رفع ریجکتی ویزای شنگن 1399

اشتراک گذاری پست

همان طور که در مقاله دلایل رد شدن ویزای شنگن عنوان کردیم، اگر شما یک سری نکات را هنگام ارائه درخواست اخذ ویزا به یکی از کشورهای حوزه شنگن را رعایت نکنید، در واقع شانس خود را برای رد شدن یا ریجکت شدن ویزا افزایش داده اید. اما سوالی که برای بسیاری از ما احتمالا ایجاد می شود این است که آیا تنها یک بار می تواند برای اخذ ویزای شنگن اقدام کرد؟ چگونه می توان رفع ریجکتی ویزای شنگن را انجام داد؟ امید احمدیانی، ارائه دهنده انواع خدمات ارزی، در این مقاله به سوالات شما در این زمینه پاسخ می دهد.

آیا می توان بعد از ریجکتی ویزای شنگن باز هم درخواست داد؟

خوشبختانه جواب این سوال مثبت است. افراد زیادی به دلیل سهل انگاری هنگام آماده کردن مدارک لازم برای اخذ ویزای شنگن شانس گرفتن ویزایشان را برای اولین بار از دست می دهند ولی این موضوع به این معنا نیست که شما نمی توانید بار دیگر برای گرفتن این ویزا درخواست دهید. هرچند که باید اعتراف کرد شانس شما برای موافقت سفارت کاهش یافته است، اما غیر ممکن نیست.

چه مدت زمان بعد از ریجکتی ویزای شنگن می توان مجددا درخواست داد؟

شما می توانید 3 روز کاری بعد از این که دلیل رد شدن درخواستتان به شما ابلاغ شد، برای اخذ ویزا مجددا درخواست دهید. توجه داشته باشید که برای ارسال این درخواست، حتما باید از دلیل رد شدن خود خبر داشته باشید. چرا که این بار باید مشکلاتی که در دفع اول وجود داشته است را به طور کامل رفع کرده باشید.

دلیل این مسئله هم این است که بسیاری از کشورهای حوزه شنگن، اطلاعاتی مانند دلایل رد شدن افراد را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. پس تصور نکنید که با پنهان کاری می توانید شانس خود را برای گرفتن ویزا افزایش دهید چرا که احتمالا این بار به دلیل دروغ گفتن با درخواست شما مخالفت می شود.

رفع ریجکتی ویزای شنگن چگونه انجام می شود؟

مهمترین مواردی که موجب رد شدن ویزای شنگن می شود عبارتند از :

  • معتبر نبودن اسناد مسافرتی
  • عدم توضیح کافی درباره هدف بازدید شما از کشور مورد نظر
  • پاسپورت آسیب دیده
  • گذرنامه نامعتبر (10 سال از گرفتن آن گذشته و 2 صفحه خالی ندارد.)
  • عدم ارائه برنامه سفر(مانند بلیط رفت، برگشت، محل اقامت و … )
  • عدم پر کردن فرم به شیوه درست(مشکل در امضا، تمبر و … )
  • عدم ارائه مدارک لازم جهت اثبات توانایی مالی شما
  • بیمه مسافرتی شنگن غیرمجاز
  • گواهی اشتباه در رابطه با تولد و ازدواجتان
  • دارا بودن سابقه جنایی

رفع ریجکتی ویزای شنگن چگونه انجام می شود؟

عزیزان گرامی، بعد از این که مطمئن شدید دلیل رد شدن شما تنها یک اشتباه از سوی شما هنگام ارائه مدارکتان بوده است، می توانید با استفاده از یک فرم و یا نوشتن نامه درخواست مجدد، بار دیگر برای این ویزا درخواست دهید. فراموش نکنید که نوشتن این نامه کار چندان ساده ای نیست و بهتر است که توسط متخصصان آشنا به روند این کار انجام شود. بنابراین در این درخواست مجدد جهت رفع ریجکتی ویزای شنگن حتما باید موارد زیر رعایت شوند :

  • ارائه اطلاعات شخصی به صورت کامل و دقیق
  • ارائه تاریخ زمانی که درخواست اولیه ویزای شما رد شده است.
  • دلیل رد شدن ویزای شما چه بوده است
  • چرا تصور می کنید که این رد شدن به اشتباه انجام شده است
  • امضاء درست و معتبر

توجه : برای تمامی قسمت های که بیان کردیم، نیاز به نوشتن 3 الی 4 خط است. پس از زیاده گویی و ذکر نکاتی که تاثیری در روند بررسی درخواست شما ندارد، خودداری کنید.

آیا شما تا کنون درخواست رفع ریجکتی ویزای شنگن را داده اید؟ نتیجه چه بوده است؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا