دانلود کیف پول بیت کوین اندروید و معرفی بهترین های سال 2018 – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بیت کوین در اصل به عنوان یک سیستم پرداخت نامتمرکز و با استفاده آسان ساخته شده بود. به همین منظور تعداد زیادی کیف پول بیت کوین اندروید و کیف پول هایی برای انواع دیگر سیستم عامل به وجود آمده است که به شما این امکان را می دهد حتی در حال حرکت بتوانید حساب خود را مدیریت کنید، برای دیگران بیت کوین بفرستید یا از دیگران بیت کوین بگیرید.

در این آموزش، به معرفی 5 مورد از بهترین برنامه های کیف پول بیت کوین در سال 2018 می پردازیم. اگر چه معیار خود را برای انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین اندروید سادگی در استفاده از آن گذاشتیم ولی اگر قصد داشته باشید مقدار زیادی بیت کوین نگهداری کنید باید کیف پولی که از آن استفاده می کنید امنیت بالایی هم داشته باشد. برای مثال کیف پول بیت کوین اندروید GreenBits قابلیت های امنیتی کاربردی و خوبی دارد. اما اگر تعداد بیت کوین های شما کم است و فقط می خواهید به صورت آزمایشی با کیف پول ها کار کنید، کیف پول بیت کوین اندروید Bitcoin Wallet نیز انتخاب خوبی است.

بیت کوین تنها ارز رمزپایه موجود در بازار امروزی نیست. اگر مقداری از انواع دیگر ارز های رمزپایه دارید یا می خواهید سکه های خود را تبدیل کنید، ممکن است نیاز به کیف پول با قابلیت پشتیبانی همزمان از چند ارز مانند کیف پول بیت کوین اندروید Coinomi داشته باشید.

هنگامی که قصد انتخاب یک کیف پول خوب و متناسب با نیاز های خود دارید، به شدت توصیه می کنیم که به دنبال چنین کیف پولی فقط در وبسایت هایی مانند فروشگاه Google Play یا F-Droid باشید چرا که برنامه های منتشر شده در این وبسایت ها کمترین میزان کد های مخرب و بدافزار را دارد و اطمینان به برنامه های عرضه شده در این مراجع بیشتر از مراجع متفرقه است.

کیف پول بیت کوین اندروید Electrum

Electrum در دنیای بیت کوین به خوبی شناخته شده است و یکی از محبوب ترین کلاینت ها برای نگهداری بیت کوین است و برنامه اندرویدی آن هم به خوبی انتظارات را برآورده می کند. پس از دانلود، کیف پول شما با استفاده از یک عبارت 12 کلمه ای که به آن seed می گویند ساخته می شود که پس از انتخاب این 12 کلمه باید آن ها را در جایی یادداشت کنید. اگر هر اتفاقی برای دستگاه اندرویدی شما بی افتد، می توانید با استفاده از این seed کیف پول خود را به همراه تمام بیت کوین هایش بازگردانی کنید. کلید خصوصی شما در کیف پول اندرویدی شما قفل نمی شود و می توانید آن را به یک کیف پول بیت کوین دیگر منتقل کنید.

کیف پول بیت کوین اندروید الکتروم
کیف پول بیت کوین اندروید الکتروم

کیف پول بیت کوین اندروید Electrum امنیت را جدی می گیرد. کلید های خصوصی و seed از دستگاه شما خارج نمی شوند. در زمان راه اندازی کیف پول حتی از شما خواسته می شود یک پین کد 6 رقمی وارد کنید تا برای تایید پرداخت ها از شما درخواست شود. اگر از قبل از نسخه دسکتاپ کیف پول Electrum استفاده کردید، حتی می توانید کیف پول بیت کوین اندروید خود را در حالت Watching Only راه اندازی کنید که در این صورت روی تلفن اندرویدی خود فقط می توانید موجودی کیف پول بیت کوین خود را ببینید و بیت کوین دریافت کنید و امکان ارسال بیت کوین از روی تلفن همراه را نخواهید داشت.

جدیدترین ورژن برنامه کیف پول بیت کوین اندروید Electrum با یک اسکنر کد QR همراه است که می توانید برای ارسال بیت کوین به دیگران آدرس های عمومی آن ها را به سادگی دریافت کنید. برای دریافت بیت کوین فقط کافی است روی بخش Receive در محیط برنامه لمس کنید تا آدرس عمومی کیف پول شما در قالب یک کد QR نمایش داده شود. البته این قابلیت با برنامه ZXing QR Scanner سازگار است و اگر از برنامه دیگری برای اسکن کد ها استفاده می کنید ممکن است دچار مشکلات ناسازگاری شوید.

دانلود کیف پول Electrum

ویژگی و معایب برنامه Electrum

  • محبوبیت زیاد بین کاربران
  • قابلیت های امنیتی قوی
  • مشکلات گاه به گاه با اسکنر QR

همچنین بخوانید |  سامسونگ گلکسی اس 10 به همراه کیف پول ارز رمزپایه عرضه می شود

کیف پول بیت کوین اندروید Coinomi Wallet

Coinomi Wallet اساس در سال 2015 ساخته شد و از آن زمان مرتب گسترش یافته و به عنوان یک کیف پول که فقط بیت کوین را نگهداری نمی کند و دیگر ارز های رمز پایه مانند لایت کوین، بیت کوین کش و اتریوم را نیز نگهداری می کند، از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. در زمان تنظیمات اولیه برنامه می توانید مشخص کنید که کدام نوع سکه ها در بخش مرور محیط برنامه نمایش داده شود که در این بخش لیست قیمت فعلی بازار و ارزش هر ارز را نشان می دهد.

مانند کیف پول Electrum، در کیف پول اندروید Coinomi آدرس شما با استفاده از یک master seed تشکیل شده از 12 کلمه تصادفی ساخته می شود و در دستگاه شما می ماند و به جای دیگری ارسال نمی شود. از این عبارت 12 کلمه ای می توانید در صورت بروز اتفاقی برای تلفن همراه، برای بازگردانی سکه های خود استفاده کنید. مشابه با Electrum این برنامه هم به شما امکان تنظیم یک عبارت امنیتی را برای استفاده از کیف پول می دهد البته در electrum امکان تنظیم پین کد به جای عبارت امنیتی دارید. اگر در زمان تنظیمات اولیه انتخاب کردید که از عبارت امنیتی استفاده نکنید، مطمئن شوید که گوشی شما قفل صفحه نمایش داشته باشد تا افراد ناشناس نتوانند به اطلاعات روی گوشی تلفن شما دسترسی داشته باشند.

کیف پول بیت کوین اندروید کوینومی
کیف پول بیت کوین اندروید کوینومی

Coinomi با کمک سرویس دهندگان Shapeshift و Changelly امکان تبدیل سکه ها را با کارمزد پایین فراهم کرده است. اگر چه در زمان تست این برنماه به چنین مشکلی برنخوردیم، ولی برخی از کاربران گزارش کرده اند که بعضی از تراکنش ها برای مدتی تایید نمی شوند.

از ژانویه 2018 برنامه Coinomi دیگر متن باز نیست که این به این معناست که سخت است که بدانیم آیا آن ها باگ های امنیتی و بک دور ها را رفع کرده اند یا خیر.

دانلود کیف پول Coinomi Wallet

ویژگی و معایب برنامه Electrum

  • پشتیبانی از چندین ارز رمزپایه
  • بازگردانی ساده سکه ها با استفاده از عبارت امنیتی
  • اعتراض برخی کاربران درباره تبدیل سکه ها

کیف پول بیت کوین اندروید Mycelium

Mycelium یکی از تحسین بر انگیز ترین کیف پول های بیت کوین موجود است. وبسایت رسمی این کیف پول بیت کوین اندروید، ادعا کرده است که برنامه Mycelium در سال 2014 برنده جایزه بهترین برنامه موبایلی از Blockchain.info شده است و هیچ کیف پولی در Google Play بیشتر از این برنامه ستاره (معیار امتیاز دهی به برنامه ها) ندارد.

Mycelium کاملا متن باز است و این به این معناست که ساده تر می توان باگ های نرم افزاری را بررسی کرد و تقریبا غیر ممکن خواهد شد که برنامه نویسان بتوانند بک دور هایی برای به سرقت بردن بیت کوین های شما در آن بگذارند.

رابط کاربری برنامه بسیار ساده و در عین حال زیباست و دکمه هایی برای ارسال، دریافت بیت کوین، دکمه ای برای اسکن کد QR و همچنین در این کیف امکان ذخیره مخاطبان و افرادی که با آن ها مبادله داشتید وجود دارد.

کیف پول بیت کوین اندروید مای سلیوم
کیف پول بیت کوین اندروید مای سلیوم

بخش تنظیمات برنامه Mycelium کلی ویژگی امنیتی دارد. اولین و البته مهم ترین ویژگی امکان تنظیم پین است که با هر بار انجام تراکنش از شما خواسته می شود. این برنامه به شما این امکان را می دهد که کلید های خصوصی را از کیف پول های کاغذی و کیف پول های سرد دیگر وارد کنید که البته در این حالت فقط موجودی به شما نمایش داده می شود و نمی توانید برای ارسال بیت کوین از آن ها استفاده کنید.

اگر چه ورژنی مشابه با Mycelium در کامپیوتر های دسکتاپ نیست، می توانید از این کیف پول در ارتباط با کیف پول های سخت افزاری مانند TREZOR برای امضای دیجیتالی تراکنش ها استفاده کنید. چنین قابلیتی امکان به سرقت بردن بیت کوین ها شما را سخت تر می کند.

در زمان نوشتن این مقاله کیف پول بیت کوین اندروید Mycelium از فناوری Segwit که در برخی ارز ها مانند لایت کوین مورد استفاده قرا رمی گیرد، پشتیبانی نمی کند ولی این موضوع تاثیر زیادی روی تراکنش های روزانه ندارد.

دانلود کیف پول Mycelium

ویژگی و معایب برنامه Mycelium

  • بسیار مورد تحسین قرار گرفته است
  • با کیف پول های سخت افزاری سازگار است
  • از فناوری Segwit پشتیبانی نمی کند

کیف پول بیت کوین اندروید GreenBits

GreenBits یک کیف پول متن باز و ایمن است. علاوه بر این که این یک کیف پول بیت کوین اندرویدی است بر روی پلتفرم های دیگری هم می توانید از این کیف پول استفاده کنید. GreenAddress یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم است که به شما امکان مدیریت بیت کوین ها روی هر دستگاهی که مرورگر گوگل کروم داشته باشد، را می دهد.

همچنین بخوانید |  آموزش ساخت کیف پول آیوتا (IOTA) و معرفی بهترین ها در سال 2018

اگر یک شخص یا یک شرکت از خدمات GreenBits پشتیبانی کند، می توان بیت کوین را بدون نیاز به منتظر ماندن برای تایید از طرف بلاک چین (که ممکن است چند ساعت یا روز طول بکشد) ارسال کرد که این به معنای انجام تراکنش فوری می باشد چیزی که به طور ذاتی در حال حاضر در شبکه بیت کوین معنا ندارد. هر تراکنش یک هش منجر به فرد دارد که از دو بار خرج کردن یک سکه توسط کلاه برداران جلوگیری می کند.

کیف پول بیت کوین اندروید گرین بیتس
کیف پول بیت کوین اندروید گرین بیتس

در زمان تنظیمات اولیه این برنامه، یک عبارت 24 کلمه ای ساخته می شود که برای بازگردانی بیت کوین هایتان به یک دستگاه یا کیف پول دیگر به آن نیاز دارید. این برنامه همچنین به شما پیشنهاد می دهد که یک روش تایید تراکنش مانند تایید دو مرحله ای انتخاب کنید.

GreenBits با استفاده از یک پین که در زمان تنظیمات اولیه از شما درخواست می گیرد، ایمن می شود. اگر سه بار پین را اشتباه وارد کنید، کلید رمزگشایی کیف پول شما از بین می رود. پس از آن تنها راه بازیابی بیت کوین های شما این است که عبارت 24 کلمه ای را وارد کنید.

البته که وجود چنین قابلیت هایی باعث ایمن تر شدن کیف پول می شود وللی ممکن است ،رآیند تنظیمات اولیه آن برای تازه کاران که می خواهند مقدار کمی بیت کوین در آن نگهداری کنند کمی ترسناک و گیج کننده به نظر برسد. خبر خوب این است که به محز این که تنظیماتاولیه آن تمام شود محیط کاربری بسیار ساده ای را خواهید دید که می توانید از طریق آن با وارد کردن عمومی کیف پول شخص دیگری به آن بیت کوین بفرستید یا آدرس QR آن را اسکن کنید.

دانلود کیف پول GreenBits

ویژگی و معایب برنامه GreenBits

  • انجام تراکنش های فوری
  • به شدت ایمن
  • ممکن است انجام تنظیمات آن کمی زمان ببرد

کیف پول بیت کوین اندروید Bitcoin Wallet

با توجه به این که در حال حاضر کارمزد های انجام تراکنش در شبکه بیت کوین سر به فلک کشیده است، ممکن است کاربران فکر کنند که هیچ کاری برای این موضوع نمی توان انجام داد. Bitcoin Wallet به سادگی به شما اطلاع می دهد که کارمزد تراکنش چقدر خواهد بود.

توسعه دهنده کیف پول بیت کوین اندروید Bitcoin Wallet که برنامه ای متن باز و رایگان است ادعا می کند که برنامه اندرویدی که ساخته، قدیمی ترین در نوع خودش است و یکی از ساده ترین روش ها برای شروع کار با شبکه بیت کوین می باشد.

بر خلاف کیف پول های دیگری که نیازمند تنظیم پین کد یا یادداشت کردن عبارت seed هستند، شما می توانید از کیف پول Bitcoin Wallet بلافاصله پس از نصب برنامه استفاده کنید. رابط کاربری این برنامه از این ساده تر نمی تواند باشد. به سادگی روی گزینه Send یا Receive برای مدیریت بیت کوین های خود کلیک کنید.

کیف پول بیت کوین اندروید بیت کوین والت
کیف پول بیت کوین اندروید بیت کوین والت

یک دفترچه یادداشت هم در این برنامه وجود دارد که می توانید آدرس عمومی دیگران را در آن برای پرداخت های آینده ذخیره کنید. موجودی فعلی شما در برنامه با واحد mBtc (میلی بیت کوین) نمایش داده می شود که البته می توانید آن را تغییر دهید.

این سادگی بیش از اندازه به قیمت امنیت تمام می شود و هر شخصی با داشتن دسترسی به تلفن همراه شما می تواند به برنامه دسترسی پیدا کند و به سادگی بیت کوین های شما را به سرقت ببرد. کلید های خصوصی شما که برای ارسال بیت کوین استفاده می شود، با امنیت در تلفن خود شما نگهداری می شود ولی به نظر نمی رسد راه ساده ای برای بازیابی بیت کوین ها در صورت بروز اتفاق برای تلفن همراه شما وجود داشته باشد.

این برنامه از وارد کردن کیف پول های کاغذی پشتیبانی می کند و می توانید از طریق ان کلید خصوصی کیف پول کاغذی خود را برای خالی کردن وارد کنید و موجودی بیت کوین خود را به کیف پول برنامه اضافه کنید.

دانلود کیف پول Bitcoin Wallet

ویژگی و معایب برنامه Bitcoin Wallet

  • راه اندازی سریع و آسان
  • رابط کاربری ساده
  • نمی توانید کارمزد ها را مدیریت کنید یا کلید های خصوصی را از آن بیرون ببرید

اگر شما هم کیف پول برای اندروید می شناسید که تجربه خوبی از استفاده از آن داشته اید، آن را به ما معرفی کنید!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا