دریافت کد ووچر پرفکت مانی و نحوه استفاده از آن – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پرفکت مانی یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک است که امکان انتقال وجه در سراسر دنیا را فراهم می کند. خرید آنلاین، انتقال وجه، دریافت دستمزد و خرید ارز های دیجیتال از امکانات پرفکت مانی محسوب می شود. ووچر پرفکت مانی (e-voucher) همانند کارت شارژ پرفکت مانی است که توانایی شارژ حساب خود یا دیگران را به شما می دهد. در این مقاله به روش خرید کد ووچر پرفکت مانی اشاره می کنیم و کاربرد های آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

ووچر پرفکت مانی مانند یک چک بانکی الکترونیکی است که برای افزایش حساب و برداشت حساب توسط فرد صاحب حساب و یا دیگران قابلیت استفاده را دارد.

ووچر پرفکت مانی از یک شماره یکتای دیجیتالی 16 رقمی، یک کد فعال سازی 10 رقمی، مقدار اعتبار و تاریخ ایجاد کارت تشکیل شده است.

نمونه ووچر پرفکت مانی
نمونه ووچر پرفکت مانی

کاربرد ووچر پرفکت مانی

تفاوتی ندارد شما دارنده حساب پرفکت مانی باشید یا اصلا حسابی از پرفکت مانی نداشته باشید! شما می توانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید.

1- شما می توانید یک کد ووچر ده دلاری تهیه کنید و با آن حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.

2- در هنگام استفاده از پرفکت مانی برای خرید های مختلف، شما مجبور به ارائه اطلاعات حساب پرفکت مانی هستید، اما با استفاده از ووچر پرفکت مانی لازم نیست که اطلاعات حساب خود را به سایت فروش دهید.

3- می توانید از موچودی حساب پرفکت مانی خود یک ووچر تهیه کنید و آن را به دوستان خود دهید. آنها می توانند بدون داشتن حساب پرفکت مانی از ووچر شما استفاده کنند.

همچنین بخوانید |  راهکارهایی برای افزایش امنیت حساب پرفکت مانی

در ادامه به توضیح تفصیلی می پردازیم.

دریافت کد ووچر پرفکت مانی از حساب پرفکت مانی

اگر شما دارنده حساب پرفکت مانی هستید، می توانید از حساب خود، ووچر بگیرید.

اگر وارد حساب کاربری خود در سایت رسمی پرفکت مانی شوید در قسمت “Deposit” می توانید از موجودی حساب پرفکت مانی برداشت کرد.

کد ووچر پرفکت مانی

گزینه دوم در این بخش با عنوان ‘e-Voucher‘ به شما امکان خرید ووچر می دهد.

e-voucher

در این قسمت ‘e-Voucher depository’ بر روی گزینه ” Purchase a new e-Voucher” کلیک کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی

در مرحله بعدی شما با انتخاب حساب (در صورت داشتن چندین حساب) مقدار ووچر خود را انتخاب می کنید. این مقدار در قسمت ‘Amount of e-Voucher‘ قابل تنظیم است. در آخرین مرحله بر روی “Preview purchase” کلیک کنید.

مقدار ووچر پرفکت مانی

جزئیاتی که به شما نمایش داده می شود را بخوانید و در صورتی که همه چیز درست است، روی گزینه “Purchase e-Voucher” کلیک کنید.

زمانی که فرآیند ساخت ووچر پرفکت مانی شما کامل شد، یک پیامک برای شماره تلفن شما فرستاده می شود که حاوی کد فعال سازی است. اگر نمی خواهید از این ووچر فورا استفاده کنید، این کد را در جایی نگهداری کنید که شخص دیگری به آن دسترسی نداشته باشد.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی با کد ووچر

اگر کد ووچر پرفکت مانی در اختیار دارید، می توانید از آن برای شارژ حساب خود استفاده کنید. برای اینکار در قسمت ‘e-Voucher‘ وارد شود و بر روی ‘Active an e-Voucher‘ کلیک کنید.

فعال سازی کد ووچر

اطلاعات ووچری که در دست دارید را وارد نماید و بر روی “Active an e-Voucher” کلیک کنید تا حساب شما شارژ شود.

همچنین بخوانید |  آموزش انتقال پول در پرفکت مانی از یک حساب به حسابی دیگر

شما می توانید ووچر خود را در اختیار دوستانتان قرار داده تا آنها بتوانند بدون داشتن حساب پرفکت مانی از آن استفاده نمایند.

وبسایت فناوران امید برای کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند، امکان خرید ووچر پرفکت مانی را فراهم کرده است. لذا لازم نیست منتظر دوستانتان شوید تا به شما پرفکت مانی هدیه دهند! شما می توانید شخصا برای خرید کد ووچر اقدام نمایید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا