سایت freebitco : بررسی و آموزش کامل کسب درآمد از این وبسایت – فناوران امید

زمانی بیت کوین به سادگی و با یک کامپیوتر خانگی استخراج می شد، اما امروزه به دلیل به میان آمدن اسیک ماینر های قدرتمند و استخر های استخراج، سختی شبکه بیت کوین بالا رفته و استخراج این ارز رمزپایه به این سادگی ها امکان پذیر نیست. از این رو بسیاری به این فکر افتادند تا با فراهم کردن بستری بیت کوین را به طریق دیگری بین کاربران تقسیم کنند و از همین رو سایت هایی مانند سایت freebitco یا سایت کریپتو تب به وجود آمدند که در اصل استخراج در آن ها صورت نمی گیرد ولی با برنامه های مختلف ادعا می کنند که کاربرانشان بیت کوین رایگان بدست می آورند.

در ادامه قصد داریم بخش های مختلف سایت freebitco را بررسی کنیم و آموزش کسب درآمد از هر بخش را ارائه کنیم.

سایت freebitco چیست؟

همیشه وبسایت در کسب و کار اینترنتی، یکی از مهم ترین مشخصه ها برای تعیین اعتبار آن کسب و کار است.

وارد وبسایت freebitco.in که می شویم، رابط کاربری بسیار ضعیف را می بینیم.

صفحه اصلی وبسایت freebitco.in

اولین کاری که از شما خواسته می شود تا انجام دهید، ثبت نام است!

مزایای این وبسایت به گفته خود آن :

  • برنده شدن تا مبلغ 200 دلار به بیت کوین به صورت رایگان
  • امکان چند برابر کردن بیت کوین هایتان با اجرای بازی HI-LO
  • برنده شدن Jackpot های بازی HI-LO که تا یک بیت کوین ارزش دارد
  • قرعه کشی هفتگی رایگان با جایزه ای بزرگ
  • اکانت های سپرده گذاری بیت کوین با سود روزانه
  • 50 درصد کمیسیون به ازای معرفی به صورت مادام العمر

محبوبیت سایت freebitco چقدر است؟

سایت freebitco ادعا می کند که بیش از 16 میلیون کاربر کاربرد دارد، بیش از 78 میلیارد بازی اجرا شده است و بیش از 155 هزار بیت کوین تا به حال به کاربران جایزه داده شده است.

مشابه وبسایت کریپتوتب، که ادعا می کند می توانید با نصب مرورگر یا افزونه آن بیت کوین استخراج کنید، سایت freebitco هم ادعا به ارائه بیت کوین رایگان می کند.

معمولا این گونه وبسایت ها سیستم عضو گیری یا Referral دارند؛ به این معنی که هر کاربر می تواند با معرفی کاربران دیگر به این وبسایت امتیاز بگیرد.

به خودی خود سیستم عضوی گیری چیز بدی نیست چرا که کاربران در ازای تبلیغ و معرفی خدمات یک وبسایت یا یک ارائه دهنده خدمات، کسب درآمد می کنند؛ مانند سیستم کسب درآمد فناوران امید.

اما موضوع اینجاست که وبسایت freebitco ادعا می کند که تنها به ازای معرفی دیگر کاربران به شما بیت کوین رایگان می دهد؛ حال این که این وبسایت خدماتی دیگری ندارد و افرادی که توسط شما معرفی می شوند نیز باید همین کار را انجام دهند تا به این صورت یک زنجیره ای از کاربران عضو شده در این وبسایت تشکیل شود!

همچنین بخوانید |  آموزش فروش بیت کوین به صورت آنلاین به وبسایت fanavaraneomid

اگر دقت کرده باشید، مدتی است که لینک های معرف و تبلیغات مربوط به freebitco یا CryptoTab زیاد شده است و دلیل آن هم سیستم عضو گیری این وبسایت هاست.

اگر کنجکاو هستید که بدانید ساز و کار سایت freebitco چیست، می توانید در ادامه روش ثبت نام را بخوانید و با بخش های مختلف این وبسایت آشنا شوید.

ثبت نام در سایت freebitco

برای ثبت نام کافی است تا وارد سایت freebitco به نشانی https://freebitco.in شوید و فرم ثبت نام در ابتدای صفحه اول را تکمیل کنید.

E-mail address – یک آدرس ایمیل وارد کنید.

Password – یک گذرواژه مطمئن بنویسید.

Your Referrer – کد معرف شخصی که این وبسایت را به شما معرفی کرده را وارد کنید. (می توانید تغییر ندهید)

Captcha – اعداد و حروفی که در تصویر می بینید را وارد کنید تا مشخص شود شما ربات نیستید!

در نهایت بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

کسب بیت کوین رایگان در freebitcoin

حالا که در این وبسایت ثبت نام کردید، می توانید وارد پنل کاربری شوید که این پنل کاربری بخش های مختلفی دارد و در ادامه بخش های آن را توضیح می دهیم.

توجه داشته باشید که برای برداشت بیت کوین های رایگان کسب شده باید به یک حداقلی برسید.

RP واحدی است که در این وبسایت برای امتیاز دهی به شما استفاده می شود. با داشتن RP می توانید در مسابقات و بخش های مختلف این سایت شرکت داشته باشید.

بخش Free BTC

بخش Free BTC به شما این امکان را می دهد تا شانس خود را برای برنده شدن بیت کوین انتخاب کنید. شرکت در این بخش نیازمند هزینه کردن نیست.

بخش بیت کوین رایگان در freeebitco

روش بازی به این شکل است که بر روی دکمه ROLL کلیک می کنید؛ اگر عددی که به شما نشان داده می شود بین بازه اعداد مشخص شده باشد، به میزان بیت کوین درج شده به شما RP و همچنین بلیت شرکت در قرعه کشی آن (لاتاری) داده خواهد شد.

بخش Multiply BTC

بازی بعدی که در بخش Multiply BTC به شما پیشنهاد می شود، بازی HI-LO است. در این بازی باز هم به نوعی بازی به شکل ساخت عدد تصادفی است که اگر BET HI را انتخاب کرده باشید، باید عددی که برای شما ساخته می شود، بیشتر از یک مقدار خاص و اگر BET LOW را انتخاب کنید، باید عددی ساخته شده کمتر از یک عدد مشخص شده باشد.

بخش چند برابر کردن بیت کوین در freeebitco

اگر این حالت اتفاق بیافتد، میزان جایزه که در جدول برای شما تعیین شده، به کیف پولتان در این وبسایت اضافه می شود.

هر چه میزان شانس خود را برای برنده شدن جایزه بالاتر ببرید، هزینه شروع بازی هم برای شما بیشتر می شود.

همچنین بخوانید |  آموزش کسب بیت کوین رایگان به روش های مختلف و معرفی بهترین سایت ها

بخش Earn BTC

در این بخش به شما توضیح داده می شود که بابت هر میزان بیت کوینی که در کیف پول مشخص شده قرار دهید، به شما سود به بیت کوین تعلق می گیرد. حتی در صورتی که از طریق سیستم معرفی به دوستان، افرادی جذب این وبسایت شوند، به ازای سرمایه گذاری هر کدام 25 درص سود به شما تعلق می گیرد.

بخش بدست آوردن بیت کوین در freeebitco

در زمان نوشتن این آموزش، سود سالانه در این وبسایت 4.08 درصد تعیین شده است.

در پاسخ به این سوال که سود سرمایه گذاری چه زمان هایی محاسبه می شود گفته که برای جلوگیری از تقلب در سیستم، سود سرمایه گذاری بیت کوین به صورت روزانه و در زمان های ناگهانی محاسبه می شود.

در توضیح اعتماد پذیری، وبسایت freebitco گفته است که از سال 2013 در این کار است و تا به حال هزاران پرداخت به کاربران داشته است و به رتبه الکسای خود متکی شده است.

بخش Lottery

بخش Lottery یا همان لاتاری سایت freebitco به شما امکان شرکت در مسابقه جایزه بزرگ آن می دهد. کافی است تا با موجودی بیت کوین داخل وبسایت Ticket برای شرکت در لاتاری هفتگی شرکت کنید.

بخش لاتاری در freeebitco

هر چه تعداد بلیت یا Ticket های شما بیشتر باشد، شانس شما برای برنده شدن در لاتاری نیز بیشتر می شود.

بخش Reward

از طریق این بخش می توانید RP های بدست آمده را تبدیل به جوایزی که در پایان همین صفحه گفته شده کنید. حداقل میزان RP برای نقد کردن یا استفاده 100,000 واحد است.

بخش جایزه در freeebitco

برای مثال از این بخش می توانید با RP های خود بلیت لاتاری این سایت را خریداری کنید یا گیفت کارت و لوازم الکترونیکی خریداری کنید!

بخش Refer

در این بخش هر آن چه که برای استفاده از سیستم عضو گیری نیاز داده باشید، در اختیار شما قرار داده شده است.

لینک معرف، میزان کمیسیون معرفی، بنر های تبلیغاتی، آمار و… از جمله این موارد است.

بخش عضو گیری در freeebitco

بسیاری از کاربران این وبسایت با قرار دادن لینک معرف مخصوص به خود در کانال ها و وبسایت های مختلف سعی می کنند تا با معرفی کابران جدید به این سیستم، از پورسانت گفته شده بهره مند شوند.

با معرفی افراد دیگر، 50 درصد از بیت کوین رایگانی که آن ها برنده می شوند به شما به عنوان کمیسیون تعلق می گیرد و از کاربر معرفی شده چیزی کم نمی شود. همچنین به ازای هر باری که کاربران معرفی شده توسط شما free roll را اجرا می کنند، یک تیکت رایگان برای لاتاری هفتگی به شما داده می شود.

توجه داشته باشید که وبسایت فناوران امید هیچگونه نظر مثبت یا منفی نسبت به سایت freebitco ندارد و این نوشته صرفا معرفی یک سرویس مرتبط با ارز های رمزپایه است.

اگر به دنبال روشی ساده تر و سریع تر برای بدست آوردن بیت کوین هستید، پیشنهاد می کنیم بیت کوین بخرید!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا