روش های خرید از سایت های خارجی در ایران

اشتراک گذاری پست

حتما برای شما هم پیش آمده که کالایی را در سایت یا فروشگاه خارجی ببینید و قصد خرید آن را داشته باشید. اما به دلیل برخی از مشکلات مالی جهانی نمی توانید با کارت های شتاب خود این خرید را انجام دهید. برای خرید از سایت های خارجی باید از روش های پرداخت اینترنتی ارزی استفاده کنید. اما چگونه می توان از سایت های خارجی خرید کرد؟ چه روش هایی برای خرید از سایت های خارجی وجود دارد؟ در این مقاله قصد داریم روش های مختلفی که برای خرید از فروشگاه های خارجی وجود دارد و در ایران می توانید از آن ها استفاده کنید را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی روش های خرید از سایت های خارجی

همانطور که گفته شد برای خرید از سایت های مختلف مانند آمازون، ایبی، علی اکسپرس و غیره باید از روش های پرداخت ارزی استفاده کنید. روش های پرداخت ارزی موجود و قابل استفاده به شرح زیر می باشد:

  • کردیت کارت ها
  • گیفت کارت ها
  • کیف پول های الکترونیک
  • ارزهای دیجیتال

کردیت کارت ها

یکی از راه هایی که به راحتی میتوانید برای خرید از سایت های مختلف از آن استفاده کنید کردیت کارت ها می باشند. کردیت کارت ها یا کارت های اعتباری فیزیکی، کارت هایی هستند که توسط شبکه های مالی معتبر یا بانک های خارجی صادر می شوند. این کارت ها ویژگی ها و انواع مختلفی دارند. از جمله قابلیت های این کارت ها می توان به امکان دریافت و ارسال حواله بانکی، امکان استفاده در خودپردازها و پوزهای متصل به شبکه کارت و امکان اتصال به کیف پول های الکترونیک مانند پی پال و اسکریل اشاره کرد. از جمله شبکه های مالی و پرداخت معتبر و پرکاربرد در جهان ویزا کارت و مستر کارت می باشند.

کردیت کارت ها

گیفت کارت ها

پس از کردیت کارت ها، گیفت کارت ها پر کاربردترین روش برای خرید از سایت های مختلف می باشند. در واقع گیفت کارت ها نیز نوعی کارت اعتباری هستند که اعتبار آن ها مشخص است. این نوع کارت ها را مجموعه های مختلفی مثل بانک ها یا شرکت ها می توانند صادر کنند. معمولا گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند و دارای حداقل و حداکثر موجودی می باشند. لازم به ذکر است که گیفت کارت هایی که مجموعه های خاص صادر می کنند فقط در همان مجموعه قابل استفاده می باشد. ازجمله معرروفترین و پرکاربردترین گیفت کارت ها، ویزا کارت هدیه و مستر کارت هدیه می باشد. البته ناگفته نماند که قبل از استفاده از این گیفت کارت ها حتما مطمئن شوید که سایت موردنظر شما این نوع کارت ها را می پذیرد.

یکی از روش های خرید از سایت های خارجی استفاده از گیفت کارت ها می باشد.

کیف پول های الکترونیک

اما شاید ساده ترین روش برای این کار استفاده از کیف پول های الکترونیک باشد. در واقع کیف پول های الکترونیک همانطور که از نامش مشخص است به یک حساب آنلاین و الکترونیکی گفته می شود. معمولا این حساب ها با ارزهای مختلف ایجاد می شوند و قابلیت شارژ شدن را دارند. اما باید ذکر کنیم که اگر کیف پول شما به صورت دلاری افتتاح شد امکان شارژ با یورو را ندارید و برای این کار نیاز به تبدیل ارز دارید. از کیف پول های الکترونیک علاوه بر خرید از سایت های خارجی می توان برای موارد مختلفی همچون ارسال حواله ارزی، پرداخت هزینه خوابگاه دانشگاه، پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه و غیره استفاده کرد. از جمه معروفترین و معتبرترین کیف پول های الکترونیک می توان از پی پال ، اسکریل ، وب مانی و پرفکت مانی نام برد.

کیف پول الکترونیک

ارزهای دیجیتال

امروزه به دلیل رواج ارزهای دیجیتال در جهان اکثر سایت ها و فروشگاه ها نیز پرداخت با ارزهای دیجیتال را امکان پذیر کرده اند. در این صورت شما کالا یا سرویس موردنظر خود را در سایت انتخاب میکنید و برای خرید آن باید هزینه آن را به صورت ارز دیجیتال به کیف پول سایت پرداخت کنید. برای استفاده از این روش شما باید از قبل ارز دیجیتال داشته باشید که بتوانید با آن خرید را انجام دهید. از جمله معروفترین ارزهای دیجیتال که برای خرید و فروش در سایت های مختلف استفاده می شود بیت کوین، اتریوم و تتر می باشد. البته اینکه چه ارز دیجیتالی برای خرید و فروش استفاده می شود بستگی به سایت موردنظر دارد.  این روش به تازگی ایجاد شده و تعداد سایت هایی که این روش را استفاده می کنند محدود است.

خرید از سایت های خارجی با ارزهای دیجیتال

استفاده از شرکت های واسط مانند فناوران امید

دسترسی به تمامی این روش ها دارای هزینه و بعضا زمان بر می باشد. حتی ممکن است شما فقط چندبار مایل به خرید از سایت های مختلف خارجی باشید. در این صورت شما می توانید از شرکت های واسطی مانند فناوران امید که زمینه خدمات پرداخت ارزی فعالیت می کنند استفاده کنید. در این صورت شما فقط با پرداخت معادل ریالی هزینه کالای مورد نظر خود می توانید آن را خرید کنید.

کلام آخر

روش هایی که در این مقاله معرفی شد روش هایی بودند پرکاربردتر از مابقی روش ها بوده اند. حال که با چگونگی خرید از سایت های خارجی آشنا شدید اگر بخواهید از این روش ها استفاده کنید کدام را انتخاب می کنید؟ آیا تاکنون از این روش ها استفاده کرده اید؟ روش دیگری می شناسید که به جای موارد معرفی شده بتوان استفاده کرد؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و همراهان ما در میان بگذارید.

 

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا