دبی برنامه هایی برای راه اندازی بازار گردشگری مبتنی بر بلاک چین دارد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

طبق گزارش خبرگزاری Arabian Business، دبی یک بازار تجاری مجازی به منظور کسب و کار در صنعت گردشگری با استفاده از فناوری Blockchain راه اندازی خواهد نمود. این برنامه به عنوان بخشی از اهداف کلی Dubai 10x در نظر گرفته شده که دبی را 10 سال جلوتر از سایر شهرهای جهان قرار می دهد.

بازار گردشگری دبی در نظر دارد طی دو سال آینده “کانال توزیع اضافی برای هتل ها” را از طریق Blockchain اضافه کند. همه شرکت های گردشگری درگیر در برنامه ریزی سفر توسط این بازار به یکدیگر متصل می شوند و قیمت ها و موجودی هتل ها را بصورت لحظه ای (Real Time) به مهمانان خود نمایش خواهند داد.

بیانیه مطبوعاتی وزارت گردشگری دبی، این طرح توریستی جدید را به شرح زیر توصیف می کند:

گامی به سوی دسترسی گسترده به مصرف کننده جهانی، معرفی صنعت گردشگری داخلی به شرکای جدید و شروع کارهای نوآورانه در اکوسیستم که در نتیجه دارایی های بیشتری را به سمت دبی به لحاظ ورود سریعتر و بیشتر بازدید کنندگان هدایت می کند و افزایش تولید ناخالص داخلی را به همراه دارد.

به طور کلی، ایجاد بازار گردشگری بلاک چین به سازمان های کوچک اجازه می دهد تا فرصت های برابر برای جذب گردشگران و افزایش اشتغال در حوزه گردشگری دبی فراهم کنند.

Helal Saeed Almarri، مدیر گردشگری دبی، گفت که در مرحله جدیدی از توسعه خدمات دولتی، پروژه Dubai 10x با تبدیل مجموعه ای از ایده های نوآورانه به واقعیت سبب پیشتازی دبی در میان سایر شهر های جهان می گردد. Arabian Business این نکته را یادآوری می کند که در حین اجرای بازار گردشگری بلاک چین، ارتباطات با تنظیم کننده های دولتی برقرار خواهد بود.

همچنین بخوانید |  بیت کوین کش (BCH) در ماه می 2018 هارد فورک خواهد شد

پایان فوریه 2018، اداره جاده و حمل و نقل دبی (DTA) طرح خود را برای انتشار یک سیستم مبتنی بر Blockchain جهت پیگیری چرخه حیات وسایل نقلیه تا سال 2020 اعلام کرد که این طرح نیز بخشی از اهداف کلی Dubai 10x است.

در حالی که دبی امیدوار است تا سال 2020 اولین دولت مبتنی بر Blockchain شود، پاییز سال گذشته دبی و امارات متحده عربی درباره خطرات ناشی از ارزهای رمزنگاری شده و عرضه اولیه سکه (ICO) با توجه به استفاده بالقوه از ارزهای رمزپایه برای مقاصد جنایی با توجه به ماهیت ناشناس آن، هشدارهای قانونی صادر کرده بودند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا