روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی 1399

اشتراک گذاری پست

با گسترش روز افزون کاربران فروشگاه های اینترنتی مثل آمازون و ایبی و … نیاز به شبکه های پرداخت آنلاین که دسترسی افراد از سراسر جهان را تسهیل کند، بیشتر شد. در این شرایط انواع کیف پول الکترونیکی از جمله مثل پی پال ، وبمانی یا پرفکت مانی امکان پرداخت ارزی را فراهم کردند. این کیف پول ها با قابلیت دریافت و پرداخت ارز های مختلف، شرایط پرداخت در سایت های خارجی را فراهم کردند. در این مقاله همراه ما باشید تا انواع راه های واریز پول به پرفکت مانی را شرح دهیم.

واریز پول به پرفکت مانی

واریز پول به حساب پرفکت مانی به صورت مستقیم از دو طریق قابل انجام است. پیش از آن که این روش ها را شرح دهیم لازم به ذکر است که امکان واریز ریال ایران به پرفکت مانی وجود ندارد. به همین دلیل به منظور شارژ حساب پرفکت مانی نیاز به انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارید. چنانچه امکان استفاده از این کارت ها برای شما وجود ندارد، می توانید با ثبت درخواست از طریق دکمه ی زیر، از خدمات شارژ اتوماتیک امید احمدیانی بهره ببرید.

درخواست پرفکت مانی

واریز پول به پرفکت مانی

در ادامه انواع روش های واریز پول به حساب پرفکت مانی معرفی و شرح داده خواهند شد.

خرید دلار پرفکت مانی

روش اول برای واریز پول به پرفکت مانی از طریق خرید دلار پرفکت مانی یا یکی دیگر از انواع دارایی هایی است که این کیف پول پشتیبانی می کند. به این صورت که با استفاده از یکی از انواع کارت های بانکی خارجی حساب پرفکت مانی خود را شارژ می کنید. یکی از مشکلاتی که استفاده از این روش دارد، کارمزد تبدیل ارز می باشد. به عنوان مثال اگر موجودی حساب بانکی شما یورو باشد اما قصد شارژ دلاری پرفکت مانی خود را داشته باشید، ملزم به پرداخت مبلغ مازادی به عنوان کارمزد تبدیل ارز خواهید بود.

یکی دیگر از راه های خرید دلار پرفکت مانی دریافت حواله پرفکت مانی می باشد. به این معنا که یک حساب پرفکت مانی دیگری به حساب شما پول واریز کند. این روش با کسر کارمزد 5 درصد انجام می شود.

ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی

روش دیگر برای شارژ حساب پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی می باشد. به این منظور فردی که واریز پول به حساب پرفکت مانی شما را داشته باشد، در سایت پرفکت مانی درخواست ووچر ثبت می نماید. ووچر پرفکت مانی از سقف 10 دلار به بالا به مبلغ دلخواه کاربر شارژ می گردد. سپس با دریافت کد ووچر و ثبت آن در حساب پرفکت مانی خود، مبلغ شارژ به حساب شما واریز می گردد.

ووچر پرفکت مانی چیست

ووچر پرفکت مانی در واقع یک کد رمز است، که کاربر با ثبت آن در حساب خود، موجودی آن را دریافت می نماید. درواقع ووچر مانند یک رمز شارژ می باشد. این روش واریز پول به پرفکت مانی شامل ریسک هایی نیز هست. زیرا فردی که این کد را دریافت نماید، در کسری از ثانیه می تواند موجودی آن را به حساب خود واریز کند. این فرایند برگشت ناپذیر است. برخی افراد سودجو و به همین ترتیب از کاربران این کیف پول کلاه برداری می کنند. این روش شارژ حساب پرفکت مانی اگرچه سریع تر انجام می پذیرد، اما مخاطراتی نیز به همراه دارد. لذا چنانچه فرد گیرنده مورد اعتماد شما نیست، از روش های دیگری برای واریز پول به پرفکت مانی استفاده کنید.

فروش دلار پرفکت مانی

فروش دلار پرفکت مانی نیز به روش هایی که برای خرید دلار پرفکت مانی استفاده می شوند قابل انجام است. افراد به دلایل مختلفی مثل نقد کردن درآمد ارزی یا پرداخت توسط پرفکت مانی قصد فروش و نقد کردن موجودی حساب پرفکت مانی خود را دارند.

تبدیل پرفکت مانی به ریال

برای نقد کردن دلار پرفکت مانی نیاز به یک واسط برای تبدیل ارز به ریال خواهید داشت. زیرا همان طور که واریز ریال به حساب پرفکت مانی امکان پذیر نیست، امکان انتقال مستقیم پول از پرفکت مانی به حساب بانکی ایرانی نیز وجود ندارد. به منظور تبدیل پرفکت مانی به ریال می توانید از خدمات ارزی امید احمدیانی بهره برده و موجودی حساب را به صورت ریالی دریافت نمایید.

در تنیجه برای واریز پول به حساب پرفکت مانی از دو روش خرید ووچر پرفکت مانی یا خرید دلار پرفکت مانی می توان استفاده کرد. برای شارژ حساب از هر دو طریق از خدمات امید احمدیانی می توانید بهره ببرید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا