زمان عرضه بلاک چین تلگرام رسما اعلام شد : تا 11 اردیبهشت عرضه نمی شود – فناوران امید

شبکه بلاک چین تلگرام که زمان زیادی همه منتظر آن هستند سرانجام طبق بیانیه رسمی که منتشر شده قرار است تا اواخر اکتبر یعنی تا 9 آبان ماه عرضه شود.

بروزرسانی 25 مهرماه 98 – تلگرام قصد دارد تا در پی مشکلاتی که با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیدا کرده، تاریخ عرضه بلاک چین TON را تغییر دهد. طبق پیامی که دیروز از سوی یکی از سرمایه گذاران بلاک چین TON به وبسایت کوین تلگراف رسیده است، تلگرام به سرمایه گذاران گفته که می خواهد ضرب العجل را به تاریخ 11 اردیبهشت 1399 یعنی 6 ماه و 13 روز دیگر موکول کند.

دیروز پیامی در کانال TON Board تلگرام پیامی منتشر شد که در آن این کمپانی اعلام کرد که سرمایه گذاران اصلی درباره این که زمان عرضه بلاک چین تلگرام اواسط آبان ماه است، در جریان قرار گرفته اند.

نرم افزار ساخت کلید TON در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته و می بایست یک کلید عمومی برای دریافت توکن های گرام خود (GRM) تا 24 مهرماه به تلگرام معرفی کنند. همچنین سورس کد کل پروژه TON در گیت هاب در دسترس است.

در این پیام همچنین گفته شده با توجه به این که مرحله آزمایشی با موفقیت گذرانده شده است، بلاک چین تلگرام عرضه می شود.

اواسط شهریورماه، تلگرام اکسپلورر شبکه آزمایشی TON و نرم افزار ایجاد گره و همچنین نسخه آلفا کیف پول توکن گرام را برای پلتفرم iOS منتشر کرد.

با توجه به عرضه یک کامپایلر برای زبان سالیدیتی به نظر می رسد که بلاک چین تلگرام با بلاک چین اتریوم سازگار است و این به کاربران این امکان را می دهد تا قرارداد های هوشمند خود را در شبکه اتریوم به شبکه TON منتقل کنند.

همچنین بخوانید |  بلاکچین تلگرام احتمالا ماه آینده راه اندازی می شود

این کامپایلر را استارتاپ TON Lab که توسط سرمایه گذاران تلگرام گردانده می شود، ساخته و قرار است قرارداد های هوشمندی که به زبان سالیدیتی نوشته شده را به قرارداد های هوشمند مناسب برای شبکه تلگرام تبدیل کند.

هفته پیش نیز تلگرام یک رقابت کدنویسی برای ساخت قرارداد های هوشمند در شبکه TON برگزار کرد که می بایست در طی آن توسعه دهندگان با استفاده ابزاری که در بلاک چین TON در اختیارشان قرار داده شده، قرارداد های هوشمندی طراحی کنند. پاداش این مقایسه بین 200 تا 400 هزار دلار است.

پیش از این هم خبر هایی به طور غیر رسمی از عرضه بلاک چین تلگرام تا آبان ماه حکایت داشتند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا