ریپل به دنبال اضافه شدن به لیست ارزهای رمزپایه در صرافی های بزرگ آمریکا است – فناوران امید

شاید طرفداران ارزهای دیجیتال آگاه نباشند که یک ارز رمزنگاری شده به چه پارامترهایی برای لیست شدن در صرافی های معتبر ارزهای رمزپایه نیازمند است. در این مقاله بررسی میکنیم که Ripple، سومین ارز دیجیتال بر اساس حجم معاملات، چگونه قصد دارد تا سکه XRP خود را در پلتفرم های معاملاتی پیشرو در کنار بیت کوین و اتریوم لیست نماید.

براساس گزارش بلومبرگ، ریپل به عنوان یک استارتاپ جهت پرداخت های برون مرزی مایل به پرداخت میلیون ها دلار برای ثبت شدن XRP در پلتفرم های تجاری ایالات متحده است که در آنها بیشترین نقدینگی وجود دارد. این گزارش می گوید که Ripple پیشنهاد مشوق های مالی به صرافی های بزرگی همچون Gemini و Coinbase ارائه نموده است. اینگونه راه حل ها جهت لیست شدن، یک روش استاندارد در بازار های سهام محسوب می شود.

ریپل گزارش داد که یک میلیون دلار پول نقد به Gemini برای اضافه شدن به لیست این صرافی در نیمه دوم 2017 پرداخت نموده و وام 100 میلیون دلاری به واحد XRP را نیز به صرافی Coinbase پیشنهاد داده است که سرمایه گذاران می توانند با آن به تجارت بپردازند. این گزارش نشان می دهد که Ripple پیشنهادات خود را به صورت پول نقد یا XRP ارائه داده است که به صرافی های ایالات متحده اجازه می دهد تا از این معامله سود ببرند.

سخنگوی Ripple که برخی جزئیات این پیشنهادات را رد نموده به بلومبرگ گفته است:

ما می خواهیم XRP نقد پذیرترین دارایی دیجیتال باشد تا بتواند پرداخت های جهانی را سریع تر و ارزان تر انجام دهد.

اما مشارکت کنندگان در بازار نگران این موضوع هستند که زمانی که قانون گذاران ایالات متحده در مورد چارچوب قانونی ارزهای رمزنگاری شده تصمیم گیری نمایند، ارزش XRP در بازار سقوط خواهد نمود. در عین حال با پذیرش XRP در پلتفرم های معاملاتی بیشتر، دیگر Altcoin ها نیز از این موضوع بهره خواهند برد.

همچنین بخوانید |  بنیانگذار وب سایت Finder.com قصد دارد بانک ارزهای رمزپایه در استرالیا راه اندازی کند

این امر بدین معنی نیست که معامله گران XRP را نمی خواهند، چرا که آنها در انجمن ها و شبکه های اجتماعی نشان می دهند که در سطح بالایی از تقاضا خواستار این ارز دیجیتالی هستند. اما Ripple قادر نیست تا خود را در فهرست ارزهای رمزپایه در پلتفرم های معاملاتی بزرگ آمریکا ثبت کند. این به رغم این واقعیت است که Ripple، مستقر در سان فرانسیسکو، یک استارتاپ بلاک چین بوده که قادر به پر کردن شکاف بین شرکت های ارزهای رمزپایه و بانک های سنتی در سراسر جهان است.

بر اساس تحقیقات مستقل، هزینه کردن برای لیست شدن در صرافی های بزرگ می تواند از 1 الی 3 میلیون دلار ارزش داشته باشد زیرا دسترسی سریع تر به نقدینگی را فراهم می کند. یک وکیل می گوید آنچه که ریپل به Coinbase و Gemini پیشنهاد داده، یک فرآیند بسیار قانونی است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا