راه اندازی کسب و کار در دبی و نکاتی که باید در این رابطه بدانید – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

برای کسی که خارج از امارات متحده عربی زندگی می کند و قصد دارد که در شهری مثل دبی کسب و کاری راه بیاندازد، این کار می تواند دلهره آور و پیچیده به نظر برسد، ولی واقعیت این است که امارات متحده عربی شدیدا مشتاق جذب سرمایه گذار است و حتی در زمینه راه اندازی کسب و کار در دبی به شما کمک می کند.

به همین دلیل است که در یک سال گذشته بیش از 20 هزار کسب و کار جدید در دبی به راه افتاده است که از بین آن ها تعداد زیادی توسط کارآفرینان خارجی می باشد.

در واقع، حدود بین 80 تا 90 درصد نیروی کار امارات متحده عربی ملیت های خارجی دارند و بومی این منطقه نیستند.

اگر شما هم به فکر راه اندازی کسب و کار در دبی افتاده اید، می توانید در ادامه هر اطلاعاتی که در این زمینه نیاز دارید را پیدا کنید.

مزایای راه اندازی کسب و کار در دبی

در ادامه دلایلی را می بینید که کارآفرینان را از سراسر دنیا برای راه اندازی کسب و کار به دبی کشانده است.

مالیات کم – امارات متحده عربی هنوز با افتخار بر روی درآمد های شخصی و حقوقی، مالیات صفر را اعمال می کند. تنها مالیاتی که در امارات باید درباره آن آگاه باشید، مالیات بر ارزش افزوده است که از ژانویه 2018، به صورت ثابت 5 درصد بوده است.

اقتصاد انعطاف پذیر – امارات میزبان دومین بزرگترین اقتصاد در جهان عرب است که تولید ناخالص داخلی آن حدود 692 میلیارد درهم امارات، پس از عربستان صعودی است.

کیفیت بالای زندگی – امارات متحده عربی در فهرست بهترین کشور های سال 2017، جایگاه 23 را دارد و با فاصله کمی از اسپانیا و ایرلند و پیش از پرتغال و یونان قرار دارد. هزینه زندگی در دبی مناسب است.

پشتیبان استارت آپ – امارات خانه بسیاری از کمپانی هایی است که از استارت آپ ها حمایت می کنند و به دنبال ایده ها هستند و همین باعث می شود تا کسب و کار در این منطقه گسترش داشته باشد.

همچنین بخوانید |  هزینه زندگی در دبی و اقامت در این شهر چقدر است؟

برای مثال کمپانی 2 میلیارد درهمی محمدبن رشید، به پروژه های اقتصادی کمپانی های امارات کمک می کند و مشاوره تخصصی می دهد و سعی می کند که ایده آن ها را به واقعیت تبدیل کند.

چگونگی راه اندازی کسب و کار در دبی

فرآیند راه اندازی کسب و کار در دبی بسیار ساده است. شما با طی کردن 6 مرحله می توانید کسب و کار خود را در دبی به ثبت برسانید.

انتخاب نوع فعالیت

اولین کاری که پیش از ثبت کسب و کارتان باید انجام دهید، انتخاب نوع فعالیت یا فعالیت های شماست. وابسته به این که چه نوع فعالیتی انتخاب می کنید، مکان راه اندازی آن را تعیین می کند.

وزارت توسعه اقتصادی دبی فهرست بیش از 2,000 فعالیت که کسب و کار شما می تواند یکی از آن ها باشد را منتشر کرده است.

انتخاب مکان

در این مرحله می توانید انتخاب کنید که می خواهید در منطقه اصلی باشید یا در یک منطقه آزاد فعالیت خود را پایه گذاری کنید.

محل کسب و کار در دبی

اگر تصمیم گرفتید که در منطقه آزاد کسب و کار خود را راه اندازی کنید، از

  • مالیات شخصی و تجاری 0 درصد
  • 100 مالکیت شرکت
  • 100 درصد بازگشت سرمایه و سود
  • نداشتن محدودیت در ارز
  • و 100 درصد معافیت از مالیات واردات و صادرات

بهره مند می شوید.

اما اگر تصمیم بگیرید که به در بازار محلی امارات متحده عربی فعالیت کنید، می بایست با یک شریک محلی کارتان را آغاز کنید که شامل هزینه هایی می شود.

از طرفی اگر کار کردن در منطقه اصلی را انتخاب کنید، آزاد هستید که به طور مستقیم در بازار محلی فعالیت کنید.

اما اگر نوع فعالیت کسب و کار شما در دسته خدمات حرفه ای قرار می گیرد، نمی توانید به عنوان یک کارآفرین خارجی 100 درصد مالکیت کسب و کارتان را داشته باشید.

دوباره لازم به ذکر است که برای کار کردن در این حالت نیاز به یک شریک محلی دارید که 51 درصد از سهام کسب و کار شما را نگهداری می کند اما آن ها هیچ حقی در تصمیم گیری های شرکت ندارند و سود حاصل از کار ها به آن ها تعلق نمی گیرد.

همچنین بخوانید |  هزینه زندگی در دبی و اقامت در این شهر چقدر است؟

انتخاب نام برای کسب و کار

در کنار چالش هایی که در انتخاب نام برای کسب و کار  وجود دارد، مثلا این که منحصر به فرد و قابل به یاد سپاری باشد، نامی که انتخاب می کنید باید مغایر با استاندارد های امارات متحده نباشد.

قوانین امارات در این رابطه بسیار کامل است و می توانید به سادگی انتخاب خود را با آن تطبیق دهید.

به طور کل نام کسب و کار شما نباید پیام آور خشونت، اعتقادات مذهبی یا سازمان های مذهبی باشد

اگر هم می خواهید از مشخصات فردی خود مانند نام خانوادگی در نام شرکت استفاده کنید، باید آن را به همراه نامتان بیاورید.

درخواست اجازه کسب و کار

فرقی نمی کند که می خواهید کسب و کار خود را در منطقه اصلی یا مناطق آزاد راه اندازی کنید، مدارکی که برای کسب اجازه نیاز دارید تقریبا یکی است.

  • تکمیل فرم درخواست
  • کپی از گذرنامه سهام داران

شروع کسب و کار در دبی

برخی از مناطق آزاد هم ممکن است از شما بخواهند درباره کسب و کارتان توضیح دهید.

بازگشایی حساب بانکی

با داشتن اجازه کسب و کار، حالا شما مجاز به بازگشایی حساب بانکی حقوقی در امارات متحده عربی هستید. می توانید از شعب بانک های بین المللی، بانک های محلی و بانک های اسلامی در امارات متحده عربی برای این کار استفاده کنید.

درخواست ویزا

آخرین مرحله از راه اندازی کسب و کار در دبی، انجام فرآیند مهاجرت و دریافت ویزا است. دریافت ویزا برای شما و همراهانتان بسیار ساده است.

دریافت ویزا در 4 مرحله

  • مجوز ورود
  • تعیین وضعیت
  • آزمون بررسی سلامت

و سپس ثبت شناسه اماراتی و مهر ویزا برای شما انجام می شود.

در این زمینه شما می توانید از یک فرد خبره راهنمایی بگیرد و البته اگر قصد پرداخت هزینه های مربوط به دریافت ویزای خود را دارید می توانید از خدمات حواله به دبی فناوران امید استفاده کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا