درخواست ایلان ماسک از خالق دوج کوین : مبارزه با ربات های کلاهبردار ارز دیجیتال در توییتر – فناوران امید

روز گذشته 17 سپتامبر 2018 ایلان ماسک، مدیر عامل اجرایی اسپیس ایکس (SpaceX) و تسلا (Tesla)، در یک توییت در صفحه شخصی خود از خالق دوج کوین “جکسون پالمر” درخواست کرد تا با ربات های کلاهبردار ارز دیجیتال در شبکه اجتماعی توییتر مبارزه نمایند.

ماسک با اشاره به پالمر در توییت خود نوشت:

[email protected] اگر شما بتوانید در راه خلاص شدن از هرزنامه های مزاحم کلاهبردار کمک کنید، بسیار قابل تقدیر خواهد بود.

پالمر تقریبا بلافاصله پاسخ داد و از ایلان ماسک درخواست کرد که با استفاده از پیام های مستقیم با او مکاتبه کند. خالق دوج کوین وعده داد که با ارسال یک اسکریپت به ماسک می تواند مشکل را حل کند و در توییتی اظهار داشت:

اگر شما می توانید به من پیام دهید (ارسال پیام شخصی به شما باز نیست)، من برای شما اسکریپت موردنظر را ارسال خواهم کرد که کوتاه و ساده است و تنها لازم است آن را جایی همراه با کرون جاب اجرا کنید.

در ماه جولای، بسیاری از ربات های کلاهبردار با جعل هویت بسیاری از افراد مشهور – از جمله خود ایلان ماسک – در توییتر اقدام به سرقت اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال از کاربران این شبکه اجتماعی نمودند. ماسک سپس نوشت:

من می خواهم بدانم که چه کسی در حال اجرای ربات های کلاهبردار اتریوم است!

ایلان ماسک تنها فرد مشهور نیست که هویت وی توسط ربات های کلاهبردار جعل شده است. بر اساس گزارش وب سایت خبری Cointelegraph در ماه ژانویه 2018، چندین حساب کلاهبرداری در توییتر تلاش کرده اند هویت بنیانگذار لایت کوین، چارلی لی، و همچنین مدیر عامل اجرایی تلگرام، پاول دورف، را جعل نمایند.

همچنین بخوانید |  معرفی سامانه ملی فاند (Melli Fund) جهت سرمایه گذاری جمعی در ایران

در ماه سپتامبر مدیر عامل توییتر – جک دورسی – پیشنهاد کرد که توییتر ممکن است از فناوری بلاک چین برای مبارزه با اطلاعات غلط و کلاهبرداری در پلتفرم خود استفاده کند.

بر اساس داده های موجود در وب سایت CoinMarketCap، ارز دیجیتال دوج کوین هم اکنون با ارزش کل 725,753,449 دلار در جایگاه نوزدهم در میان ارزهای رمزپایه قرار دارد. دوج کوین طی یک ماه گذشته روند صعودی پر قدرتی را در بازار اتخاذ نموده و تنها در مدت سه روز 135 درصد رشد داشته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا