سرور مجازی بورس | سرور بورس با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت

ما برای اولین بار در ایران، سرویس سرور های مجازی اختصاصی بورس برای انجام معاملات بورس در ایران  را به کاربران ارائه می نماید. این سرور ها همگی بر پایه سیستم عامل ویندوز ارائه شده و بر روی پرقدرت ترین سرور ها در بهترین مراکزداده در ایران و جهان به کاربران ارائه می گردند. با استفاده از این سرویس، کاربران می توانند معاملات خود را به صورت آنلاین، بدون وقفه با بالاترین سرعت ممکن انجام دهند. از مزایای این سرویس می توان به سرعت بالا برای خرید و فروش سهام (قرار گرفتن در اول صف اولویت درخواست های خرید و فروش)، عدم نیاز به اینترنت پر سرعت خانگی برای اتصال به سرور بورس، قدرت بالای این سرور های برای اجرای نرم افزار های تحلیل بازار، عدم محدودیت پهنای باند برای دسترسی به بورس های مختلف ایرانی نظیر بورس، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی، امکان دانلود و آپلود فایل با بالاترین سرعت و بسیاری از مزایای دیگر اشاره نمود.

پلن 1پلن 2پلن 4پلن 5
ماهیانه 200 هزار تومانماهیانه 400 هزار تومانماهیانه 650 هزار تومانماهیانه 1 میلیون تومان
سالیانه 1.6 میلیون تومانسالیانه 2.3 میلیون تومان3.5 میلیون تومان7 میلیون تومان
3 گیگ رم8 گیگ رم12 گیگ رم20 گیگ رم
3 هسته سی پی یو8 هسته سی پی یو12 هسته سی پی یو20 هسته سی پی یو
پورت یک گیگپورت یک گیگپورت یک گیگپورت یک گیگ
پهنای باند نامحدودپهنای باند نامحدودپهنای باند نامحدودپهنای باند نامحدود
دیتاسنتر برج میلاددیتاسنتر برج میلاددیتاسنتر برج میلاددیتاسنتر برج میلاد
هارد NVme-SSDهارد NVme-SSDهارد NVme-SSDهارد NVme-SSD
سیستم عامل ویندوزسیستم عامل ویندوزسیستم عامل ویندوزسیستم عامل ویندوز
ماشین مجازی ساز Hyper-V مخصوص ویندوزماشین مجازی ساز Hyper-V مخصوص ویندوزماشین مجازی ساز Hyper-V مخصوص ویندوزماشین مجازی ساز Hyper-V مخصوص ویندوز
تحویل آنی به صورت اتوماتتحویل آنی به صورت اتوماتتحویل آنی به صورت اتوماتتحویل آنی به صورت اتومات
قابلیت استفاده در کلیه پلتفرم ها(Windows,Android,Ios,Mac,Linux etc..)قابلیت استفاده در کلیه پلتفرم ها(Windows,Android,Ios,Mac,Linux etc..)قابلیت استفاده در کلیه پلتفرم ها(Windows,Android,Ios,Mac,Linux etc..)قابلیت استفاده در کلیه پلتفرم ها(Windows,Android,Ios,Mac,Linux etc..)
سفارش و دریافت آنیسفارش و دریافت آنیسفارش و دریافت آنیسفارش و دریافت آنی
سفارش سرور بورس

سرور مجازی بورس صرفا برای ایجاد بستری مناسب برای کاربران به منظور اجرای نرم افزار های تحلیل بازار به صورت 24 ساعته و همچنین دسترسی سریع و بدون وقفه به وب سایت های خرید فروش سهام از طریق اینترنت راه اندازی شده اند. این سروری مجازی به صورت 24 ساعته فعال هستند و پشتیبانی در صورت درخواست مشتری به صورت کامل و بدون هزینه توسط شرکت ما انجام می پذیرد. نحوه اتصال به این سرور های از طریق نرم افزار Remote Desktop بوده و تمامی آموزش های کار با این سرور ها توسط شرکت ما به کاربران ارائه می گردد. 

سرور بورس یکی از گزینه های است که می تواند کاربردهای گسترده ای را در انجام معاملات بورس از خود نشان دهد. این سرورها به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند بر پایه سیستم عامل ویندوز ارائه شوند. استفاده از سرور بورس به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند معاملاتی که در نظر دارند را به صورت آنلاین انجام دهند و از سرعت منحصر به فرد آن بهره مند شوند. در هنگام انجام معاملات بورسی نیازی نیست تا یک اینترنت خانگی پر سرعت برای اینکه بتوانید به سرور مجازی ویندوز اتصال پیدا کنید، داشته باشید. این سرورها می توانند قدرت بالایی را از خود در اجرای نرم افزارهایی که مربوط به تحلیل بازار هستند از خود نشان دهند. همچنین برای دسترسی به بورس های مختلف در ایران هیچ محدودیت پهنای باندی وجود ندارد. با استفاده از این سرور می تواند فایل ها را بدون محدودیت دانلود و آپلود کرد و در کنار آن ها از یک سرعت بالا بهره مند شد.

سرخطی بورس چیست ؟

سفارش سرخطی یکی از ساده ترین نوع معاملات در بورس است که با قیمت لحظه ای در بازار بورس و فرابورس انجام می شود . برای انجام سرخطی بورس ، سرعت مناسب اینترنت ، پینگ پایین تاثیر بسیار زیادی در موفق شدن شما دارد .اگر شما بتوانید از عرضه های اولیه سهامی بخرید، قطعا میتوانید در روز های آتی پس از خریدتان، سهام خریداری شده را با قیمتی مناسب تر بفروشید .سرور مجازی بورس دقیقا چیست و به چه کاری می آید ؟ جایی که میلی ثانیه ها هم اهمیت دارند !اگر شما هم در کار خرید و فروش در بورس و فرابوس باشید ، حتما معاملاتی را در کارگزاری های آگاه ، مفید ، مبین و … انجام داده اید .حتما برای خرید سرخطی و عرضه اولیه اقدام کرده اید اما نتایج مناسبی نگرفته اید یا به چیزی که میخواسته اید نرسیدید .اگر سهام خاصی برای خرید مد نظرتان هست خوب است بدانید که …اگر سهام خاصی برای خرید مد نظر دارید ، باید بدانید به جز شما ، میلیون ها نفر دیگر متقاضی همان سهم هم هستند !لحظه ای که شما در کارگزاری قصد خرید یک سهم را دارید، ” میلی ثانیه ها ” هم اهمیت دارند ، به این دلیل که در 8:30 دقیقه صبح، صد ها هزار نفر آماده هستند تا برای خرید کلیک کنند، در نتیجه اگر یک میلی ثانیه هم دیر تر اقدام کنید، فرصت خرید را از دست میدهید .با استفاده از سرور مجازی بورس شما میتوانید در کمتر از 1 میلی ثانیه درخواست خرید خود را به کارگزاری مد نظرتان ارسال کنید تا یکی از برترین نفرات موجود در صف خرید باشید .

سرور بورس چیست؟

سرور مجازی بورس در واقع یک سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز است که در لوکیشن دیتاسنتر آسیاتک ایران میزبانی می شود و داری پورت قوی 1 گیگابایت است . این سرور مجازی مخصوص کسانی است که سرعت اینترنت شان پایین است و می خواهند برای خرید و فروش در بورس تهران از سرعت بالای اینترنت برخوردار باشند .با استفاده از سرور مجازی بورس شما می توانید با اینترنت پرسرعت سرور خرید و فروش خود را براحتی انجام بدهید و دیگر مشکلی برای این کار نداشته باشید .این سرور مجازی مانند سیستم خانگی شماست که در دیتاسنتر قرار دارد و شما از طریق ریموت دسکتاپ به آن وصل می شوید و داخل سرور تمامی کارهای مربوط به خود را می توانید انجام بدهید . توجه داشته باشید که هر چقدر رم سرور بالاتر باشد مانند سیستم خانگی خودتان سرعت خود سرور بالاتر خواهد بود و شما راحت تر می توانید داخل سرور کار کنید .

بهترین سرور بورس؟

بهترین سرور و بانی این مدل از سرور ها شرکت ما بوده و می توانید از طریق این لینک(کلیک کنید) خرید کنید.

سرعت دانلود و آپلود فایل در این سرور ها چقدر است؟

لینک ارتباطی سرور مجازی بورس 1 گیگ بر ثانیه است و شرکت ما هیچ محدودیتی در سرعت آپلود و دانلود اعمال نمی نماید. بر اساس میزان پهنای باند سرور مقصد کاربران می توانند با هر سرعت قابل انجام، اطلاعات خود را ارسال و دریافت نمایند.

آیا برای کار با سرور های بورس باید اینترنت پر سرعتی داشت ؟

خیر نیازی نیست، یک اینترنت معولی که شما را به سرور متصل کند کافیست .سرعت اینترنت داخل سرور های بورس ، 1000 برابر بیشتر از اینترنت خانگی یا ADSL ها است .

آیا شما آموزش کار با سرور مخصوص Bourse را هم میدهید ؟

بله، آموزش کامل کار با سرور های بورس خدمت شما داده میشود .

سرعت دانلود و اینترنت سرور های بورس چقدر است ؟

سرعت اینترنت سرور های بورس 1 گیگابیت بر ثانیه در یک ثانیه است .

هر سرور بورس مجازی قبل از تحویل به شما از لحاظ کیفیت سنجش می شود:

هر سروری مجازی قبل از اینکه به شما تحویل داده شود، توسط تیم فنی ما کنترل میگردد تا بهترین سرعت پینگ به کارگزاری های بورس و بالا ترین سرعت دانلود و آپلود را داشته باشد .از این جهت ما همیشه با اطمینان خاطر سرور های مجازی خود را ارائه می کنیم و بر روی تمامی پلان ها گارانتی کیفیت پورت و سرعت میدهیم، هیچ نگرانی بابت خرید خود نداشته باشید و مطمئن باشید که صد ها نفر تا کنون از این سرور ها استفاده کرده و نتیجه مد نظرشان را به شکل مطلوب تری در صف خرید سرخطی گرفته اند .

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا