راهنمای سفر به عمان 1399

اشتراک گذاری پست

سپری کردن دوره تعطیلات در کشور عمان می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های سفر هر کس باشد، چرا که این کشور هم از نظر جاذبه‌های طبیعی و هم از نظر جاذبه‌های تاریخی برای بسیاری از گردشگران جالب است. اگر قصد دارید به عمان، این کشور سلطان نشین عرب مسافرت کنید، بهتر است قبل از هر چیز راهنمای سفر به عمان را مطالعه کنید، تا با نحوه گرفتن ویزای توریستی عمان ، جاهای دیدنی عمان و … آشنا شوید.

قبل از این که به معرفی مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با سفر به عمان باید بدانید، بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید به استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، با کمترین هزینه، سفرتان به عمان و یا هر کشور دیگری مانند هند، آذربایجان، تاجیکستانو … سفر کنید. چرا که امید احمدیانی هیچ‌گونه همکاری با شرکت‌های واسط هواپیمایی نداشته و می‌تواند ارزان‌ترین بلیط هواپیما و یا هتل خارجی را برای شما عزیزان پیدا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید :

راهنمای سفر به عمان

راهنمای سفر به عمان

بهترین زمان سفر به عمان

مهم‌ترین نکته‌ای که در راهنمای سفر به عمان و یا هر کشور دیگری مطرح می‌شود، آب‌وهوای این کشور و بهترین زمان برای سفر به عمان است. به طور کلی آب‌وهوای عمان بسیار گرم است، فرقی ندارد تابستان باشد یا زمستان! در تابستان معمولاً درجه حرارت هوا بین 30 الی 40 درجه سانتی گراد متغیر است، در حالی که در زمستان نیز درجه دمای هوا بین 17 الی 25 درجه سانتی گراد است! با این وجود آب‌وهوای برخی از مناطق عمان مانند مناطق اطراف رشته‌کوه‌های آل هجر، خنک‌تر از سایر مناطق است، خصوصاً شب‌ها!

مسقط یکی از شهرهای عمان است، که معمولاً قسمت اعظمی از گردشگران به آن سفر کرده و از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن می‌کنند. بنابراین آگاهی از شرایط آب‌وهوایش از اهمیت زیادی برخوردار است. مسقط شهر ساحلی عمان است و به همین خاطر معمولاً چه در شب و چه در روز آب‌وهوای مرطوبی دارد. از طرف دیگر، سالالاه یکی دیگر از مناطق عمان است که معمولاً در تمام فصول سال بارش‌های متعددی را تجربه می‌کنند.

پس به اولین موردی که در راهنمای سفر به عمان باید به آن اشاره کنیم، روشن بودن تمام لباس‌هایی است که باید با خود به سفر ببرید. هرچه که رنگ لباس‌ها روشن‌تر باشد، احتمال اینکه گرمای این کشور را احساس کنید، کمتر می‌شود.

راهنمای سفر به عمان

جاهای دیدنی عمان

قبل از اینکه برای گرفتن ویزای توریستی عمان اقدام کنید و یا بلیط هواپیما برای تاریخ رفت‌وبرگشت خریداری کنید، بهتر است که اول تعیین کنید از کدام جاهای دیدنی عمان می‌خواهید دیدن کنید. علاوه بر این به خاطر داشته باشید که جاهای دیدنی عمان در شهرهای مختلف این کشور واقع شده‌اند، بنابراین با در نظر گرفتن تفاوت شرایط آب‌وهوایی هر منطقه، برنامه‌ریزی سفر به عمان را انجام دهید.

واحد پول عمان

ارز رایجی که در عمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، ریال است. ارزش این ارز به نسبت سایر ارزها عبارت است از :

  • 1 ریال عمان : 2.6 دلار امریکا
  • ا ریال عمان : 109.380 ریال ایران
  • 1 ریال عمان : 2.22 یورو

اسکناس‌هایی که عمان مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارت‌اند از : 1 ريال، 5 ريال، 10 ريال، 20 ريال و 50 ريال.

توجه :بدون شک برای سفر به هر کشور خارجی، نیاز به ارز رایج همان کشور دارید. بهترین روش برای انتقال ارز از یک کشور به کشور دیگر هنگام سفر، استفاده از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت است. شما می‌توانید با خرید این کارت‌های قابل شارژ، نه تنها با استفاده از دستگاه‌های پز و یا ATM در کشورهای خارجی خرید انجام دهید، بلکه از هر فروشگاه آنلاینی مانند آمازون، سوقو … خرید کنید.

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

از کارت‌های اعتباری در کدام سایت‌ها می‌توان استفاده کرد؟

راهنمای سفر به عمان

زبان مردم عمان

عربی زبان رسمی مردم این کشور است، با این وجود زبان دومشان، زبان انگلیسی است که جای هیچ‌گونه نگرانی برای گردشگران باقی نمی‌گذارد.

امنیت سفر به عمان

یکی از نگرانی‌های اصلی که تمامی گردشگران با آن روبه‌رو هستند، امنیت جایی است که قصد سفر به آن را دارند.خوشبختانه عمان یکی از امن‌ترین کشورهای عربی در نظر گرفته می‌شود. پس اگر قصد سفر به عمان دارید، نیازی نیست که در رابطه با امنیت آن نگران باشید.

تجربه شما از سفر به عمان چیست؟ آیا تا کنون به این کشور ساحلی سفر کرده‌اید؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا