ریپل در سال 2017 ؛بهترین عملکرد در بین ارزهای دیجیتال – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

هم اکنون Bitcoin در کانون توجه ارزهای دیجیتال قرار دارد، زیرا ارزش آن در سال جاری بیش از 12 برابر افزایش یافته است. اما رقبای کوچکتر آن همچون ریپل، که ارزش آنها در کمتر از سه هفته به همان میزان افزایش یافته، به مراتب بهتر عمل کرده اند. ریپل در سال 2017 با افزایش ارزش 38 درصدی بهترین عملکرد را در بین ارزهای دیجیتال داشته است.

XRP، ارز رمزنگاری شده ای که توسط شرکت Ripple ایجاد شده، به راحتی با ثبت 37،000 درصد سود (ارزش $ 0.0065 در اوایل ژانویه 2017 تا رسیدن به قیمت $ 2.47 در پایان سال) بهترین عملکرد را در بین ارزهای رمزپایه داشته است.

این افزایش قیمت بطور بالقوه Chris Larsen، خالق ریپل، را وارد فهرست ثروتمندترین انسان های جهان نموده است. براساس گزارش Forbes، آقای لارسن دارای 5.19 میلیارد XRP است که ارزشی برابر با 12.82 میلیارد دلار (9.4 میلیارد پوند) دارد. ریپل در سال 2017 بر اساس حجم بازار سرمایه در بین ارزهای دیجیتال، رتبه دوم را داراست و دارای تعدادی مزایای بالقوه نسبت به بیتکوین است که بزرگترین و محبوبترین ارز دیجیتال است.

Chris Larsen؛ خالق ریپل
Chris Larsen؛ خالق ریپل

کاربران Bitcoin همزمان با افزایش محبوبیت آن، تعدادی از مشکلات در رابطه با کاهش سرعت پردازش معاملات که بعضاً بیش از یک ساعت زمان می برد را گزارش کرده اند. تراکم زیاد در شبکه نیز کارمزد تراکنش ها را افزایش داده است. تکنولوژی Ripple اجازه می دهد تا انتقال ها بسیار سریعتر از بیتکوین پردازش شوند.

Ripple همچنین با ده ها تن از موسسات مالی معتبر مانند American Express و UBS مشارکت نموده است. در اوایل سال 2017،شرکت ریپل 180 میلیون دلار برای سیستم پرداخت بانک سوئدی SEB پردازش کرده بود. این بانک سوئدی از شبکه Ripple برای پرداخت های مشتریان رده بالای خود استفاده می کند.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 20 دی ۹۷ بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، استلار

همچنین در روز سه شنبه، روسیه اذعان کرد که امکان دارد برای ایجاد ارز رمزنگاری شده مخصوص خود برنامه ریزی نماید تا از تحریم های بین المللی جلوگیری کند. به گفته Financial Times در نشست اخیر مقامات دولتی روسیه، مشاور اقتصادی رئیس جمهور پوتین، سرگئی گلاوز، گفت:

ارز رمزنگاری شده می تواند برای انجام فعالیت های حساس از طرف دولت مفید باشد. ما می توانیم حساب های خود را با همتایانمان در سراسر جهان بدون توجه به تحریم ها تسویه کنیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا