ساعتی لوکس دارای کیف پول بیت کوین به زودی عرضه می شود – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

سازنده ساعت های لوکس گران قیمت سوئیسی، فرانک مولر با کمپانی سرمایه گذاری Regal Assets برای عرضه یک ساعت دارای فضای ذخیره سازی برای بیت کوین به نام ” Encrypto” همکاری می کنند.

علاوه بر این که این یک ساعت به روز و با کیفیت بالا می باشد و بین 9,800 تا 50,600 دلار قیمت دارد، این ساعت یک کیف پول سرد برای نگهداری بیت کوین نیز داراست.

منظور از کیف پول سرد، کیف پولی است که دسترسی به اینترنت ندارد و اطلاعات را به صورت آفلاین نگهداری می کند.

ظاهرا قرار است آدرس عمومی کیف پول بر روی صفحه ساعت حکاکی شود و آدرس خصوصی آن در یک درایو USB خواهد بود. طبق گفته این کمپانی این “کیف پول کاملا غیرآنلاین” غیر قابل هک شدن است و کلید آن “اعداد غیر قابل حدس و به صورت آفلاین ایجاد شده” هستند.

در یک گفتمان خبری برگزار شده توسط Regal Assets، مسئول منطقه ای کمپانی فرانک مولر، ارول بالیان درباره رمز ارز ها اظهار نظر کرد و گفت “بیت کوین طلای این زمانه است”.

بیت کوین پیوندی از نوآوری و انتخاب شخصی است

ارول بالیان

امکان خرید ساعت Encrypto از طریق بیت کوین و روش های پرداخت سنتی وجود دارد. ظاهرا این کمپانی در سر دارد تا در سایرمحصولات خود از 5 رمز ارز دیگر از جمله اتریوم و ریپل هم پشتیبانی کند.

یک کمپانی سازنده ساعت مچی و دیواری سوئیسی دیگر هم به نام Vacheron Constantin استفاده از بلاک چین برای ردگیری ساخته هایش را در آینده آغاز می کند.

سال گذشته هم Hublot یک سازنده دیگر سوئیسی هم تعدادی محدود ار یک مدل ساعت یادبود برای دهمین سالگرد وایت پیپر بیت کوین عرضه کرد. این ساعت مچی Big Bang Blockchain نام داشت که می توانستید فقط با بیت کوین خریداری کنید و فقط 210 کپی از آن ساخته شد که به این عدد به دلیل 210 هزار کوین قابل وجود در بلاک چین بیت کوین تعیین شد.

همچنین بخوانید |  آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین و انواع دیگر آن

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا