زبان برنامه نویسی در شبکه TON تلگرام معرفی شد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

سرویس پیام رسان متمرکز بر حریم خصوصی، تلگرام، زبان برنامه نویسی جدیدی برای بلاک چین خود یعنی TON ساخته است.

این خبر در کانال تلگرام این پروژه منتشر شده و در آن نام این زبان برنامه نویسی را Fift گذاشته است که مخصوص توسعه و مدیریت قرارداد های هوشمند بلاک چین و تعامل با ماشین مجازی TON است.

ماشین مجازی تلگرام (TVM) کد های مربوط به قرارداد های هوشمند را در بلاک چین تلگرام اجرا می کند و از تمامی عملیات برای ترجمه پیام های درخواست و ساخت پیام های جدید و تغییر در داده ها پشتیبانی می کند.

در این خبر اطلاعات بیشتری درباره زبان برنامه نویسی Fift یافت می شود که شامل مفاهیم اولیه و عملیات خاص قابل انجام در TON و… است.

انتشار چنین خبری درست بعد از خبر راه اندازی بلاک چین تلگرام رخ می دهد. قرار است شبکه TON میزبان برنامه های کاربردی نامتمرکز مشابه شبکه اتریوم باشد.

همانطور که قبلا هم گزارش دادیم، تلگرام یک نسخه آزمایشی از بلاک چین TON را در دسترس عده معدودی از توسعه دهندگان در ماه گذشته قرار داد که اگر چه نتیجه ای از این آزمایش منتشر نشد ولی دو آزمایش کننده ناشناس گفته اند در بلاک چین TON تراکنش ها با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

همچنین ماه گذشته TON در همکاری با ارائه دهنده سرویس مالی آلمانی، Wirecard محصولات مالی دیجیتالی جدیدی ساختند.

با اشاره به زمان مشخص شده برای عرضه TON و همچنین خبر معرفی زبان برنامه نویسی مخصوص برای این شبکه به نظر نمی رسد چیز زیادی به عرضه و راه اندازی کامل این شبکه مانده باشد و همانطور که در خبر قبلی هم گفتیم انتظار داریم تا نهایتا اوایل مهرماه شاهد راه اندازی کامل این شبکه باشیم.

همچنین بخوانید |  سیستم عامل بلاک چین تلگرام به زودی منتشر می شود

با توجه به این که پیام رسان تلگرام در ایران به صورت گسترده مورد استفاده است، پیش بینی می شود استقبال از بلاک چین تلگرام توسط کاربران ایرانی زیاد باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا