دانلود همراه بانک ملت نسخه جدید به همراه آموزش نصب و بروزرسانی نسخه های قدیمی – فناوران امید

همراه بانک اصطلاحی است که اکثر بانک های ایرانی از آن استفاده می کنند و برنامه ای کاربردی قابل نصب بر روی تلفن همراه می باشد که از طریق آن می توانید کار های بانکی روزمره خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک یا استفاده از خودپرداز ها انجام دهید. شما می توانید نسخه جدید همراه بانک ملت و همچنین پیام رسان ملت را از این جا برای گوشی های اندروید و آیفون دانلود کنید که در ادامه به بررسی جدیدترین قابلیت های اضافه شده به این برنامه و همچنین آموزش نصب و بروزرسانی نسخه های قدیمی آن می پردازیم.

بانک ملت، شرکت ارائه کننده خدمات مالی و بانکداری ایرانی است که هم اکنون حدود 1900 شعبه داخل کشور و دو شعبه خارج از کشور فعال دارد. این بانک در سال 1391 با توجه به درآمد بالغ بر 120 هزار میلیارد ریال عنوان پنجمین شرکت بزرگ ایرانی را به خود اختصاص داد.

همراه بانک ملت پیش از به میان آمدن همراه بانک های دیگری مانند همراه بانک ملی و… یکی از قوی ترین همراه بانک های موجود به حساب می آمد که قابلیت های بسیار کاربردی را در اختیار مشتریان این بانک قرار می داد. این برنامه از ابتدا با قابلیت اتصال با GPRS و پیامک امکان برقراری ارتباط بانکی را فراهم می نمود.

مزایایی که به طور کلی با استفاده از برنامه همراه بانک نسبت به مراجعه حضوری به بانک از آن بهره مند خواهید شد عبارتند از :

  • امکان استفاده از خدمات بانکی به صورت 24 ساعته
  • بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفه جویی در وقت
  • روشی سریع تر و ارزان تر از روش های دیگر برای بهره مندی از خدمات بانکی
  • دسترسی آسان در هر کجا
  • نقل و انتقال سریع تر
  • امکان انتقال وجه و انجام تراکنش در مکان هایی که امکان ارائه خدمات حضوری وجود ندارد (خارج از کشور و…)

دانلود همراه بانک ملت نسخه جدید و نصب آن

پیش از هر چیز برای بهره مندی از خدمات همراه بانک ملت می بایست برای بار اول با مراجعه حضوری به یکی از شعب آن مراحل ثبت نام و فعال سازی همراه بانک ملت را انجام دهید.

مراحل فعال سازی سرویس همراه بانک ملت به شرح زیر است.

  • مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک ملت
  • درخواست فرم استفاده از خدمات همراه بانک ملت از متصدی مربوط به این خدمات و تکمیل موارد خواسته شده در فرم
  • ارائه فرم تکمیل شده به یکی از باجه های بانکی برای دریافت پاکت رمز و اطلاعات ورود به همراه بانک پلمپ شده
  • مراجعه به سایت بانک ملت و صفحه خدمات همراه بانک پس از گذشت 2 ساعت از دریافت پاکت و دریافت کلید تبادل از این صفحه
دریافت کلید تبادل برای نسخه قدیمی همراه بانک ملت
دریافت کلید تبادل برای نسخه قدیمی همراه بانک ملت
  • در صفحه ای که مشاهده می کنید، شماره تلفن همراهی که در فرم وارد کردید را به همراه رمز همراه بانک درج شده در پاکت وارد کنید و پس از وارد کرن حروف و اعداد قابل مشاهده در کادر زیر بر روی دکمه دریافت کلید تبادل کلیک کنید.
  • دانلود همراه بانک ملت نسخه جدید از انتهای همین نوشته آموزشی و نصب آن بر روی تلفن اندروید یا آیفون خود

همچنین بخوانید |  دانلود کریپتو تب اندروید و آموزش استفاده از آن برای استخراج رایگان بیت کوین

نکته : در صورت مراجعه حضوری به بانک ملت معمولا تمامی مراحل بالا توسط متصدی بانک برای شما انحام می شود اما در صورتی که مایل باشید تمامی مراحل کار توسط خود شما انجام شود، می توانید طبق آموزشی که ادامه آن را مشاهده خواهید کرد، پیش بروید.

در این صورت می بایست با در دست داشتن پاک رمز همراه بانک ملت ادامه مراحل را طبق آموزش انجام دهید.

دانلود نسخه جدید برنامه همراه بانک ملت برای اندروید

در حال حاضر آخرین نسخه برنامه همراه بانک ملت برای گوشی های اندروید، نسخه 1.1.5 است که می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر آن را دانلود کنید.

دانلود نسخه 1.1.5 برای اندروید

پس از دانلود برنامه بالا بر روی تلفن اندرویدی خود پیش از نصب آن، در صورتی که نسخه قدیمی همراه بانک ملت را بر روی گوشی از قبل نصب دارید، از رمز عبور خود  پشتیبانی بگیرید (رمزی که بین 4 تا 6 رقم است را در جایی یادداشت کنید).

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می بایست برای دریافت دوباره ان به بانک مراجعه کنید اما دیگر نیازی به دریافت کلید تبادل نیست و با همان رمز می توانید در نسخه جدید برنامه همراه بانک وارد شوید.

آموزش نصب و استفاده از نسخه جدید را با کلیک بر روی دکمه زیر دریافت کنید.

دانلود آموزش نصب و استفاده

قابلیت های برنامه همراه بانک ملت

  • اضافه شدن خدمات سپان برای استفاده از NFC دستگاه برای انجام پرداخت ها (جدید)
  • بهبود رابط کاربری و دارای ظاهری کاربر پسند و ارائه نمودار و گزارش ها (جدید)
  • استفاده از اثرانگشت برای ورود به برنامه (جدید)
  • نمایش نرخ ارز و نمودار تغییرات آن (جدید)
  • نمایش نزدیک ترین شعب به همراه اطلاعات آن ها به مشتریان (جدید)
  • نمایش و پین کردن حساب های پر کاربرد در بالای فهرست حساب ها (جدید)
  • خرید بسته اینترنتی در سامانه جدید همراه پلاس
  • اضافه شدن کیف پول در همراه پلاس
  • پرداخت قبض
  • موجودی حساب
  • کارت به کارت
  • خرید شارژ سیم کارت
  • دریافت شبا
  • پرداخت اقساط
  • امکان انجام تراکنش با استفاده از شماره کارت یا حساب
  • سادگی در نصب، راه اندازی و استفاده

نکات ایمنی در استفاده از برنامه همراه بانک ملت

در طی سال های گذشته، روشی که مشتریان بانک ها برای انجام کار های خود انتخاب می کنند به شکلی چشمگیر تغییر کرده است. با توجه به افزایش کاربرد اینترنت در دهه گذشته، حالا نیاز به مراجعه حضوری به بانک و ATM ها برای انجام تراکنش یا انتقال پول از بین رفته است. حتی در طی چند سال اخیر روند استفاده از اینترنت جای خود را به استفاده از تلفن های هوشمند داده است.

بنابراین به احتمال زیاد شما هم یکی از از آن دسته افرادی هستید که اهمیت استفاده از تلفن همراه را در انجام کار های مالی درک کرده اید و قصد استفاده از آن را دارید. اکثر بانک ها روی تضمین امنیت برنامه های کاربردی خود سرمایه گذاری بسیاری کرده اند چرا که وجود هر گونه مشکل امنیتی می تواند به اعتبار بانک ضربه بزند.

همچنین بخوانید |  استخراج بیت کوین با ایفون و ایپد (گوشی موبایل و تبلت)

اما جدای از امنیت برنامه، شما هم به عنوان مشتری می بایست نکات ایمنی را در استفاده از برنامه همراه بانک خود رعایت کنید.

فقط از برنامه رسمی استفاده کنید

شاید به نظر شما این نکته کمی پیش افتاده باشد ولی در صورتی که برنامه را از مکانی مطمئن دانلود نکنید، ممکن است به دام بدافزار ها و برنامه های کلاهبرداری بیافتید. به همین منظور توصیه می شود برنامه همراه بانک خود را از سایت های معتبر و شناخته شده دانلود کنید و از برنامه های مشابهی که از طرف بانک شما ارائه نشده اند، استفاده نکنید.

برنامه را بروز نگهدارید

این نکته درباره همه برنامه های کاربردی صادق است و فقط محدود به همراه بانک ها نمی شود ولی در مورد این برنامه ها این نکته اهمیت بیشتری پیدا می کند. به نظر ما بانک ملت در ارائه بروزرسانی خیلی نتوانسته خوب عمل کند اخیرا پس از مدت طولانی بالاخره یک نسخه جدید ارائه کرد. باارئه هر بروزرسانی توسعه دهنده برنامه احتمالا ابزار های امنیتی برای مقابله با تهدیدات را به برنامه اضافه می کند که برای ایمن شدن در برابر تهدید های جدید توصیه می شود هر چه سریع تر جدید ترین نسخه را دانلود و نصب کنید.

از یک بار رمز استفاده کنید

همراه بانک ملت قابلیت به نام “یکبار رمز” دارد که با فعال سازی آن برای هر بار ورود به حساب خود نیازی به ورود اطلاعات حساب نیست بلکه هر بار کدی به تلفن همراه شما فرستاده می شود که باید برای ورود آن کد را وارد کنید. البته این قابلیت هم معایب خود را دارد از جمله آن این است که در صورتی که امکان دسترسی به تلفن همراه شما برای افراد ناشناس ساده باشد می توانند از این طرق وارد حساب بانکی شما شوند و البته که فعال سازی این قابلیت شامل هزینه نیز می شود.

از برنامه خارج شوید

پس از این که کارتان با برنامه همراه بانک تمام شد، مطمئن شوید که به درستی از برنامه خارج شده باشید چرا که ممکن است در صورتی که همچنان برنامه در حال اجرا باشد، فردی ناشناس بتواند با دسترسی به تلفن همراه، به حساب شما دسترسی پیدا کند.

از یک برنامه ردیاب استفاده کنید

داشتن دسترسی از راه دور به تلفن همراه همیشه برای ایمن نگه داشتن اطلاعات مسئله مهمی است. در صورتی که تلفن همراه شما مفقود شود و بر روی آن همراه بانک نصب داشته باشید، ممکن است در این صورت با روت شدن دستگاه شما، اطلاعاتتان در خطر باشد. در این صورت پیشنهاد ما استفاده از برنامه های مانند ردیابی تلفن همراه SFP است.

گوشی را روت یا جیلبریک نکنید

مفهومی به نام روت در گوشی های اندرویدی و جیلبریک در گوشی های آیفون وجود دارد که با انجام این کار دسترسی های بیشتری به تنظیمات گوشی برای شما فعال می شود اما همین دسترسی بیشتر باعث می شود تا امنیت دستگاه شما نیز بیشتر در معرض خطر باشد. بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که برنامه همراه بانک در گوشی خود نصب دارید، آن را روت یا جیلبریک نکنید. حتی همراه بانک ملی در صورتی که گوشی شما روت باشد امکان استفاده از برنامه را نمی دهد!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا