سایت های برتر برای خرید مدل های سه بعدی

اشتراک گذاری پست

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی یکی از حوزه هایی است که طراحان و معماران را به سمت خود می کشاند. معمولا این افراد از مدل های سه بعدی برای شبیه سازی اماکن و محیط های کاری استفاده می کنند. برخی از این مدل های سه بعدی در سایت های مختلف به صورت رایگان یا در ازای هزینه قابل دانلود هستند. برخی دیگر را طراحان با نرم افزارهای پیشرفته طراحی می کنند. برای استفاده از برخی سایت های دانلود مدل سه بعدی باید از روش های پرداخت ارزی مانند کردیت کارت ها(مسترکارت یا ویزاکارت) استفاده نمود. همچنین برای خرید مدل های سه بعدی یا دریافت خدمات پرداخت ارزی می توان از خدمات فناوران امید نیز استفاده نمود. در این مقاله سایت های برتر برای دانلود مدل سه بعدی معرفی شده است.

مدل های سه بعدی

سایت های دانلود مدل سه بعدی

Dimensiva

Dimensiva یک مخزن فوق العاده از مدل های سه بعدی از هنرمندان در سراسر جهان است. یکی از ویژگی های بارز Dimensiva توجه به کیفیت است. آن ها هنگام انتشار مدل های سه بعدی دردسترس، به کیفیت توجه بسیاری دارند. شما می توانید با اطمینان کامل مدل های سه بعدی باکیفیت از این سایت خرید و دانلود کنید.

Cults 3D

سایت Cults طیف کاملی از مدلهای سه بعدی را به کاربران خود ارائه می دهد. Cults هر مدل سه بعدی را برای چاپ بررسی می کند و آن را در گروه های مختلفی از جمله مد، هنر، جواهرات، خانه، معماری یا اسباب بازی ها دسته بندی می کند. ترکیبی از رابط بصری مدرن، یک پایگاه داده مرتب و تمرکز بر روی طرح های هوشمند، مفید و زیبا باعث می شود تجربه کاربری سایت بسیار سرگرم کننده باشد. در حالی که بسیاری از مدل ها به صورت رایگان عرضه می شوند، برخی دیگر با قیمت های بسیار مناسب عرضه می شوند.

TurboSquid

TurboSquid یکی از بزرگترین مخازن خیره کننده ترین طرح های سه بعدی می باشد. یکی از مشکلات این سایت این سات که طرح ها از نظر بصری عالی هستند اما برای چاپ سه بعدی بهینه نیستند. همچنین گزینه ای برای فیلتر برای پیدا کردن مدل های قابل چاپ سه بعدی وجود ندارد. همه مدل های موجود در TurboSquid پرمیوم هستند و قیمت آنها به کیفیت آن ها بستگی دارد.

سایت های خرید و دانلود مدل های سه بعدی

Design Connected

این سایت فعالیت خود را از سال 2006 آغاز کرده است. Design Connected مستقیما با بسیاری از برندهای مبلمان همکاری می کند. این سایت نمایش های مجازی دقیق و باکیفیتی را ارائه می دهد و به متخصصان طراحی داخلی کمک می کند که تجسم عمیق تری از پروژه های داشته باشند.

CG Trader

CG Trader در سال 2011 تاسیس شد. این سایت یک بازار آنلاین مدل های سه بعدی برای طراحان و خریداران می باشد. طراحان فریلنسر و شرکت های طراحی آثار خود را به همراه تصاویر، ویدئو، توضیحات و قیمت در سایت آپلود می کنند. خریداران می توانند چندین قالب از آثار را انتخاب کنند. همچنین CG Trader امکان برقراری ارتباط مستقیم با طراحان را به خریداران می دهند. خریداران نیز می توانند قیمت خود را پیسنهاد دهند و با طراحان وارد مذاکره شوند. همچنین خریداران می توانند پیشنهادات شغلی یا مدل های سفارشی خود را در یک صفحه اعلام کنند.

چاپ مدل های سه بعدی

3Dsky

3Dsky نیز یکی دیگر از مخازن دانلود مدل های سه بعدی می باشد. این سایت مجموعه ای از دسته های مختلف را ارائه می دهد که می توانید هر آنچه که نیاز دارید را جستجو کنید. این سایت تعداد دانلود و تعداد لایم هر مورد را نشان می دهد تا به کاربران در تمرکز روی مدل های باکیفیت بالاتر کمک کنند.

Model + model

اگر این سایت را بررسی کنید حتما تحت تاثیر سطح کیفیت آن قرار خواهید گرفت. سایت Model+model به دلیل حجم زیاد مدل هایی سه بعدی که برای فروش قرار داده است بسیار محبوب است. اما این سایت نمونه های رایگان نیز دارد که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. برای استفاده از نمونه های رایگان ثبت نام لازم نیست.

3DShook

سایت 3DShook تا حدودی شبیه به Cults است اما طرح های موجود در این سایت بیشتر جنبه سرگرمی برای چاپ های سه بعدی سرگرم کننده تمرکز کرده است. برخی از مدل ها رایگان هستند اما بیشتر آنها به هزینه نیاز دارند. با این حال، 3DShook طرح هایی را با قیمت بسیار رقابتی ارائه می دهد.

چاپ 3d

Xoio Air

Xoio طیف وسیعی از منابع مختلف از جمله برخی از مدل های سه بعدی عالی را ارائه می دهد. این سایت با تعهد به کیفیت محتوای رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند.

Viz People

Viz People یکی دیگر از سایت های خرید مدل های سه بعدی می باشد. اما این سایت هرچند وقت یک بار مدل های رایگان نیز ارائه می دهد.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا