راهنمای سفر به تایلند

اشتراک گذاری پست

سفر به هر یک از کشورهای خارجی می‌تواند هیجان‌انگیزترین تجربه زندگی هر فرد باشد، خصوصاً برای بار اول! اما برای داشتن خاطره‌ای خوش از سفر به خارج از کشور باید برنامه دقیقی هم داشت. به عنوان مثال خرید بلیط هواپیما خارجی ، رزرو هتل خارجی از وب‌سایت‌های مختلف مانند BooKing.com و یا Hotels.com و … . هرچه که اطلاعات شما در رابطه با کشور مقصد بیشتر باشد، احتمال اینکه به مشکلات مختلف خصوصاً مسائل مالی بربخورید، کمتر است. بنابراین در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی در رابطه با راهنمای سفر به تایلند در اختیار شما قرار دهیم.

قبل از این که به معرفی مهم‌ترین نکاتی که هنگام سفر به تایلند بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید از طریق خدمات ارزی فناوران امید، هرگونه پرداخت ارزی و یا انتقال وجه برای سفر خارجی‌تان انجام دهید. بدون شک شما برای خرید از فروشگاه‌های تایلند نیاز به ارز رایج این کشور دارید. حمل مقدار زیادی وجه برای خرید در طول سفر، اصلاً کار منطقی به نظر نمی‌رسد. چرا که احتمال از دست رفتن سرمایه شما، خصوصاً در کشور غریب زیاد است.

به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم که هر مقدار وجهی که مد نظر دارید از طریق خرید کارت اعتباری و یا خرید ویزا کارت هدیه ، همراه خود به سفر ببرید. چرا که با استفاده از این نوع کارت‌ها نه تنها به صورت آنلاین بلکه در فروشگاه‌های خارجی با استفاده از دستگاه‌های پز نیز می‌توانید خریدتان را انجام دهید. کافی است که از طریق لینک‌های زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید :

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

راهنمای سفر به تایلند

هر آنچه که در مورد تایلند باید بدانید

قبل از آنکه به معرفی تایلند و تاریخچه آن بپردازیم، بهتر است که نگاهی به آمار گردشگری این کشور در سال 2017 داشته باشیم. در سال 2017 این کشور میزبان 35 میلیون توریست از نقاط مختلف جهان بود، چرا که سواحل این کشور فرصت انجام هرگونه تفریحی که مد نظر داشته باشید را در اختیار تماشاگران قرار می‌دهد.

تایلند، واقع در جنوب شرقی آسیا، توسط کشورهای همسایه میانمار (به شمال)، لائوس، کامبوج (هر دو در سمت شرقی) و مالزی (به جنوب) احاطه شده است. پادشاه فعلی تایلندMaha Vajiralongkorn و نخست وزیرش Prayut Chan-o-cha است.

وجود بیش از 1400 جزیره کوچک و بزرگ در این شهر، بی شک دلیل اصلی شکل اگر چشم‌اندازهای منحصر به فرد تایلند است. بنابراین اگر می‌خواهید برای مدتی انرژی از دست رفته‌تان را بازگردانید، بهتر است که قدم زدن در شن‌های ساحلی تایلند با چشم اندازه جنگل‌های سبز و رشته کوهه‌ای بلند را امتحان کنید.

نحوه گرفتن ویزای توریستی تایلند

برای گرفتن ویزای تایلند نیازی به طی کردن مراحل پیچیده‌ای نیست. برای گرفتن ویزای توریستی تایلند می‌توانید مدارک زیر را آماده کرده و سپس به سفارت تایلند مراجعه نمایید.

  • اصل پاسپورت یا گذرنامه
  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • عکس 3 در 4 تمام رخ
  • بلیط رفت‌وبرگشت
  • تأییدیه رزرو هتل
  • گواهی تمکن مالی

راهنمای سفر به تایلند

بهترین زمان سفر به تایلند

برای لذت بردن از تمام مناظر شگفت‌انگیز تایلند، بهتر است که به موقع به این کشور سفر کنید. معمولاً در تابستان، تایلند دارای آب‌وهوای به شدت مرطوبی است که شرایط دشواری برای بسیاری ایجاد می‌کند.

بنابراین اگر با گرما و رطوبت مشکلی ندارید، می‌توانید ماه آوریل را برای سفر به تایلند انتخاب کنید. چرا که در این ماه معمولاً قیمت‌های خوبی برای خرید بلیط هواپیما خارجی و بوکینگ هتل خارجی وجود دارد، چرا که قسمت اعظمی از گردشگران در این موقع از سال به این کشور سفر می‌کنند.

اما اگر آب‌وهوای بارانی را ترجیح می‌دهید، بر اساس راهنمای سفر ما، بهتر است در طول ماه‌های ژوئیه تا اکتبر به تایلند سفر کنید.

اما اگر به دنبال چیزی مابین این دو شرایط آب‌وهوایی هستید، سفر در ماه‌های نوامبر تا فوریه را به شما توصیه می‌کنیم. علاوه بر این در اواسط ماه نوامبر می‌توانید از دو جشنواره معروف یی پنگ و لوی کراتگون دیدن کنید.

هزینه سفر به تایلند

در مبحث راهنمای سفر ، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن پرداخته شود، این است که هزینه سفر چقدر خواهد بود. به طور کلی نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سؤال داد چرا که بسته به سطح تفریحی که شما مد نظر دارید، این هزینه بین 30 الی 50 دلار متغیر است.

همراهان عزیز در این مقاله با مبحث راهنمای سفر به تایلند همراه شما بودیم. فراموش نکنید که برای پرداخت هزینه‌های سفر خارجی‌تان، می‌توانید از خدمات ارزی ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده کنید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا