روش های خرید از گوگل پلی 1399

اشتراک گذاری پست

کاربران تلفن های همراه اندروید و ویندوز برای دانلود اپلیکین های مورد نیاز از پلتفرم گوگل پلی استفاده می کنند. البته Google Play تنها برای دانلود اپلیکیشن نیست و از این پلتفرم می توان انواع مختلف محتوای دیجیتال از جمله فیلم، کتاب و موسیقی نیز دریافت کرد. برخی از محصولات ارائه شده در این پلتفرم به صورت رایگان قابل دریافت و دانلود هستند. اما کاربران برای دانلود برخی دیگر نیاز به پرداخت ارزی دارند. برای خرید از گوگل پلی از راه های مختلفی از جمله خرید گیفت کارت گوگل پلی می توان استفاده کرد. در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع خدمات بخش خرید از سایت های خارجی امید احمدیانی آشنا شوید.

خرید اینترنتی از سایت های خارجی

با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان پرداخت ارزی با کارت های بانکی ایرانی وجود ندارد. به همین دلیل برای پرداخت در سایت های خارجی نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل مستر کارت یا ویزا کارت دارید. البته راه های دیگری نیز برای این منظور وجود دارند. مثلاً برخی از سایت ها به کاربران امکان پرداخت با استفاده از انواع کیف پول الکترونیکی مثل پی پال می دهند. روش بعدی را می توان استفاده از گیفت کارت گوگل پلی دانست.

برای دسترسی به تمام روش های نام برده نیاز به باز کردن حساب بین المللی دارید. با وجود اینکه خدمات دسترسی به تمامی این موارد توسط مجموعه امید احمدیانی ارائه می گردد (از افتتاح حساب ارزی تا صدور گیفت کارت مجازی) می توانید با استفاده از خدمات بخش خرید اینترنتی این مجموعه بدون نیاز به این روش ها نسبت به اقدام کنید. برای ثبت درخواست و دریافت خدمات ارائه شده توسط مجموعه امید احمدیانی از طریق دکمه ی زیر به صفحه ثبت نام انتقال یابید.

ثبت سفارش

خرید از گوگل پلی

خرید برنامه از گوگل پلی

برای دانلود و خرید برنامه از گوگل پلی یا دانلود انواع دیگر محصولاتی که نیاز به پرداخت دارند می توانید از روش های زیر استفاده نمایید.

خرید کردیت کارت یا شارژ مستر کارت

با استفاده از خدمات امید احمدیانی می توانید کارت اعتباری فیزیکی بین المللی به نام خود دریافت نمایید. این کارت ها از نوع دبیت کارت و متصل به حساب بانکی می باشند. با توجه به این که کارت های فیزیکی پذیرندگی بسیار بالاتری نسبت به انواع کارت های مجازی و گیفت کارت ها دارند، با استفاده از کردیت کارت های فیزیکی می توانید از اکثر سایت ها خرید انجام دهید. به علاوه این کارت ها قابلیت برداشت از دستگاه ATM و پرداخت با استفاده از دستگاه پوز دارند.

از جمله قابلیت های دیگر کردیت کارت ها می توان به امکان دریافت حواله سوئیفت نیز اشاره کرد.

خرید پی پال

با توجه به تحریم ها امکان ساختن حساب پی پال در ایران وجود ندارد. اما امید احمدیانی برای کاربران امکان افتتاح حساب پی پال وریفای شده فراهم کرده است. پی پال یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است که در بیشتر کشور های جهان کاربرد دارد. با استفاده از این سرویس می توانید از تمامی محصولات گوگل پلی خرید کنید. حتی با استفاده از اکانت پی پال خود امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی هم خواهید داشت.

خرید از گوگل پلی

خرید گیفت کارت

کارت اعتباری مجازی به کارتی گفته می شود که ماهیت فیزیکی نداشته و تنها به صورت آنلاین قابل استفاده است. همان طور که از اول مقاله گفته شد، با استفاده از کارت هدیه گوگل پلی امکان خرید از تمامی محصولات سایت دارید. اما این کارت تنها در همین سایت قابل استفاده است. چنانچه تمایل به دریافت گیفت کارتی دارید که در سایت های بیشتری قابل کاربرد باشد، می توانید از ویزا کارت های هدیه استفاده کنید.

استفاده از خدمات پرداخت ارزی امید احمدیانی

خدمات امید احمدیانی شامل انجام انواع مختلفی از خرید اینترنتی، خرید از سایت های آمازون ایبی و پرداخت در سایت های خارجی است. یکی از سایت هایی که می توانید با امید احمدیانی به راحتی در آن پرداخت انجام دهید، پلتفرم Google play است. برای خرید از گوگل پلی با استفاده از نیازی به پرداخت ارزی نخواهید داشت و با تسویه معادل ریالی پرداخت شما انجام می شود.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا