سرویس پرداخت علی پی AliPay

پیپال یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های الکترونیک در سطح جهان است. که برای خرید و پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی و همچنین انتقال ارز به کشورهای مختلف استفاده می‌گردد. با این وجود به نظر می‌رسد که این سرویس اخیراً محبوبیت خود را در کشور چین از دست داده و جای خود را به سرویس پرداخت علی پی داده است. در این مقاله همراه ما باشید تا با درگاه AliPay بیشتر آشنا شوید.

سرویس پرداخت علی پی چیست؟

نام دیگری که برای درگاه علی پی در نظر گرفته می‌شود، پیپال شرقی است! با وجود شباهت‌های زیادی که این دو سرویس پرداخت به یکدیگر دارند، افرادی که در چین زندگی می‌کنند، ترجیح می‌دهند از این سرویس برای خرید از سایت‌های خارجی استفاده کنند.

سرویس پرداخت علی پی AliPay

چگونه می‌توان از درگاه AliPay استفاده کرد؟

در حالت کلی شما به عنوان خریدار می‌توانید از طریق دو روش زیر از طریق این درگاه، پرداختتان را انجام دهید.

  • اول، اسکن کد QR و سپس انتقال به صفحه پرداخت علی پی.
  • دوم، وارد شدن به حساب کاربری از طریق صفحه پرداخت علی پی.

چرا سرویس پرداخت علی پی از پیپال محبوب‌تر است؟

یکی از مزایای اصلی پی پل متصل بودن آن به حساب بانکی است. با این وجود بسیاری از افراد هنگام خرید آنلاین، نگران از دست رفتن اطلاعات حسابشان هستند، و به همین دلیل ترجیح می‌دهند که از کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و یا مستر کارت استفاده کنند.

اما مردم چین استثناء هستند!

در حال حاضر چیزی حدود 564 میلیون کاربر اینترنت در چین وجود دارد که 42 درصد از جمعیت کل را تشکیل می‌دهند. جالب است بدانید که 82 درصد از این کاربران اینترنت، استفاده از UnionPay را به جای کردیت کارت ترجیح می‌دهند.

بسیاری از اقتصاددانان معتقد هستند که دلیل این مسئله یک پدیده فرهنگی است. چرا که بسیاری از چینی‌ها معتقدند که ذخیره کرده سرمایه مالی، بهتر از خرج کردنش  است، خصوصاً زمانی که به اندازه کافی پول ندارید!

امروزه درگاه AliPay توانسته است به خوبی جایگزین کارت‌های اعتبار شود. از طرف دیگر با توجه به این که قابلیت اتصال به حساب بانکی نیز دارد، مشابه با پی پال، استفاده از این روش پرداخت ترجیح داده می‌شود.

سرویس پرداخت علی پی AliPay

سایر مواردی که موجب ارجحیت این درگاه آنلاین پرداخت به نسبت سایر رقبایش شده است، عبارت است از :

  • انتقال پول به حساب‌های بانکی دیگر ظرف دو ساعت
  • انتقال پول به سایر حساب‌های Alipay
  • پرداخت صورتحساب کارت اعتباری بدون پرداخت اضافی
  • پرداخت قبوض برق و آب بدون نیاز به پرداخت کارمزد
  • افزایش اعتبار تلفن همراه
  • خرید بلیط اتوبوس
  • بررسی مانده حساب بانکی

خالی از لطف نیست که بگوییم این سرویس پرداخت آنلاین کم کم در حال راه یافتن به بازار امریکا است.

نظر شما در رابطه با سرویس پرداخت علی پی چیست؟ آیا به نظر شما در آینده درگاه Alipay می‌تواند جایگزینی برای پیپال باشد؟ شما از کدام روش برای خرید اینترنتی استفاده می‌کنید؟پی پل یا کردیت کارت؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا