ریپل 25 میلیون دلار در صندوق Blockchain Capital سرمایه گذاری نموده است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

ریپل (Ripple) یک شبکه پرداخت مستقر در سان فرانسیسکو است که با بهره گیری از تکنولوژی بلاک چین کار می کند. بر اساس بیانیه منتشر شده در تاریخ 11 آوریل، این شرکت معادل 25 میلیون دلار XRP را در صندوق Blockchain Capital سرمایه گذاری نموده است. این صندوق سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری توسط Blockchain Capital اداره می شود که قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری اختصاص یافته به فناوری Blockchain و اکوسیستم ارزهای دیجیتال و اولین صندوق برای پذیرش درخواست های سرمایه گذاری به واحد ارزهای رمزپایه محسوب می شود.

سرمایه گذاری انجام شده فرصت جدیدی برای بررسی کاربرد های پروتکل XRP Ledger و Interledger فراهم نموده، از استارتاپ های دنیای تکنولوژی پشتیبانی می کند و بر توسعه فضای Blockchain تمرکز دارد.

هر دو پروتکل XRP Ledger و Interledger متن باز هستند. XRP Ledger یک سیستم پیشرفته مانند Blockchain است که به کاربران اجازه می دهد تا معاملات را با ارزهای رمزنگاری شده مختلف در سطح جهانی انجام دهند؛ در حالی که Interledger یک پروتکل جهت ارسال پرداخت ها به دفترکل بلاک چین های مختلف است. Blockchain Capital به دنبال استفاده از توکن XRP در زمینه مراقبت های بهداشتی یا مدیریت هویت است. این کمپانی معتقد است که آنها می توانند از فناوری منحصر به فرد دفتر کل توزیع شده در زمینه های کاربردی زندگی روزمره استفاده کنند.

Bart Stephens، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Blockchain Capital، گفت:

به عنوان پیشگامان در بخش بلاک چین، ما در خط مقدم همکاری با شرکت هایی مانند Ripple جهت ساخت یک اکوسیستم جدید ارزهای رمزپایه قرار داریم. بخش هایی همچون مراقبت های بهداشتی یا مدیریت هویت می توانند از بلاک چین یا فناوری منحصر به فرد دفتر کل توزیع شده استفاده کنند. خواه از ریپل، بیت کوین یا تکنولوژی های مبتنی بر Blockchain استفاده شود؛ هدف ما در نهایت یافتن بهترین پروژه ها و دادن منابع به شرکت های موفق است که به مشتریان خود در طولانی مدت خدمات خوبی ارائه می نمایند.

طبق گفته پاتریک گریفین، SVP رشد استراتژیک در Ripple، این شرکت همچنان به مشارکت خود در صندوق های دیگر ادامه خواهد داد و به دنبال رسیدن به دیدگاه خود جهت تبدیل شدن به یکی از بازیکنان عمده در صنعت است. وی می گوید:

این اولین صندوق است که ما در آن مشارکت نموده ایم و آخرین آن نیز نخواهد بود. ما قصد داریم تا در شکل دهی نسل آینده شرکت های Blockchain یا شرکت های رمزنگاری نقش مهمی داشته باشیم.

گزارش شده که Ripple با گروه بانکداری سانتاندر همکاری می کند تا برنامه انتقال پول در سطح بین المللی را بر اساس پلتفرم های xCurrent و RippleNet راه اندازی کند. در ماه ژانویه، Ripple اعلام کرد که مشارکت با MoneyGram را برای سرعت بخشیدن به سپرده گذاری ارزهای فیات (مانند دلار، یورو و…) آغاز نموده است.

همچنین بخوانید |  مکس کایزر: دلار آمریکا از بیت کوین شکست خواهد خورد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا