درگاه ویزا کارت

اشتراک گذاری پست

زمانی که از سایتی خرید می کنید، برای پرداخت خرید خود به درگاه پرداخت وبسایت منتقل می گردید. درگاه در واقع محیط امنی برای ثبت اطلاعات کارت مشتریان ایجاد می کند. این درگاه مستقل از سایت پذیرنده بوده و از بانک ها یا موسسات مالی صادر می شود. این قضیه دلیل اصلی قابل اعتماد بودن درگاه پرداخت برای مشتریان است. در سایت های خارجی درگاه های پرداخت از شبکه های بانکی بین المللی صادر می شوند. مزیت درگاه پرداخت آنلاین بین المللی این است که هر کسی در سراسر دنیا با کردیت کارد خود می تواند از طریق آن پرداخت انجام دهد. درگاه ویزا کارت یکی از معتبر ترین درگاه ها به حساب می آید که در این مقاله به آن می پردازیم.

درگاه پرداخت آنلاین ارزی

درگاه پرداخت آنلاین ارزی به درگاه پرداختی اطلاق می شود که پذیرنده کارت های بانکی بین المللی باشد. شبکه های بانکی مثل ویزا کارت یا مستر کارت در سراسر جهان استفاده می شوند. به همین دلیل اغلب افراد به درگاه پرداختی که متعلق به آن ها باشد، بیشتر اعتماد می کنند. مشابه این شبکه، داخل ایران تحت عنوان شبکه شتاب وجود دارد. اما بانک های ایران به دلیل تحریم ها جز سیستم بانکی بین المللی نیستند. به همین دلیل نه تنها کارت های بانکی ایرانی در خارج از ایران قابل استفاده نیستند، بلکه در ایران امکان استفاده از خدمات بانک های بین المللی نیز وجود ندارد.

درگاه ویزا کارت

این بدان معناست که با کارت های بانکی ایران نمیتوان از سایت های خارجی خرید کرد. به تبع آن نیز با کارت های خارجی نیز نمی توان از سایت ایرانی خرید کرد. اما امروزه برخی کسب و کار ها مشتریان بین المللی دارند. یعنی می توانند خدمات و محصولات خود را به سراسر جهان عرضه نمایند. مانع اصلی مقابل این کسب و کارها درگاه پرداخت آنلاین بین المللی است. این که چگونه مشتریان آن ها با کارت های اعتباری خارجی پرداخت خود را در سایت آنان ثبت نمایند.

از معتبر ترین درگاه های پرداخت ارزی، می توان درگاه ویزا کارت Visa Card، درگاه مستر کارت Master Card و یا امریکن اکسپرس را نام برد. از آن جایی که کارت های این شبکه ها در سراسر دنیا استفاده می شوند، اغلب سایت ها از درگاه پرداخت ویزا کارت استفاده می کردند. البته این قضیه قبل از ظهور انواع کیف پول های الکترونیکی مثل پی پال و وب مانی بود. از بین کیف پول ها، درگاه پی پال در حال حاضر یکی از پر طرفدار ترین درگاه پرداخت آنلاین بین المللی است.

درگاه پرداخت دلاری

برای دریافت درگاه ویزا کارت نیاز به حساب شرکتی ویزاکارت می باشد. Visa Business card به افرادی تعلق می گیرد، مدارکی مبنی بر ثبت شرکت خارجی داشته باشند. پس از دریافت حساب شرکتی، برای دریافت درگاه پرداخت آنلاین بین المللی نیاز به آدرس وب سایتی دارید که در خارج ثبت شده باشد. این الزامات دریافت درگاه ویزا کارت را برای ایرانیانی که ساکن ایران هستند غیر ممکن کرده است.

درگاه پرداخت پی پال نیز با موانع مشابهی مواجه است. برای دریافت درگاه پی پال نیاز به بیزینس اکانت پی پال دارید. روند دریافت این نوع حساب برای ایرانیانی که داخل ایران زندگی می کنند به سختی امکان پذیر است. در صورتی که فرد موفق به دریافت این حساب شود، می تواند از درگاه پی پال استفاده کند. اما به دلیل سخت گیری های این کیف پول در خصوص تراکنش ها در صورت بروز علائمی که نشان دهند حساب متعلق به یک ایرانی است، حساب به سرعت مسدود می گردد.

درگاه پرداخت آنلاین بین المللی

درگاه پرداخت ویزا کارت نیز برای ایرانیان با ریسک همراه است. این سخت گیری به دلیل ترحیم بودن سیستم های بانکی ایران در سراسر دنیاست. در صورتی که بانک صادر کننده حساب، متوجه نشانه ای از استفاده از آن در ایران شود، حساب را مسدود می کند. با مسدود شدن حساب، درگاه نیز بسته می شود. به همین دلیل است که دریافت درگاه پرداخت آنلاین بین المللی به کاربران توصیه نمیشود.

دریافت درگاه ویزا کارت علی رغم مزایای فراوانی که دارد، مشکلات و ریسک های عدیده ای نیز دارد. این ریسک ها خسارت های زیادی به همراه دارند. به همین دلیل است که فناوران امید در راستای ارائه درگاه پرداخت آنلاین بین المللی خدماتی به شهروندان ایرانی ارائه نمی دهد. شما نیز تجربیات و نظرات خود را در رابطه با درگاه های پرداخت مانند درگاه paypal با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

دسترسی به همراه بانک و اینترنت بانک از خارج از کشور
در دنیای امروز، اینترنت و فضای مجازی بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما شده است. بسیاری از فعالیت‌های روزمره مانند خرید، پرداخت‌های مالی، انجام امور
حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا