دومین افت بزرگ سختی در شبکه بیت کوین اتفاق افتاد! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

روز دوشنبه (دیروز)، سختی استخراج بیت کوین دومین افت بزرگ خود در تاریخ را نیز شاهد بود که در طی آن سختی استخراج 15 درصد افت کرد. این اطلاعات را استخر استخراج چینی BTC.com ارائه کرده است.

الگوریتم سختی هش کردن شبکه بیت کوین به طور معمول هر دو هفته تنظیم می شود تا از این طریق زمان 10 دقیقه ای ساخت هر بلاک حفظ شود.

پس از این که در اواخر آبان ماه یک بار میزان سختی افت کرد، این دومین باری است که شاهد این موضوع هستیم.

آمار سختی شبکه وبسایت BTC.com ماه دسامبر 2018

بزرگترین افت سختی شبکه بیت کوین در تاریخ مربوط به دوشنبه، 9 آبان 1390 است که 18 درصد افت کرد و در واسط ماه آبان آن سال هم 13 درصد افت کرد که سومین افت بزرگ به حساب می آید.

تنظیم سختی تولید هش شبکه بیت کوین اخیر پیش از این که بازار افت گسترده خود را شروع کند، اتفاق افتاد که طبق گفته کوین مارکت کپ، در طی آن از 23 آبان بیشتر از یک سوم ارزش خود را از دست داد.

متخصصان اقتصادی افت بازار را به فشار های قانون گذاران، جنگ هش ریت پس از هاردفورک بحث برانگیز بیت کوین کش و اوضاع نابسامان بازار جهاین نسبت داده اند.

کاهش سختی با وجود حساسیت موجود در بازار و افت ارز کوین ها دارند ماینر ها را مجبور به خاتمه کار خود می کنند.

حدود 3 ماه پیش، مدیر عامل استخر استخراج چینی F2Pool آقای شیشینگ مائو اطلاعاتی را در مورد سودآوری استخراج ارائه کرد.

طبق گفته های این شخص، نقطه ای که در آن نه سودی وجود دارد و نه ضرر برای بیت کوین بین 3,891 و 11,581 دلار بوده است که البته وابسته به تجهیزاتی بوده که مورد استفاده قرار می گرفته است. در زمان پیش بینی قیمت بیت کوین 6,400 دلار بوده است.

همچنین بخوانید |  پرداخت مالیات به میزان 55 درصد از سود بیت کوین در ژاپن

در اوایل ماه آبان، یک هفته پس از افت قیمت شدید بیت کوین به حدود 4,300 دلار، گزارش شده بود که ماینر های چینی شروع به فروش تجهیزات ماینینگ خود بر اساس وزن دستگاه به جای قیمت بر اساس هر واحد دستگاه کرده بودند!

طبق نوشته وبسایت F2Pool ماینر ها به ویژه مشتاق به فروش مدل های قدیمی تری از جمله Antminer S7، Antminer T9 و Avalon A741 هستند چرا که این مدل ها آن چنان منفعتی در ازای روشن بودنشان ندارند.

پس از بازگشت نرمی که در آخر هفته شاهد بودیم، در حالی که بیت کوین بالای کانال 4,000 دلار باقی ماند، دوباره دیروز برترین ارز رمزپایه جهان یعنی بیت کوین افت قیمت داشت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا