زیرساخت های بیت کوین قوی می شوند 1399

اشتراک گذاری پست

بیت کوین یکی از اولین ارزهای دیجیتالی ارائه شده است که با وجود تمام نوسانانی که داشته است که همواره مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران بوده است. برخلاف این که ارزش این ارز دیجیتال، در روزهای اخیر با کاهش زیادی همراه بوده است، بسیاری از اقتصاد دانان معتقدند، اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بیت کوین است چرا قمیت آن کاهش یافته و در آینده نزدیک دوباره افزایش خواهد یافت. بنا بر گزارشی که اخیرا از سوی اسپنسر بوگارت، یکی از شرکای اصلی شرکت بلاکچین، منتشر شده است، زیرساخت های بیت کوین رو به پیشرفت و قوی تر شدن است. امید احمدیانی جزئیات این خبر را در این مقاله در اخیتار شما قرار می دهد.

گرچه ارزش بازار ارز رمزنگاری شده از زمان رسیدن به 816 بیلیون دلار در ماه ژانویه تا 85 درصد کاهش یافته است، با مشارکت Nasdaq ، Fidelity ، NYSE ، Bakkt و سایر موسسه های مالی بزرگ، زیرساخت های بیت کوین رو به پیشرفت است.

آنچه در سال 2019 برای زیرساخت های بیت کوین پیش بینی شده است

اواخر سال 2017، بازار ارز رمز نگاری شده، شرایط بسیار خوبی را تجربه کرد، به گونه ای که ارزش بیت کوین به بیش از 19 هزار دلار رسید و بسیاری از سرمایه گذاران کوچک و بزرگ، بخش عظیمی از سرمایه خود را در این ارز سرمایه گذاری کردند.

بوگارت عقیده دارد که با تقویت زیرساخت های بیت کوین، می توان سطح امنیت را افزایش داد و از سرمایه ، سرمایه گذاران محافظت کرد. به این ترتیب از ایجاد نقدینگی جلوگیری شده و شرایط سرمایه گذاری راحتتر می شود.

زیرساخت های بیت کوین قوی می شوند

 

در حال حاضر، سرمایه گذاریی هایی مانند ییل Yale ، گزارش داده اند که سرمایه گذاری در فضای ارز رمزنگاری شده را با استفاده از سرمایه های تنظیم شده انجام می دهند و تعداد بیشتری از موسسات مالی، در حال ایجاد قراردادهای بیشتر در حوزه سرمایه گذاری در بیت کوین هستند.

در همین حال که سرمایه گذاری در بیت کوین رو به افزایش است، با توجه به میزان انتقال سرمایه، زیرساخت های بیت کوین برای جلب نظر سایر سرمایه گذاران در حال تغییر و بهتر شدن است. با وجود فناوری هایی نظیر بلاکچین و هوش مصنوعی که در پی پال نیز استفاده شده است، رسیدن به سطح بالایی از امنیت در بیت کوین غیر ممکن به نظر نمی رسد. به همین دلیل است که پیش بینی می شود در سال جدید، ارزش سرمایه گذاری در بیت کوین به چیزی بیش از 50 هزار دلار برسد.

با وجود تمام نگرانی ها و کاهش ارزشی که در بازار بیت کوین مشاهده می شود، افراد متخصص در حال به روز رسانی زیرساخت های بیت کوین هستند تا همچنان هم این ارز دیجیتال را در صدر سایر ارزها قرار دهند.

بنابراین می توان مطمئن بود که ارزش بیت کوین به 50 هزار دلار می رسد، اما چه موقع!؟ کسی نمی داند. نظر شما چیست؟ به نظر شما به روز رسانی در زیرساخت های بیت کوین می تواند منجر به صعود ارزش آن شود؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا