دانلود کریپتو تب اندروید و آموزش استفاده از آن برای استخراج رایگان بیت کوین – فناوران امید

کریپتو تب وبسایتی است که امکان کسب بیت کوین را به صورت رایگان برای کاربرانش فراهم می کند. به دو روش دعوت از دیگر کاربران و استفاده از توان پردازشی کامپیوتر می توانید در این برنامه مشارکت داشته باشید. پیش از این مرورگر کریپتو تب برای ویندوز را معرفی کردیم. اما با دانلود کریپتو تب اندروید می توانید بدون داشتن کامپیوتر، با گوشی هوشمند اندروید خود به صورت رایگان بیت کوین استخراج کنید.

در ادامه روش استفاده از این برنامه اندرویدی را توضیح خواهیم داد.

دانلود کریپتو تب اندروید آخرین نسخه

تا پیش از این که گوگل مانند دیگر کمپانی های معروف تصمیم به مسدودسازی تبلیغات ارز های رمزپایه بگیرد، کریپتو تب را می توانستید از طریق گوگل پلی استور برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود دانلود کنید.

اما اگر چه لینک برنامه اندرویدی کریپتو تب در وبسایت رسمی آن وجود دارد، با کلیک بر روی آن به صفحه 404 پلی استور هدایت می شوید؛ چون تمامی اپلیکیشن های مرتبط با استخراج ارز های رمزپایه از این سرویس دهنده حذف شده است.

شما می توانید آخرین نسخه کریپتو تب اندروید را با کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید.

دانلود نسخه [0.6.7]

پس از دانلود و نصب، برنامه شروع به استخراج می کند اما چند نکته را باید در نظر داشته باشید.

صفحه اصلی برنامه کریپتو تب اندروید

???? قرار دادن Mining Speed یا سرعت استخراج روی MAX باعث می شود تا از تمام قدرت پردازشی گوشی اندروید شما استفاده شود و احتمالا با کندی در عملکرد تلفن همراه تان روبرو خواهید شد.

???? پیشنهاد می کنیم در صورتی که شارژر تلفنتان را همراه خود ندارید، استخراج نکنید چرا که باتری گوشی شما به سرعت خالی می شود!

همچنین بخوانید |  الکترونیوم گوشی ماینر عرضه می کند

???? اصلا به این روش استخراج نکنید! با توجه به سختی شبکه بیت کوین و این که قدرت پردازشی گوشی های موبایل برای استخراج مناسب نیست، پیشنهاد می کنیم از این برنامه برای استخراج استفاده نکنید.

این کار از نظر اقتصادی به صرفه نیست و بیشتر از آن چه که نصیب شما می شود را باید هزینه کنید.

جایگزین استخراج در کریپتو تب اندروید

همان طور که پیش از این هم گفتیم، علاوه بر استخراج، به شکل دیگری هم می توانید به کمک این برنامه، بیت کوین رایگان کسب کنید.

در اپلیکیشن کریپتو تب اندرویدی در صورتی که صفحه را به بالا بکشید، با تصویری مشابه تصویر بالا روبرو می شوید که به شما اطلاعاتی در رابطه با افراد دعوت شده می دهد.

در واقع شما با دعوت از دوستان و آشنایان خود برای استفاده از اپلیکیشن یا وبسایت کریپتو تب نیز می توانید کسب درآمد کنید.

کافی است تا لینک مخصوص به خود را با فشردن دکمه COPY URL کپی و برای دیگران ارسال کنید.

???? در صورتی که برنامه از روی گوشی شما حذف شود، دیگر به سوابق خود دسترسی نخواهید داشت و تمام افرادی که دعوت کرده اید دیگر از طرف شما محسوب نمی شوند، بنابراین پیش از شروع کار با این برنامه ابتدا با کلیک بر روی گزینه LOGIN وارد حساب کاربری شوید.

آمار درآمد در اپلیکیشن کریپتو تب اندروید

با کلیک بر روی نماد سه خط در بالا سمت چپ اپلیکیشن کریپتو تب اندروید می توانید بیت کوین استخراج شده، کل بیت کوین کسب شده و بیت کوین هایی که از طریق دعوت از دیگران بدست آورده اید، را ببینید.

همچنین بخوانید |  بدافزاری که میلیون ها دستگاه اندرویدی را جهت استخراج مونرو در اختیار گرفته است

زمانی که مقدار بیت کوین داخل حساب شما به حداقل 0.0004 برسد، می توانید با انتخاب گزینه WITHDRAW BTC آن را برداشت کنید.

پس از برداشت و واریز به کیف پول بیت کوین خودتان، حالا می توانید آن را از طریق صرافی هایی مانند فناوران امید به ریال تبدیل کنید.

می توانید به جای خواندن این مطلب، ویدیو زیر را تماشا کنید.

از طرفی اگر احساس می کنید سرمایه گذاری روی بیت کوین روش بهتری برای کسب درآمد است، می توانید از فناوران امید بیت کوین خریداری کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا