رفع لیمیت اکانت پی پال 1399

اشتراک گذاری پست

پی پال یک کیف پول الکترونیکی فوق اعاده محبوب در میان افرادی است که از اینترنت برای انجام تراکنش‌های مالی خود استفاده می‌کنند. چرا که تنها با استفاده از یک آدرس ایمیل امکان برداشت و انتقال وجه از طریق این پلتفرم امکان‌پذیر است. شرط بهره بردن از مزایای این سیستم الکترونیکی وریفای حساب و رعایت برخی از نکات، خصوصا در ایران است. اگر شما هم از یکی از انواع حساب پی پل برای پرداخت ارزی و انتقال وجه استفاده می‌کنید، اما حساب شما توسط پی پال لیمیت شده است، در این مقاله همراه ما باشید تا با رفع لیمیت اکانت پی پال آشنا شوید.

با وجود اینکه پی پال یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای خرید اینترنتی و انتقال ارز به کشورهای دیگر است، اما بایدها و نبایدهایی منحصر به خودش را دارد. در صورتی که شما به قوانین پی پال توجهی نداشته باشید، حسابتان به سرعت توسط این سیستم لیمیت می‌شود.

لیمیت اکانت پی پال یعنی چی؟

لیمیت اکانت پی پال به معنای محدود شدن امکانات حساب شماست. به عبارت دیگر در صورت لیمیت شدن اکانت شما قادر به برداشت از حساب، شارژ حساب، خرید و … نخواهید بود.

چرا اکانت پی پال لیمیت می‌شود؟

معمولا لیمیت اکانت پی پال به دلیل حفظ امنیت حساب فرد انجام می‌شود. مهم‌ترین مواردی که منجر به این اتفاق می‌شوند، عبارت هستند از :

فعالیت‌های مشکوک در حساب کاربری

فراموش نکنید که پی پال به چگونگی استفاده شما از حساب کاربری اهمیت خاصی می‌دهد. بنابراین هرچه که با حساب پی پال شما انجام شود، به پای شخص شما گذاشته می‌شود. بنابراین قبل از اینکه تراکنشی را با حسابتان انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که همه چیز مطابق میل و قوانین پی پال هست!

رفع لیمیت اکانت پی پال چگونه انجام می شود؟

تغییر مداوم آی پی آدرس

اگر از داخل ایران از حساب پی پال استفاده می‌کنید، حتما باید هر بار از یک آی پی آدرس یکسان استفاده نمایید. در غیر این صورت پی پال تشخیص می‌دهد که شما هربار از یک کشور مختلف وارد حساب می‌شوید. و این مسئله را به عنوان یک تهدید امنیتی تلقی می‌کند.

توجه : در صورتی که واقعا به کشورهای مختلفی سفر می‌کنید و هربار آی پی متفاوتی دارید، پی پال را از این مسئله مطلع کنید تا حساسیت روی حسابتان برداشته شود.

تغییر الگوی خرید

پی پال برای ردیابی تراکنش‌های مالی انجام شده و افزایش سطح امنیت حساب‌ها از فناوری‌هایی نظیر هوش مصنوعی و بلاک چین استفاده می‌کند. بنابراین برای هر کاربری یک الگوی خرید آنلاین در نظر می‌گیرد. در صورتی که تشخیص دهد الگوی خرید اینترنتی شما تغییرات زیادی داشته است، احتمال اینکه لیمیت اکانت پی پال اتفاق بیفتد، وجود دارد. بنابراین سعی کنید در روز حداکثر 10 تراکنش زیر 200 دلار انجام دهید. همچنین اطمینان حاصل کنید پرداخت شما در سایت های مطمئن انجام می‌شود.

چگونه متوجه لیمیت اکانت پی پال شویم؟

در صورتی که حساب شما از سوی پی پال محدود شود یک ایمیل حوای این خبر از سوی پی پال برای شما ارسال می‌شود. البته توجه داشته باشید که افراد سودجوی بسیاری نیز وجود دارند که برای کسب درآمد به صورت تقلبی این ایمیل را برای شما ارسال می‌کنند. بنابراین حتما از صحت ایمیل ارسال شده اطمینان حاصل کنید.

ساده ترین روش برای اطمینان این است که بررسی کنید ایمیل از سوی [email protected] ارسال شده است یا نه. اما اگر به اطمینان بیشتری نیاز دارید می‌توانید به آدرس [email protected] ایمیل بزنید و از پشتیبانی پی پال درخواست کمک کنید. در نهایت می‌توانید وارد حساب پی پال خودش شوید و ببینید آیا امکانات شما محدود شده است یا نه!

آموزش رفع لیمیت اکانت پی پال

بعد از اینکه اطمینان حاصل کردید که اکانت پی پل ما لیمیت شده است، با توجه به اینکه ایران از سوی این کمپانی تحریم شده است، باید درخواست رفع لیمیت حساب را برای شرکت خدمات ارزی که افتتاح حساب شما را انجام داده است، ارسال نمایید.

در این حالت برای رفع لیمیت اکانت پی پال باید مدارک هویتی نظیر استیتمنت کارت به پی پال ارائه شود تا بار دیگر هویت شما مرود تایید قرار گیرد.

توجه : با استفاده از شماره‌های موجود در سایت پی پال نمی‌توانید درخواست رفع لیمیت حسابتان را داشته باشید. تنها روش برقراری ارتباط با پشتیبانی پی پال برای رفع لیمیتی، آدرس ایمیلی است که پیشتر در اختیارتان قرار دادیم.

نکته مهم : در صورتی که رفع لیمیت اکانت پی پال با موفقیت انجام نشود، موجودی حساب شما سوخت شده و از دسترس شما خارج می‌شود. بنابراین مراقب آنچه که با حساب پی پالتان انجام می‌دهید، باشید.

همراهان عزیز اگر فرآیند رفع لیمیت اکانت پی پال نتیجه‌بخش نبود، می‌توانید با یک آدرس ایمیل جدید، یک حساب جدید باز کنید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا