راهنمای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

اشتراک گذاری پست

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، پس قطعا جزء آن دسته از افرادی هستید که به در حال سرمایه گذاری در یکی از ارزهای رمزنگاری شده هستید، اما نمی دانید که ارز خریداری شده را کجا نگهداری کنید. با توجه به افزایش ارزش و اهمیت ارزهای دیجیتال ، که روز به روز نیز در حال افزایش است، انتخاب یک کیف پول مناسب کار مشکلی است. پس در ادامه این مقاله با موضوع راهنمای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال همراه ما باشید.

قبل از اینکه راهنمای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم، لازم به ذکر است که از دیدگاه فنی، شما ارز دیجیتال را جایی نگهداری نمی کنید. چرا که ارزهای دیجیتال بر خلاف ارزهای فیات به صورت فیزیکی در دسترس نیستند. بنابراین هنگام انتخاب کیف پول ارز دیجیتال نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، امنیت رمز خصوصی است که هنگام خرید کیف پول در اختیارتان قرار داده می شود.

راهنمای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

به طور کلی برای نگهداری ارز دیجیتال، 3 روش اصلی وجود دارد. تفاوت اصلی این کیف پول ها در روش نگهداری ارز دیجیتال است. یکی از آنها برای حفظ امنیت ارز شما، از اینترنت استفاده کرده و به صورت آنلاین عمل می کند، در حالی که دیگری به صورت آفلاین کار می کند.

راهنمای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول Custodial

زمانی که صحبت از این کیف پول می شود، بسیاری از افراد تصور می کنند که با یک مقوله پیچیده ای رو به رو هستند در حالی که در واقعیت بیشتر آنها در حال استفاده از این کیف پول هستند. زمانی که شما از یکی از صرافی های آنلاین مانند Bithumb یا Coinbase بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری را خریداری می کنید، در صورتی که ارز خریداری شده را به کیف پول نرم افزاری و یا سخت افزاری انتقال ندهید، در واقع در حال استفاده از کیف پول Custodial هستید.

این نوع کیف پول ها معمولا داری کمترین حد از امنیت هستند چرا که رمز خصوصی شما در اختیار یک شخص ثالث قرار دارد. به همین خاطر است که اصطلاحا این کیف پول ها را در دسته کیف پول های گرم قرار می دهند. تنها مزیت استفاده از این کیف پول ها این است که شما برای هر بار استفاده از موجودی داخل آنها، نیازی به وارد کردن رمز خصوصی ندارید و تنها باید اطلاعات ورود خود را وارد نمایید.

بنابراین چیزی که در راهنمای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال از این نوع در اختیار شما قرار می دهیم، این است که در صورتی که قصد دارید به مدت طولانی در یک ارز سرمایه گذاری کنید، بهتر است که این نوع کیف پول را انتخاب نکنید.

راهنمای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول نرم افزاری

در میان انواع کیف پول رمزنگاری شده ای که وجود دارد، کیف پول نرم افزاری را می توان به عنوان در دسترس ترین نوع کیف پول در نظر گرفت، چرا که برای اجرای آن تنها نیاز به یک سیستم عامل است. این کیف پول ها، مانند کیف پول Custodial رمز خصوصی شما را در خود نگهداری می کنند، بنابراین جزء کیف پول های گرم در نظر گرفته می شوند. این نوع کیف پول ها، چه از نوع دسکتاپ و چه از نوع موبایل، هر دو به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای قابل استفاده هستند، اما معمولا امنیت زیادی ندارند.

کیف پول سخت افزاری

در میان انواع کیف پول هایی که وجود دارد، کیف پول سخت افزاری به عنوان امن ترین نوع کیف پول در نظر گرفته می شود. به همین خاطر، در اکثر مقاله هایی که با عنوان راهنمای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال منتشر شده اند، این کیف پول ها لقب بهترین را به خود اختصاص داده اند. عملکرد اصلی این کیف پول ها به صورت آفلاین بوده و به همین خاطر خطر هک آنها کمتر است. شکل ظاهری این کیف پول ها شبیه یک USB است که دارای صفحه نمایش کوچک و تعدادی دکمه است. استفاده از این نوع کیف پول زمانی توصیه می شود که شما قصد دارید برای مدت طولانی در یک ارز سرمایه گذاری کنید.

همراهان گرامی، راهنمای خرید کیف پول ارز دیجیتال در این مقاله به پایان می رسد. شما تجربه استفاده از کدام یک را دارید؟ از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا