راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار کدامند؟

آیا شما هم تصمیم دارید که برای ادامه کار به یکی از کشورهای خارجی سفر کنید تا به شرایط اقتصادیتان رونق دهید؟ بهتر است دست نگهدارید و بعد از خواندن این مقاله که توسط گروه فناوران امید، راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای کار را انتخاب کنید.

همان طور که می دانید برای مهاجرت به کشورهای خارجی روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید متناسب با شرایط یکه دارید یکی را انتخاب کنید. اما گرفتن ویزای کار همیشه یکی از اولین گزینه ها برای مهاجرت بوده است چرا که با استفاده از آن گرفتن اقامت دائم نیز کار مشکلی نخواهد بود. البته روش دیگری برای اخذ اقامت نیز وجود دارد که از طریق سرمایه گذاری در کشور مقصد است. به دلیل این که بسیایر از افراد هزینه لازم برای روش دوم را ندارندف مهاجرت از طریق ویزای کار را بهترین گزینه می دانند.

بیشتر بخوانید : اخذ ویزای کار سوئد

برای مهاجرت از طریق ویزای کار چه باید کرد؟

قبل از این که شما بتوانید ویزای کار را دریافت کنید، باید واجد شرایط خاصی باشید. یکی از این شرایط داشتن پاسپورت با حداقل 1 سال اعتبار زمان است که البته صفحات آن تمام نشده باشد. بعد از آن، شما باید به کشور مورد نظر ثابت کنید که توانایی مالی برای ساپورت کردن هزینه های خود را دارید. هدف بسیاری از این کشورها جذب نیروی کار جوان برای شرکت های موقتی و استارت آپ هاست. بنابراین اگر شما زیر سی سال و البته در برخی موارد زیر 35 سال سن دارید، شانس خود را برای اخذ ویزای کار در راحت ترین کشورها امتحان کنید.

معرفی راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار :

مهاجرت به هلند برای کار :

اگر شما به کارآفرینی علاقه دارید، پس بدون شک باید هلند را به عنوان راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار انتخاب کنید. این کشور به دنبال محصولات و خدمات جدید است که نوآوران و افراد خارجی برای آن به ارمغان بیاورند. بنابراین اگر شما ایده ای در یکی از زمینه های استارت آپ دارید می توانید برای 1 سال اقامت در هلند اقدام نمایید. در طول این یک سال شما برای توسعه ایده خود یک مربی خواهید داشت. بعد از 12 ماه می توانید تصمیم بگیرید که برای ادامه کار در این کشور خواهید ماند یا نه! اگر می خواهید این روش را امتحان کنید حتما به سایت رسمی یکی از موسسه های Dutch-American Friendship Treaty ، DAFT و WeWork سر بزنید.

راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار

مهاجرت آسان به ایرلند :

خبر خوب در رابطه با ویزای کار ایرلند این است که شما بدون هیچ محدودیت سنی می توانید به اشن کشور مهاجرت کنید. آیا همین موضوع دلیل کافی برای در نظر گرفتن ایرلند به عنوان راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار نیست؟ اگر شما می خواهید به مدت یک سال ویزای کار ایرلند را دریافت کنید، باید یا اخیرا (حداکثر یک سال) فراغ التحصیل شده باشید یا در یکی از دوره های آموزشی شرکت کنید. سایر شرایط برای اخذ ویزای کار ایرلند به صورت زیر است :

  • پرداخت 300 یورو
  • ارائه بلیط برگشت برای اثبات این مسئله که شما قصد ماندگاری ندارید، مگر اینکه توانایی پرداخت هزینه های زندگی را دارید. پس اگر نمی خواهید بلیط برگش نشان دهید باید 3 هزار یوور در حساب بانکی خود داشته باشید.
  • پرداخت 1500 یورو به عنوان هزینه زندگی.

توجه : البته اگر شما قادر به فراهم کردن شرایط بالا نیستید می توانید باز هم درخواست ویزای کار خود را ارسال کنید، اما مسلما احتمالا موفقیت شما کاهش خواهد یافت.

استرالیا و نیوزیلند مقصدی برای مهاجرت آسان :

این دو کشور شرایط را برای دانشجویان بین المللی راحت کرده اند. ویزای کار نیوزلند برای شما 1 سال اعتبار خواهد داشت در حالی که استرالیا برای هر کارفرما تنها برای 6 ماه ویزا صادر می کند. شرایط این دو کشور شبیه به هم است. پس اگر با فرهنگ این دو سازگاری دارید، چرا که نه!

کامبوجیا راحتترین گزینه برای اخذ ویزای کار:

کامبوجیا همیشه به عنوان یکی از راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار به حساب می آمده است چرا که شما می توانید ویزای بیزینسی این کشور را دریافت کنید بدون آن که خودتان صاحب یک کمپانی باشید. اما جالب است بدانید که روند کار در این کشور با سایر کشورها کمی متفاوت است. شما با داشتن این ویزا نمی توانید برای کار اقدام کنید بدون آنکه اجازه اش را از سازمان کار گرفته باشید!

راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار

آلمان بهترین مقصد برای کار:

بسیاری از افراد آلمان را به عنوان یکی از راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار در نظر نمی گیرند . اما اگر شما به عنوان یک فریلنسر در حال کار کردن هستید، آلمان را باید به عنوان یکی از گزینه های مهاجرتی خود در نظر بگیرید. برلین نوعی از ویزا به نام artist را ارائه می دهد که به این افراد اجازه اقامت در آلمان را برای ادامه فعالیت کاری خود می دهد. برای درخوسات این نوع ویزا شما باید 11 یورو بپردازید، و مدارکی از قبیل سلامت جسمانی، برنامه کاری و … ارائه نمایید.

پرداخت هزینه ارزی ویزای کار :

همان طور که گفته شد برای ارسال درخواست خود جهت اخذ ویزا باید هزینه پرداخت کنید. فناوران امید می تواند این هزینه ارزی را برای شما پرداخت کند. کافی است که از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید و یا از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همراهان عزیز قبل از این که انتخاب نهایی برای مهاجرت به یکی از کشورهای خارجی را داشته باشید، بهتر است که تحقیقاتی در زمینه راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار انجام دهید تا بتوانید هم آینده شغلی خود را تضمین کنید و هم با حداقل دردسر به هدف خود یعنی مهاجرت برسید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا