راه های کسب درآمد ارزی از طریق سایت‌های خارجی در داخل ایران 1399

با نگاهی سطحی به اوضاع و احوال بازار ارز و نواسانات آن در سال‌های اخیر، همگی درک می‌کنیم که کسی بخواهد به دلار پول در بیاورد و به ریال خرج کند. این قطعاً معامله‌ی پرسودی خواهد بود. اما آیا این کار امکان‌پذیر است؟ و اگر امکان‌پذیر است آیا واقعاً به همان سودآوری و آسانی که در ذهن ما شکل گرفته ‌است پیش خواهدرفت؟ با یک جست‌و‌جوی ساده در اینترنت به مطالبی مشابه بسیاری برمی‌خوریم. کسب درآمد اینترنتی، کسب درآمد به دلار، در خانه بنشینید و ماهی 8 میلیون تومان درآمد داشته باشید و هزاران راه دیگر. اما این کار به همین راحتی‌ها نیست. شاید بهتر باشد ابتدا کمی از مشکلات پیش رویتان را مطرح کنیم. راه های کسب درآمد ارزی در ایران بسیار زیاد است که در این مقاله به برخی از آنها پرداخته می شود.

راه‌های اولیه

اولین قدمی که به ذهن خیلی از افراد می‌رسد افتتاح حساب بانکی در خارج از کشور و افتتاح حساب کاربری پی‌پال است. مسدود شدن حساب شما به دلیل تحریم‌ها حتمی خواهد بود. اگر آدرس خود را جایی خارج از ایران بزنید، جعلی بودن آن از طریق اعتبارسنجی پستی آزمایش خواهد شد. اگر ورود خود به سایت را با وی پی ان انجام دهید تا آدرس آی‌پی شما تغییر کند، غیر حقیقی بودن آن قابل تشخیص خواهد بود و در نهایت همه‌ی اینها منجر به مسدود شدن حساب شما خواهدشد.

با فرض آنکه از همه‌ی این موانع با ترفندهای مختلف عبور کنید، نباید مشکلات ارزی را فراموش کنید.

مشکلات ارزی چیست؟

اگر از همه‌ی آن موارد بالا بگذرید و موفق به ایجاد کسب و کار اینترنتی شده باشید، حال امکان داشتن درآمدی ارزی را خواهید داشت. اما باید آن را به ریال تبدیل کنید. چطور می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ الان پول شما صرفاً یک عدد غیر قابل استفاده روی صفحه‌ی مانیتور است و راهی جز استفاده از واسطه‌ها برای تبدیل آن به ریال نخواهید داشت. واسطه یعنی کاهش ارزش پول. هیچ کس بدون سود بردن برای شما کاری انجام نخواهد داد.

مطالب فوق عمده مشکلات و مهم‌ترین مسائل در برابر کسب درآمد ارزی هستند. اما با فرض حل شدن این مشکلات از طرق مختلف، چگونه می‌توان به این آرزو، جامه‌ی حقیقت پوشاند؟

 کسب درآمد ارزی

راه‌های کسب درآمد ارزی در ایران

 

اول باید یک ایده‌ خوب داشته باشید. وبلاگ نویسی و جذب تبلیغات در وبلاگ از ابتدایی‌ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی است اما اگر هدف اصلی کسب درآمد ارزی باشد شاید بهتر باشد نگاهتان به سوی خارج از کشور دوخته شده باشد.

1 – یکی از راه های کسب درآمد ارزی سایت‌های فریلنس (Freelance) هستند که به آنها دورکاری نیز گفته می‌شود. این نوع وبسایت‌ها شما را در توسعه و بسط ایده‌هایتان با توجه به زمینه‌ی تخصصی آن ایده، راهنمایی و هدایت می‌کنند. عضویتِ تنها در این وبسایت‌ها کافی نیست بلکه ایده‌ی اصلی شما نقش تعیین‌کننده در این فرایند را خواهد داشت. با توجه به ایده‌ی خود در یکی از این وبسایت‌ها ثبت‌ نام کنید. مثلاً اگر به دنبال پلتفرمی برای ایده‌پردازان ساخت فیلم و عکاسی هستید، دمندمدیا (Demand Media) مخصوص شما ساخته شده است تا با مخاطب خود ارتباط گرفته و به نمایش استعداد خود بپردازید. از دیگر وبسایت‌های خوب برای انجام چنین کارهایی می‌توان به اِلنس (Elance) اشاره کرد. اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که به دنبال یک درآمد ثابت و مطمئن هستند حتماً سری به این وبسایت بزنید. در این سایت به ازا کار شما به صورت ساعتی حق‌الزحمه دریافت خواهید کرد.

همچنین بخوانید: 3 راه کسب درآمد از سایت فریلنسر

2 – دومین روش استفاده از سایت‌های کلیکی می‌باشد. یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد بیشتر از طریق اینترنت همین سایت‌های کلیکی هستند. اساس درآمدزایی در این وبسایت‌ها تبلیغات است. تبلیغات کلیکی به طور ساده به تبلیغاتی گفته می‌شود که برای آنها به ازای تعداد کلیکی که روی لینک تبلیغاتی موجود در سایت شده است پول دریافت می‌شود. به زبان ساده‌تر هرچه آن تبلیغ بیشتر دیده شده باشد درآمد شما به عنوان میزبان آن تبلیغ بیشتر خواهد شد. خوبی این وبسایت‌ها زنجیروار بودن آنهاست. شما می‌توانید با ایجاد زیرمجموعه‌های حقیقی و بعضاً مجازی تعداد کلیک‌های سایت خود را بالا ببرید. از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سایت‌هایی که درآمد بسیاری از این طریق دارند می‌توان به گوگل (Google) و بیدورتایزر (Bidvertiser) اشاره کرد.

3 – اما در کنار همه‌ی راه‌های بالا شاید یکی از جذاب‌ترین کارها خرید و فروش ارز باشد. این کار در همین کشور خودمان و به صورت فیزیکی نیز پرهیجان است و اگر آگاهانه انجام شود سود بسیار خوبی برای ما رقم می‌زند. اما سیستم بازار ارز جهانی از ثبات نسبی برخوردار است و می‌تواند جای مطمئنی برای فعالیت در این زمینه باشد. بازار جهانی ارز فارکس بازاری بسیار عظیم است که تمامی ارزهای جهان را شامل می‌شود. افراد زیادی هستند که فکر می‌کنند این بازار تنها در دست بانک‌ها است در صورتی که افراد عادی نیز می‌توانند در آن مشغول به کار و در نتیجه از طریق آن به کسب درآمد ارزی اینترنتی بپردازند. برای کار کردن در این بازار شما نیاز به یک سرمایه‌ی اولیه، یک کارگزار ناظر بر کار و دید باز و دقیق بر بازار ارز جهانی دارید. کمتر افرادی بوده‌اند که کار در این بازار را جدی گرفته‌اند و به درآمد خوبی نرسیده باشند. باید ارزهای محبوب دنیا مثل دلار و یورو و ین ژاپن را بشناسید و بتوانید رفتار آنها را تحلیل کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید. یادتان باشد که تصمیم درست یعنی پول بیشتر.

4 – یکی دیگر از راه های کسب درآمد ارزی کسب درآمد از یوتیوب و ساخت ویدئو است. بسیاری از سایت های اشتراک ویدئو همانند یوتیوب در ازای ساخت و به اشتراک گذاشتن ویدئوهای شما که بازدید زیادی داشته باشند، پس از مدتی به ازای هر بازدید مبلغی را به شما پرداخت می کنند. اگر ویدئوی شما جذاب باشد بیشتر به اشتراک گذاشته می شود. این روش کسب درآمد دلاری در ایران برای اینفلوئنسرها و یا افرادی که توان آموزش موارد خاصی را دارند می تواند مناسب تر باشد.

5- کسب درآمد به دلار از گوگل ادسنس ار دیگر راه های کسب درآمد ارزی می باشد. یکی از سرویس های تبلیغاتی مختلفی که کمپانی گوگل ارائه می دهد گوگل ادسنس است. گوگل ادسنس به عنوان یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی در ایران بسیار محبوب است. شیوه کار با آن به این صورت است که تبلیغات مختلف با محتواهای تصویری،‌ ویدئویی، متنی و … که مربوط به وبلاگ یا سایت شما می شود در آن قرار می گیرد و شما به ازای هر بازدید کننده و یا کلیکی که بر روی آن تبلیغ می شود مبلغی را دریافت می کنید.

کسب درآمد ارزی از گوگل ادسنس

راه‌های زیاد دیگری نیز وجود دارد که بتوان از طریق آنها اقدام به کسب درآمد ارزی کرد. طراحی گرافیک و توسعه دهنده‌ی وب، تولید محتوا برای وبسایت‌های خارجی، مشاوره‌های اینترنتی، ارائه‌ی سرویس‌های آنلاین و فروشگاه‌های مجازی. همه‌ی اینها هم در سطح داخلی و هم در سطح بین‌المللی پتانسیل ایجاد درآمد ریالی و ارزی زیادی را دارند که انجام آنها به خود افراد و قابلیت و در نهایت ایده‌ی آنها بستگی دارد. اگر تصمیم به کسب درآمد ارزی از روش های گفته شده را دارید ولی نگران مشکلات ارزی هستید می توانید از خدمات امید احمدیانی که در زیر به برخی از آنها اشاره شده استفاده کنید:

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا