سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری فیس بوک در پروژه FB Coin – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

وال استریت ژورنال در سوم می گزارش داد که فیس بوک به دنبال سرمایه گذاری هایی با ارزش یک میلیارد دلار برای ارز دیجیتال استیبل کوین است.

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت است. قیمت اکثر ارزهای دیجیتال توسط بازار تعیین می‌شود که در آن خریداران و فروشندگان کوین‌ها را مبادله می‌کنند و قیمت بر حسب عرضه و تقاضا مشخص می‌شود. در مقابل، استیبل کوین ها به دنبال دستیابی به قیمت ثابت می‌باشند.

در گزارش این ژورنال آمده است که فیس بوک در حال حاضر با سیستم های پرداخت بین المللی نظیر مستر کارت و ویزا کارت و پردازنده پرداخت First Data Corp در حال مذاکره است.

در حدود یک سال است که از طریق پروژه ارز دیجیتال فیس بوک که FB Coin نامیده می شود، شایعاتی در مورد در اختیار گذاشتن اطلاعات پرداخت کاربران منتشر می شود. با درز بیشتر اطلاعات، متوجه می شویم که فیس بوک می خواهد برای کاربران پرداخت های داخلی ایجاد کند. به نظر می رسد گزینه های زیادی مانند پرداخت با پروفایل فیس بوک کاربر وجود دارد.

فیس بوک با شرکت های تجاری و اپلیکیشن های مختلف در خصوص پذیرش این ارز مذاکره می کند و به دنبال این امر است تا شرکت ها در این کار سرمایه گذاری کنند.

طبق گزارش کوین گراف، علاقه به FB Coin در بین ارزهای دیجیتال دیده می شود. در ماه گذشته، خبرهایی اعلام شد که طبق آنها Tim Drapper، سرمایه دار بیت کوین و پشتیابن تزوس الت کوین، با فیس بوک ملاقات کرده است تا گزینه های سرمایه گذاری را بررسی کند.

طبق منابع WSJ، سیستم بانکی مخصوص فیس بوک طراحی شده است تا شبهات مربوط به تقابل فیس بوک و بیت کوین و سایر ارزها از بین برود. طبق گفته اعضای ارشد ناپایداری باید از ین برود تا سرمایه جذب شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا