدر 5 دارای یک نسخه تحت وب و قابل دسترسی بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی می باشد.

مزایای استفاده از نرم افزار متاتریدر چیست؟

این نرم افزار کاملا رایگان است و شما می توانید از وب سایت رسمی و همچنین وبلاگ فناوران امید تمامی نسخه های آن را دانلود کنید.
این نرم افزار بسیار سبک و سریع است که در کار با بازار های پر نوسان امتیاز بزرگی محسوب می شود.
از طریق این پلتفرم می توانید تنظیمات مربوط به بازار، Stop loss و Stop order ها را انجام دهید.
همچنین امکان استفاده از قابلیت Expert Adviser وجود دارد که با بهترین استراتژی ها برای شما به طور خودکار معامله می کند.
همچنین این نرم افزار تمامی تراکنش های شما را ثبت می کند که می توانید از آن ها برای یافتن بهترین استراتژی ها در آینده استفاده کنید.

همچنین بخوانید |  آموزش متاتریدر 4 : چگونه از این نرم افزار استفاده کنیم؟

چرا همچنان نسخه 4 نرم افزار متاتریدر مورد استفاده است؟

اگر چه نسخه 5 آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار است و قابلیت های زیادی به آن افزوده شده اما با توجه به این که به دلیل متفاوت بودن کدنویسی این دو نرم افزار، این دو با یکدیگر سازگاری ندارند، معمولا مهاجرت از نسخه 4 به 5 برای کاربر کمی هزینه بر و زمان براست.

تفاوت نسخه 4 با 5 نرم افزار متاتریدر در چیست؟

کمپانی MetaQuotes پس از سال نسخه 4، متاتریدر 5 را در حالی که نیاز به نسخه ای جدید برای پاسخگویی به نیاز بازار معاملات جدید می دید، منتشر کرد.

هدف اصلی از ارائه این نسخه، ارائه قابلیت های جدید و بهبود هایی در نسخه قبلی بود. ولی اصلی ترین تفاوت بین این دو نسخه ها، زبان MetaQuotes است که در نسخه 5 از MQL5 و در نسخه 4 از MQL4 استفاده می شود.

در MT5 همچنین یک تقویم همگام شده فاندامنتال وجود دارد که اندیکاتور های منحصربفردی را نشان می دهد و امکان تست بر پایه ورودی را فراه می سازد.

تصویر محیط نرم افزار متاترید 5

اگر چه واقعیت این است که این دو نسخه تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند، در جدول زیر جزئیات آن را می توانید ببینید.

ویژگینسخه 4نسخه 5
زبان برنامه نویسی مورد استفادهMQL4MQL5
تعداد سفارش های قابل اجرا34
تعداد سفارش های معلق46
استفاده سادهبسیار سادهکمی سخت
تعداد اندیکاتور ها3038
ابزار های تحلیل3368
قابل دسترسی در بروکر هابسیار زیادنه خیلی زیاد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا