دریافت بیت کوین به چه روش هایی امکان پذیر است؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بیت کوین تقریبا از سال 2009 شروع به کار کرد ولی در ابتدا خیلی شناخته شده نبود و شاید اگر در آن زمان بیت کوین می داشتید، به دنبال راهی برای تبدیل آن به پول واقعی می بودید. اما حالا بسیاری با شنیدن دستاورد هایی که بیت کوین داشته است به دنبال روش هایی برای دریافت بیت کوین هستند و می خواهند از مزایای آن بهره مند شوند. در ادامه این نوشته آموزشی به روش هایی که از طریق آن می توانید به بیت کوین دست پیدا کنید، خواهیم پرداخت.

به طور کلی دو روش برای دریافت بیت کوین وجود دارد و تمامی روش های دیگر به نوعی زیر مجوعه این دو روش کلی هستند که در ادامه به آن می پردازیم.

دریافت بیت کوین از طریق استخراج

در شبکه بیت کوین تنها روش بدست آوردن بیت کوین، استخراج آن است ولی در صورتی که شما ماینر یا استخراج کننده بیت کوین باشید، می توانید بیت کوین هایی که استخراج کرده اید را خرج کنید یا به دیگران بفروشید.

برای این که بتوانید بیت کوین استخراج کنید، می بایست امروزه به دلیل افزایش نرخ هش شبکه، سخت افزار های قدرتمندی داشته باشید.

حتی وجود استخر های استخراج گسترده و پر مخاطب مانع از این می شود که بتوانید با موفقیت به صورت تنهایی به استخراج بپردازید.

همچنین بخوانید |  آموزش جنسیس ماینینگ (Genesis Mining) وبسایتی برای استخراج ابری ارز های رمز پایه

آموزش گام به گام استخراج بیت کوین

البته هنوز می توانید شانس خود را برای استخراج سایر رمزارز ها به صورت تنهایی امتحان کنید. کوین هایی که تازه وارد هستند، راحت تر با سخت افزار های ضعیف استخراج می شوند.

ولی در صورتی که می خواهید بیت کوین استخراج کنید، تنهایی و با سخت افزار هایی همچون کارت گرافیک و پردازنده، کاملا آن را فراموش کنید!

روال امروزه استخراج بیت کوین به این صورت است که می بایست ابتدا کار خود را با خرید تعدادی دستگاه ماینر اسیک آغاز کنید و توان پردازشی دستگاه های خود را با یک استخرا استخراج به اشتراک بگذارید تا به صورت گروهی بیت کوین استخراج کنید و در نهایت میزان بیت کوینی که بدست میاورید بین تمامی اعضایی که در این استخراج شرکت داشته اند، تقسیم می شود.

بنابراین در صورتی که سرمایه زیاد و دانش و اطلاعات کافی در این باره ندارید، پیشنهاد می کنیم دریافت بیت کوین به این روش را اصلا امتحان نکنید!

دریافت بیت کوین در ازای ارائه کالا، دارایی یا خدمات

مانند هر کالای دیگری، یکی دیگر از روش های دریافت بیت کوین، دریافت آن در ازای انجام یک کار، در ازای یک کالای دیگر یا شکل دیگری از دارایی است.

در ازای انجام کار

برای مثال می توانید در ازای انجام کاری برای شخصی از آن به جای پول سنتی، بیت کوین بخواهید.

وب سایت هایی برای کار در ازای دریافت رمز ارز وجود دارد که در صورتی که حرفه خاصی از جمله نویسندگی، برنامه نویسی یا… داشته باشید، می توانید در این وب سایت ها فعالیت کنید.

همچنین بخوانید |  دبیر شورای عالی فضای مجازی : ارزهای دیجیتال در ایران قانونی خواهند شد

انجام کار

همچنین می توانید خودتان یک فروشگاه اینترنتی بین المللی راه اندازی کنید و کالا یا خدمات خود را در ازای دریافت بیت کوین و سایر رمز ارز ها ارائه کنید.

در ازای دارایی

منظور از دریافت بیت کوین در ازای دارایی هر شکل دیگر از پول است. برای مثال شما می توانید به فردی که بیت کوین دارد، به ریال پرداخت کنید و بیت کوین خریداری کنید.

مبادله بیت کوین

در مواقعی هم ممکن است که شما شکل دیگری از پول را داشته باشید، مثلا پرفکت مانی، وب مانی، اسکناس دلاری، اسکناس یورو و… که فردی که بیت کوین دارد، به آن نیاز داشته باشد و حاضر باشد با شما مبادله کند.

خرید بیت کوین

پیدا کردن فروشنده های فردی معمولا کمی سخت است و در صورتی که این افراد را در فضای مجازی پیدا کنید، بحث اطمینان و ریسک به میان می آید و به همین دلیل انتخاب خیلی خوبی نیست.

اکسچنج ایرانی فناوران امید

روش دیگری برای خرید بیت کوین، استفاده از صرافی ارز دیجیتال فناوران امید است. در این صرافی می توانید با ریال یا سایر ارز ها، بیت کوین دریافت کنید.

حتی در صورتی که بخواهید به هر دلیل دوباره بیت کوین های خود را تبدیل کنید، می توانید از طریق همین صرافی اقدام کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا