درآمد استخراج بیت کوین پس از افت 18 ماهه حالا رشد آهسته ای دارد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پس از این که درآمد حاصل از استخراج بیت کوین در 18 ماه گذشته به کمترین میزان خود رسیده بود، حالا آمار ها از خبرنامه صنعت ارز های رمزپایه، Diar دو روز پیش حاکی از این است که روند کاهش تبدیل به روند افزایش با سرعت آهسته شده است.

اگر از سالی که پر از مشکلات برای ماینر ها بود، چشم پوشی کنیم، افت درآمدی که در ماه فوریه امسال شاهدش بودیم را تا آگوست سال 2017 هیچگاه ندیده بودیم که در آن زمان بیت کوین در شروع روند افزایشی خود قرار داشت.

در فوریه سال 2019 درآمد استخراج روی هم رفته چیزی در حدود 195 میلیون دلار بود که کمتر از 210 میلیون دلار در ژانویه و تنها بخشی از 951 میلیون دلار دسامبر سال 2017 است.

از طرفی ماینر ها می بایست و افرادی که در کار استخراج ارز رمزپایه و به ویژه بیت کوین بوده اند، می بایست برای تطابق سخت افزار خود با سختی بالای شبکه بیت کوین، هزینه های بیشتری پرداخت می کردند.

همانطور که پیش از این هم درباره سودآوری استخراج گزارش هایی داده بودیم، دو ماه آخر سال 2018 از نظر اقتصادی برای ماینر ها به صرفه نبوده است.

کاهش ناگهانی قیمت در حدود 50 درصدی در بازار ارز رمزپایه در اواسط نوامبر هم آشوب ایجاد کرد و از جامعه ماینر های چینی هم هشدار هایی برای آسیب دیدن عملکرد شبکه به گوش می رسید.

ماه های بعد اما نمایش دهنده یک بازگشت از روند نزولی به سمت صعودی است. سختی شبکه خود را با شرایط فعلی مطابقت داده است و کم کم در حال بازگشت به حالت عادی است.

همچنین بخوانید |  خرید انت ماینر از سایت بیت مین از طریق فناوران امید

در گزارش Diar آمده است که حتی افرادی که از انت ماینر اس9 استفاده می کنند متوجه تغییر سودشان نسبت به ماه قبل شده اند.

خود کمپانی بیت مین هم، که سازنده دستگاه های انت ماینر است، افت در بازار را احساس کرده است و از یک سری از حوزه ها در صنعت ارز های رمزپایه خارج شده است.

همچنین کمپانی دیگری که در بخش استخراج فعال هستند، مانند کمپانی NVidia، درباره آشفتگی های بوجود آمده در بازار هشدار داده بود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا