دریافت ریپل در ازای نوشتن مطالب پر مخاطب در پلتفرم Coil – فناوران امید

پلتفرم های وبلاگ نویسی یکی از ابزارهای مهم برای تولید کنندگان محتوا محسوب می شوند. استفان توماس از مدیران سابق ریپل در استارت آپ خود به نام Coil، نسخه بتای پلتفرم وبلاگ نویسی خود را منتشر کرده است. این پلتفرم به شما اجازه کسب درآمد ارز دیجیتال ریپل را می دهد. خبری خوش برای نویسندگان!

در ماه آگوست 2018، حدود 5 هزار کاربر به طور آزمایشی شروع به استفاده از این پلتفرم کردند. در این مدت هر یک از کاربران 5 دلار به عنوان حق اشتراک پرداخت کردند. این سرویس بر اساس میزان استفاده از خوانندگان، به نویسندگان ریپل می دهد. همین موضوع سبب می شوند نویسندگان مشکلی با پرداخت ماهانه نداشته باشند.

از آنجایی که درآمد دلاری شاید محبوب تر از ریپل به نظر آید، موسس استارت آپ Coil اعلام کرده است، در حال مذاکره با مدیران کیف پول Stronghold است. Stronghold یک سرویس کیف پول مدیریت شده است؛ یعنی شما با استفاده از نام کاربری/رمز عبور، نه کلید مخفی، به حساب Stellar خود دسترسی پیدا می کنید. کارمزد سپرده گذاری در این صرافی 0٪ است.

هر فرد شرکت کننده می تواند نوع ارز دیجیتالی که تمایل دارد استفاده کند را انتخاب کند.

استفان توماس

این اقدام سبب ایجاد چرخه ای از پرداخت ها و درآمد ها شده است. به طور مثال یک نویسنده موفق اعلام کرده است که 20 دلار برای تماشای بازی های کامپیوتری پرداخت کرده و از سوی دیگر 21 ریپل از طریق انتشار پست هایش درآمد داشته است.

این پلتفرم حتی نظر نویسندگان نشریه Forbes را نیز به خود جذب کرده است.

فناوری نهفته در این پلتفرم توانایی‌ های بسیار بیشتری دارد. تصور کنید که به ازای هر کیلوبایت ویدیوی پخش‌ شده پرداخت کنید و یا به‌ جای سروکله زدن با سامانه‌ های محدود کردن دسترسی کاربر به محتوا (Paywalls) پرداخت خود را به ازای زمان واقعی صرف شده برای مطالعه مقالات انجام دهید.

سیلک جایر
نویسنده Forbes

کسب درآمد ارزی

با تمام استقبالی که از این پلتفرم شده است، اما ایده این کار جدید نیست. پیشتر مرورگر Brave نیز به وبلاگ نویسان خود ارز BAT جایزه می داد. توکن های Basic Attention Token یا همان BAT می توانند جهت کسب درآمد اینترنتی از انواع تبلیغات و خدمات “مبتنی بر توجه” در مرورگر Brave مورد استفاده قرار می گیرند. منظور از خدمات مبتنی بر توجه ارائه سرویس هایی است که توجه و تمرکز ذهنی کاربران را جلب نماید.

همچنین بخوانید |  افتتاح حساب در آمازون: کسب درآمد از فروش در سایت آمازون

آنچه پلتفرم Coil را متفاوت می کند، پشتیبانی از تمامی ارز های دیجیتال است و اینکه کاربر خود انتخاب می کند درآمدش با چه ارزی بدست آید. کسب درآمد از وب، چیزی است که Coil بر روی آن تمرکز دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا