راه های ارسال پول به گرجستان 1399

اشتراک گذاری پست

یکی از سخت ترین کار ها برای اغلب ایرانیان ارسال حواله ارزی به کشور های خارجی است. به دلیل تحریم ها فرایند انتقال ارز، پیچیده است. بیشتر افراد از صرافی ها برای انجام این فرایند کمک می گیرند. از طرفی اغلب صرافی ها با ارز های پر کاربرد مثل دلار یا یورو فعالیت می کنند. به همین دلیل پیدا کردن صرافی که امکان ارسال حواله ارزی با ارز های غیر متداول دشوار است. یکی از پر درخواست ترین حواله ها، ارسال حواله لاری به گرجستان است. برای آشنایی با راه های ارسال پول به گرجستان بدون نیاز به باز کردن حساب ارزی یا افتتاح حساب پی پال در این مقاله همراه ما باشید.

نحوه ارسال پول به گرجستان

راه های مختلفی برای ارسال پول به گرجستان وجود دارد. که برخی امن تر، برخی سریعتر و برخی با کارمزد کمتری ارسال می شوند. در ادامه به جزییات هر یک از این روش ها می پردازیم.

ارسال حواله سوئیفت

به حواله ای که بین حسابهای بانکی طرفین انتقال می آید، حواله سوئیفت یا حواله TT گفته می شود. زمان لازم برای ارسال این نوع حواله چند روز کاری است. برای ارسال حواله سوئیفت نیاز به افتتاح حساب ارزی است که با استفاده از خدمات امید احمدیانی این فرآیند امکان پذیر است. به علاوه با بازکردن حساب بین المللی امکان دریافت انواع کردیت کارت از جمله ویزاکارت و مسترکارت برای کاربران در ایران و خارج از ایران وجود دارد.

راه های ارسال پول به گرجستانحواله

ارسال حواله وسترن یونیون

یکی از سریع ترین روش های ارسال حواله ارزی با استفاده از شبکه مالی وسترن یونیون است. ارسال حواله وسترن یونیون بدون نیاز به افتتاح حساب در این شبکه قابل انجام ست. این یکی از بزرگ ترین مزیت های حواله وسترن یونیون است. نحوه ارسال پول به گرجستان از طریق وسترن یونیون بسیار ساده است. به این صورت که فرستنده یکی از باجه های شبکه مالی وسترن یونیون مراجعه کرده و با ارائه اطلاعاتی در رابطه با دریافت کننده و مبلغ حواله، نسبت به ارسال آن اقدام نماید.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که وسترن یونیون کارمزد بسیار بالایی دریافت می نماید. که برای ارسال حواله و مبالغ بالا هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. پسبه همین دلیل بهتر است در شرایط ضروری از این روش استفاده نمایید. و در صورت امکان از راه های دیگر برای ارسال پول به گرجستان استفاده کنید.

حواله آنلاین با امید احمدیانی

روش بعدی که توضیح داده خواهد شد روشی است که توسط مجموعه امید احمدیانی بیش از سایر روش ها به کاربران توصیه می گردد. این روش ارسال حواله به صورت آنلاین با کمترین نرخ کارمزد و بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز انجام می شود. حواله آنلاین امید احمدیانی مناسب ترین نحوه ارسال حواله پوند مصر است. چرا که بدون نیاز به پرداخت نرخ تبدیل ارز می توانید انواع ارز ها را به کشورهای مختلف جهان ارسال نمایید.

شما تجربه استفاده از کدام راه های ارسال پول به گرجستان را دارید؟ پیشنهاد شما برای نحوه ارسال حواله ارزی چیست؟ نظرات و تجربیات خود را از طریق ثبت دیدگاه با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا