روش های مهاجرت به آمریکا کدامند؟

آمریکا یکی از کشورهایی است که می توان گفت مهاجرت به آن شرایط سختی داشته و برای بسیاری از افراد غیر ممکن به نظر می رسد. اگرچه که روش های مختلفی برای مهاجرت به امریکا وجود دارد، اما به دلیل اینکه بسیاری از افراد با شرایط انجام این کار آشنایی ندارند، در راستای رسیدن به آرزویشان درست گام بر نداشته و موفق نمی شوند! در این مقاله همراه ما باشید تا با روش ها و شرایط مهاجرت به آمریکا آشنا شوید.

معرفی انواع روش های مهاجرت به آمریکا

همان طور که گفته شد مهاجرت به امریکا ، خصوصا با توجه به روابط کنونی ایران و امریکا به عنوان یکی از سخت ترین کارهای ممکن است، خصوصا اگر به درستی و از طریق روش های قانونی انجام نشود. شرایط مهاجرت به آمریکا برای برای هر کس متفاوت است، چرا که شرایطی همچون سن، تحصیلات و … برای افراد متفاوت است! بنابراین در ادامه ما تنها روش های مهاجرت به آمریکا را به شما معرفی میکنیم، اینکه کدام یک برای شما مناسب است، به شرایط خودتان بستگی دارد.

مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی

مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی به آمریکا شاید مطمئن ترین روش موجود برای مهاجرت باشد. در این روش تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که برای یکی از دانشگاه های این کشور درخواست ارسال کرده و سپس پذیرش بگیرید. بعد از آن می توانید سایر مدارک مورد نیاز مانند نمره قبولی در آزمون تافل ، گذرنامه با 6 ماه اعتبار و … را تهیه کرده و درخواست ویزا را به سفارت ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید:

مهاجرت از طریق ویزای کار

مهاجرت از طریق ویزای EB3 همان مهاجرت از طریق ویزای کار است. در حال حاضر این ویزا برای افراد ایرانی صادر نمی شود!

بیشتر بخوانید:همه چیز درباره اخذ ویزای کار

روش های مهاجرت به آمریکا کدامند؟

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

نام دیگری که برای این شیوه از مهاجرت در نظر گرفته شده است، مهاجرت به امریکا از طریق EB2 است. در این روش، شما باید یک کسب و کار در آمریکا راه اندازی کنید. در ابتدا این ویزا به صورت دو ساله برای شما صادر می شود. اما در صورتی که همه چیز در مورد تجارتتان به خوبی پیش برود، ویزا تمدید شده و شرایط اخذ اقامت دائم برای شما مهیا می گردد.

مهاجرت از طریق ازدواج

برای مهاجرت از این طریق، کافی است یا به صورت رسمی ازدواج کرده باشید، یا نامزدتان شهروند امریکا باشد. در این صورت نامزدتان می تواند برای برگزاری مراسم درخواست صدور ویزا دهد، که بین 3 ماه الی 18 ماه اعتبار دارد. بعد از اینکه ویزای نامزدی برای فرد صادر شد و ازدواج به صورت قانونی به ثبت رسید، می تواند برای اخذ ویزا از طریق ویزای ازدواج اقدام کند.

مهاجرت از طریق تولد فرزند

برای مهاجرت به کشوری از طریق فرزند، دو قانون وجود دارد. قانون خاک و قانون خون. در حالت قانون خاک، در صورتی که فرزند شما در خاک کشوری متولد شود، شهروند همان کشور در نظر گرفته می شود. در حالت قانون خون، فرزند در صورتی شهروند کشور در نظر گرفته می شود که یکی از والدینش شهروند آن کشور باشند. در حال حاضر برای مهاجرت به آمریکا از طریق این ویزا شما قادر به استفاده از قانون خاک هستید. به همین خاطر است که بسیاری از هنرمندان نیز برای تولد فرزندشان به این کشور سفر می کنند.

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای EB1

این شیوه از مهاجرت بری افرادی مناسب است که در سطح بین المللی شناخته می شوند. بنابراین اگر در یکی از رشته های زیر عنوان خاصی دارید، می توانید برای سفر به آمریکا از این نوع ویزا استفاده کنید:

  • رشته های ورزشی ( افرادی که دارای مقام جهانی هستند. مانند بازی های المپیک)
  • دانشمندان جهانی در حوزه های مختلف (مانند افرادی که موفق به دریافت جایزه نوبل شده اند.)
  • و …

مهاجرت از طریق لاتاری

لاتاری را شاید بتوان یکی از ساده ترین روش مهاجرت به آمریکا دانست. در این روش شما باید هر سال شانس خود را برای اخذ اقامت دائم و گرین کارت تنها با یک ثبت نام ساده در لاتاری امتحان کنید!

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه گرین کارت آمریکا

همراهان گرامی در صورتی که برای پرداخت هزینه های مهاجرت به آمریکا نیاز به کمک دارید، می توانید از خدمات ارزی فناوران امید استفاده کنید. در صورت وجود سوال، از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا