دیدگاه خوشبینانه 5 تریدر مطرح توییتری درباره بیت کوین – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

در این فضا که بیت کوین از خود تغییرات گاوی نشان داده است، بسیاری از تریدر ها در توییتر شروع به بیان دیدگاه های خود در این رابطه کرده اند و برخی از تریدر های مطرح به بیت کوین خوشبینانه نگاه می کنند.


نام هایی که رهبری رسانه های اجتماعی را بدست گرفته اند در رابطه با تغییرات قیمت بیت کوین که در حال حاضر در تلاش برای ثبت سطوح حمایتی جدید است، خوشبین هستند.

DonAlt با نام کاربری CryptoDonAlt در حال حاضر موضعی “دراز مدت و قوی” را در پیش گرفته است و به تریدر های بدبین انتقادی نگاه می کند. بیت کوین هنوز در حال حرکت برای آزمایش سطوح مقاومتی است و بسته شدن در زیر 7,500 دلار احتمالا به این معنا خواهد بود که جو خرسی است. اما فعلا DonAlt فکر می کند که بیت کوین در حال دست انداختن خرس های بازار است.

من در حال حاضر دنیای بیرون را بررسی می کنم بنابراین نگاه به نمودار ها نیست ولی یک بخش کوچکی از توییتر چیزی که می خواهم بدانم را به من نشان می دهد.

خرس ها در تلاش اند و خرس های بیشتری تلاش می کنند

آن لحظه ای که در زیر 7500 دلار بسته شویم من خرسی خواهم بود نه وقتی که بیت کوین در حال آزمایش دوباره خط گردن خودش است.

هنوز دراز مدت و قوی

— DonAlt (@CryptoDonAlt) January 9, 2020

دیگران هنوز فکر می کنند بیت کوین تا به این جای کار ذات خود را نشان نداده است و می گویند که تغییر گاوی هنوز نامعلوم است. هنوز سطوحی وجود دارند که عمق بیت کوین خرسی است ولی در حال حاضر، این ارز دیجیتال هنوز شانس هایی برای یک افزایش قیمت دارد. لوک مارتین با نام کاربری [email protected] با توجه به این که در حال حاضر بیت کوین در زیر سطح 7,600 دلار بسته شده در رابطه با یک افزایش قیمت خوشبین است و فکر می کند که قیمت بیت کوین به 8,100 دلار بر می گردد.

همه نگاه ها به ریتست بیت کوین است

اگر این حمایت بتواند بماند و قیمت امروز بالای 7600 دلار بسته شود، در این صورت من از این کف به عنوان فرصت خرید استفاده می کنم.

در صورتی که زیر این ناحیه بسته شود موارد گفته شد نقض می شود. pic.twitter.com/ZK6s93okqU

— Luke Martin (@VentureCoinist) January 10, 2020

CryptoBirb با نام کاربری [email protected] داشتن پوزیشن درازمدت را منطقی می داند بر اساس تحلیل نمودار، پوزیشن کوتاه مدت برای بیت کوین در حال حاضر فاجعه است. بیت کوین همین حالا هم در این هفته باعث ضرر پوزیشن های کوتاه مدت شده چرا که قیمت به بالای 7,500 دلار و 8,300 دلار رسیده است.

textbook long on $btc if you ask me
worth the risk imo pic.twitter.com/MuxesHToz6

— Crypto₿irb (@crypto_birb) January 10, 2020

با توجه به تحلیل CryptoBirb از نمودار بیت کوین، احتمال این که پوزیشن دراز مدت سودآور باشد همچنان وجود دارد.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 29 اردیبهشت 98 بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

نگاه خوشبینانه به گونه ای کمتر دیده می شود. قیمت ها ممکن است در یک محدوده حرکت کننده و ظاهرا افزایش قیمت ها فقط در گذشته دیده می شدند. اما در اوایل سال 2020، بیت کوین ممکن است از ارائه یک سناریو سقوط خودداری کند و دوباره برخی از پوزیشن هایی که در آخرین سه ماهه سال 2019 از دست داده بود را بدست بیاورد.

جاش راجر، با نام کاربری Josh_Rager پس از آخرین باری که قیمت بسته شد محتاطانه خوشبین شده است. او از تریدر ها می خواهد که صبور باشند چرا که بیت کوین بین بالا و پایین محدوده فعلی در حال نوسان است. به محض این که یک تغییر قیمت آشکار از هر یک از این سطوح را ببینیم، می توانیم درباره جهت گیری کوتاه مدت بیت کوین تایید قوی تری بدهیم.

قیمت به حمایت نزدیک شده و به آن برگشته است

در انتظار یک محدوده احتمالی جدید برای گسترش در بالای محدوده قبلی

قیمت بد به نظر نمی رسد و در جایی قرار دارد که نیاز است در محدوده ترید کنید و صبور باشید و در حال حاضر نگران 5000 یا 1000 دلار شدن [بیت کوین] نباشید. pic.twitter.com/73lFubZVqa

— Josh Rager 📈 (@Josh_Rager) January 10, 2020

آلت کوین ها نیز ممکن است وارد بازی شوند چرا که لایت کوین هم در روز های اخیر رشد هایی داشته است. ویلی وو با نام کاربری [email protected] پیش بینی می کند که بیت کوین پس از افزایش قیمت لایت کوین، رشد کند.

به طور خلاصه، من انتظار یک تغییر خوشبینانه را در بیت کوین دارم که باعث آن سیگنالی از سوی لایت کوین است.

— Willy Woo (@woonomic) January 10, 2020

اما برای الان، تایم فریم دقیق افزایش قیمت مشخص نیست. اما این دیدگاه های خوشبینانه زمانی به میان آماده اند که انتظار برای افت قیمت بیت کوین به 5,000 دلار در ماه ژانویه هم شکسته شده است.

همچنین بخوانید |  ردیت (Reddit) درگاه پرداخت بیت کوین، اتریوم و لایت کوین خود را دوباره فعال می کند

قیمت بالای 7,000 دلار برای ماینر ها نیز به شدت کافی است؛ همان هایی در حال تلاش اند تا آخرین 12.5 بیت کوین هایشان را هم پیش از این که 15 می نصف شود، استخراج کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا