رزرو و خرید بلیط کشتی کروز

اگر به دنبال تجربه متنوعی برای سفر هستید، می‌توانید این بار بدون استفاده از قطار و یا هواپیما در اروپا و یا ترکیه و … سفر کنید! به عبارت دیگر هر سرزمینی که به آب‌های بزرگ راه داشته باشد، شانس سفر با کشتی را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر تا کنون تجربه سفر با کشتی نداشته‌اید در این مقاله با راهنما و آموزش رزرو و خرید بلیط کشتی کروز همراه ما باشید.

پرداخته هزینه رزرو و خرید بلیط کشتی کروز

قبل از اینکه به معرفی سایت‌ها بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید، پرداخت ارزی در هر سایتی را انجام دهید. بنابراین در صورتی که قصد سفر با کشتی دارید و به دنبال روشی برای خرید بلیط کشتی کروز هستید، می‌توانید از طریق لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال کنید :

رزرو و خرید بلیط کشتی کروز

اما در صورتی که کردیت کارت مانند ویزا کارت یا مستر کارت دارید، می‌توانید خودتان خرید اینترنتی داشته باشید :

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

معرفی بهترین سایت‌ها برای رزرو و خرید بلیط کشتی کروز

با توجه به اینکه صنعت گردشگری در بیشتر کشورها در حال رشد است، جای تعجب نیست که روش‌های مختلف جهانگردی نیز رونق بیشتری پیدا کنند. معمولاً قیمت رزرو و خرید بلیط کشتی کروز در تمامی وب‌سایت‌هایی که در این حوزه در حال فعالیت هستند یکسان است. چرا که رقابت روز به روز در میان این کمپانی‌ها در حال افزایش است. با این حال تشابه قیمت دلیل این نمی‌شود که رزرو بلیط کشتی کروز در سایت‌های مختلف با هم فرقی ندارد!

بنابراین در این قسمت همراه ما باشید تا به صورت جداگانه به بررسی مزایا و معایب خرید بلیط کشتی کروز در سایت‌های مختلف بپردازیم.

رزرو و خرید بلیط کشتی کروز

رزرو بلیط کشتی کروز از طریق وب‌سایت‌های Cruise Line

اگر به دنبال ساده‌ترین روش برای رزرو و خرید بلیط کشتی کروز هستید، بهتر است که از وب‌سایت‌هایی که در این قسمت معرفی می‌کنیم استفاده کنید. با استفاده از این سایت‌ها می‌توانید :

  • رزرو آنلاین
  • ارتقا نوع بلیط
  • پرداخت آنلاین
  • تعیین موقعیت و صندلی
  • رزرو در هر روز و هر زمان

برخی از بهترین وب‌سایت‌های فعال در این زمینه عبارت‌اند از :

مزایا

مهم‌ترین مزیتی که در رابطه با این وب‌سایت‌ها وجود دارد این است که پای کمپانی سومی و یا واسطی، در میان نیست. بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی در رابطه با ناهماهنگی‌های احتمالی خودتان مسئول برنامه‌ریزی سفر با کشتی باشید.

در صورتی که تمایل به تغییر و یا کنسل کردن بلیطتان داشتید، جای نگرانی نیست، چرا که معمولاً این سایت‌ها شرایط سخت‌گیرانه‌ای ندارند.

معایب

معمولاً زمانی که به یکی از این وب‌سایت‌ها مراجعه می‌کنید، گزینه‌های مختلفتان برای خرید بلیط کشتی کروز را محدود کرده‌اید. چرا که در هر وب‌سایت تاریخ، مسیر عبور، هزینه‌ها و سایر معیارهای سفر، محدود خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال گزینه‌های بیشتری هستید، بهتر است که از سایت‌های جامع که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید.

خرید بلیط کشتی کروز از طریق سایت‌های جامع (Aggregator)

هدف کلی هنگام استفاده از سایت‌های جامع، پیدا کردن روشی برای سفر ارزان است! به همین دلیل است که بسیاری از گردشگران برای رزرو هتل یا هاستل و یا اجاره خودرو با کمترین قیمت از این سایت‌ها استفاده می‌کنند. برخی از بهترین سایت‌های فعال در این زمینه عبارت هستند از :

مزایا

همان‌طور که گفته شد مهم‌ترین مزیت استفاده از این نوع سایت‌ها برای رزرو و خرید بلیط کشتی کروز ، جامع بودنشان است. به عبارت دیگر شما با جستجو در این سایت می‌توانید از تمام کروزهایی که در زمان مورد نظر شما سفر می‌کنند، مطلع شوید. بنابراین با استفاده از این وب‌سایت‌ها می‌توانید شانس خودتان را برای پیدا کردن قیمت‌های مناسب بیشتر کنید.

با وجود اینکه قیمت رزرو بلیط کشتی کروز در سایت‌های مختلف تقریباً شبیه به هم است، اما همیشه هم اینطور نیست! برخی مواقع لاینهای مختلف کروز برای جذب مشتری در وب‌سایت‌های جامع تخفیف‌های متنوعی در نظر می‌گیرند. پس قبل از خرید نهایی حتماً سری به این سایت‌ها بزنید! شاید مقدار تخفیف خیلی چشمگیر نباشد، اما ارزشش را دارد.

معایب

مشکل خاصی در رابطه با این نوع وب‌سایت‌ها وجود ندارد. جز آنکه هنگام استفاده از آن‌ها باید به خاطر داشته باشید که شما در حال استفاده از یک واسطه هستید. بنابراین احتمالاً اگر نیاز به تغییر و یا کنسل کردن خرید بلیط کشتی کروز داشتید، با کمی پیچیدگی روبه‌رو شوید! به نسبت زمانی که به صورت مستقیم از Cruise Line ها استفاده می‌کنید.همراهان عزیز، قبل از اینکه رزرو و خرید بلیط کشتی کروز را نهایی کنید، در انتخاب نوع کشتی، زمان و مسیر حرکت و … دقت کنید.

رزرو و خرید بلیط کشتی کروز

توجه : علاوه بر سایت‌های جامعی که گفته شد، شما می‌توانید از وب‌سایت‌هایی استفاده کنید که تنها در حوزه رزرو و خرید بلیط کشتی کروز فعالیت دارند.

رزرو و خرید بلیط کشتی کروز از طریق Costco

اگر یکی از مشتریان Costco هستید، می‌توانید رزرو بلیط کشتی کروز را با کمترین قیمت از طریق این فروشگاه‌ها انجام دهید. برای انجام این کار به سایت CostcoTravel.com مراجعه کنید.

مزایا

بر خلاف تصور بسیاری از افراد خرید بلیط کشتی کروز با کمترین قیمت از طریق این پلتفرم‌ها امکان‌پذیر است. بنابراین اگر شانس خرید از این فروشگاه را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که از دستش ندهید.

معایب

اگر قصد رزرو بلیط کشتی کروز در جایگاه‌های ویژه را دارید، احتمالاً Costco انتخاب مناسبی نباشد. چرا که معمولاً در این مواقع هزینه‌اش نسبت به سایر سایت‌ها بالاتر خواهد بود! علاوه بر این تا زمانی که شما یکی از اعضای Costco نباشید، نمی‌توانید خریدی داشته باشید.

همراهان عزیز امیدواریم اطلاعاتی که در رابطه با رزرو و خرید بلیط کشتی کروز در اختیارتان قرار دادیم، پاسخگوی سؤالات شما بوده باشد. اگر شما تجربه سفر با کشتی دارید، حتماً نظرتان را با به اشتراک بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا