روش پرداخت هزینه مدرک PMP 1399

اشتراک گذاری پست

موسسه مدیریت پروژه Project Management Institute که به اختصار PMI نامیده می شود، یک سازمان غیر انتفاعی در زمینه مدیریت پروژه است. این موسسه بیشتر از هر چیزی برای ارائه مدارک (Project Management Professional (PMP و Project Management Body of Knowledge یا PMBK شهرت دارد. PMI مجموعه ای از بهترین و معتبرترین استاندارد های مدیریت پروژه را در اختیار بیش از 3 میلیون کارشناس مدیریت پروژه قرار داده است. برای پرداخت هزینه آزمون های بین المللی نیاز به پرداخت ارزی است. در این مقاله همراه ما باشبد تا در رابطه با روش پرداخت هزینه مدرک PMP توضیح دهیم.

انواع روش های پرداخت ارزی

هزینه مدارکی که به صورت بین المللی اعطا می شوند، معمولاً تنها به روش ارزی قابل پرداخت است. با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان پرداخت بین المللی با استفاده از حساب های بانکی ایرانی یا هر شبکه مالی دیگری که متعلق به ایران باشد امکان پذیر نیست.

بنابراین برای انجام فعالیت هایی مثل خرید از سایت های خارجی یا در این مورد پرداخت هزینه مدرک PMP نیاز به استفاده از روش های جایگزین دارید. به این منظور می توانید از یکی از انواع کردیت کارت فیزیکی مثل انواع ویزا کارت یا انواع مسترکارت استفاده نمایید. چنانچه سایتی که قصد پرداخت در آن دارید امکان استفاده از انواع کیف پول الکترونیکی را به کاربران دهد، یکی دیگر از راه ها پرداخت با پی پال است.

برای دریافت خدمات نام برده می توانید از امید احمدیانی کمک بگیرید. همچنین در صورتی که تمایل به دریافت هیچ یک از روش های پرداخت ندارید می توانید از خدمات خرید اینترنتی مجموعه امید احمدیانی بهره ببرید. در صورت تمایل با استفاده از لینک زیر به صفحه ثبت نام منتقل شوید.

ثبت سفارش

روش پرداخت هزینه مدرک PMP

روش های پرداخت هزینه مدرک PMP چیست؟

برای پرداخت هزینه مدرک PMP باید از روش های پرداخت آنلاین استفاده نمود. برای آشنایی با این روش ها همراه ما باشید.

پرداخت با کردیت کارت

برای تهیه کردیت کردیت کارت نیاز به یک حساب بانکی در بانک های بین المللی دارید. برای افتتاح حساب در بانک های بین المللی نیاز به ارائه مدارکی مبنی بر اقامت خود در خارج از ایران دارید. چنانچه امکان ارائه این مدارک برای شما فراهم نیست، می توانید با استفاده از خدمات امید احمدیانی و بدون نیاز به این مدارک کردیت کارت تهیه کنید.

پرداخت پی پال

پی پال از نظر بین المللی به اعتبار قابل توجهی دست یافته. همین امر باعث شده در اغلب سایت های خارجی، علاوه بر درگاه ویزا کارت یک درگاه پرداخت پی پال نیز وجود داشته باشد. پرداخت با پی پال در سایت ها از طریق درگاه پی پل انجام می شود.

روش پرداخت هزینه مدرک PMP

پرداخت آنلاین با امید احمدیانی

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی مجموعه امید احمدیانی می توانید به سادگی پرداخت خود را در سایت این موسسه انجام دهید. به این صورت که درخواست خود را ثبت نموده و معادل ریالی آن را پرداخت می نمایید. سپس کارشناسان پرداخت را در سایت PMI انجام داده و مشخصات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

آیا در رابطه با روش پرداخت هزینه مدرک PMP سوالی دارید؟ چنانچه دیدگاه یا پرسشی دارید با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا