سفارش پروژه – افزایش سرعت سایت وردپرسی

انجام پروژه های برنامه نویسی دیجیتال مارکتینگ نرم افزاری و غیره

اشتراک گذاری پست

سلام وقت بخیر

موضوع این پروژه افزایش سرعت لود یک وب سایت وردپرسی (در دسکتاپ و موبایل) است که اطلاعات لود و سایر مشخصات لود در جی تی متریکس و   PageSpeed Insights گوگل ضمیمه شده است.

در این پروژه معیار افزایش سرعت گوگل پیج اسپید است و باید نشان گر (هم موبایل و هم دسکتاپ) به حالت سبز دربیاید. همین طور باید تمام خطاهای مربوط به سرعت سایت که در گوگل کنسول گرفته شده است برطرف شود. گزارش گوگل کنسول هم ضمیمه می گردد. لازم به ذکر است وب سایت هیچ گونه اروری در گوگل کنسول به جز سرعت و چند مورد دیگر ندارد (طبق مستندات ضمیمه شده) و نباید اروری اضافه شود.

همین طور این پروژه باید به صورت تخصصی انجام شود ، چرا که در وب سایت از  افزونه های افزایش سرعت ، کاهش حجم عکس و غیرفعال سازی افزونه ها در برخی از صفحات انجام شده است. در روند انجام این پروژه باید تمامی اصول سئو رعایت شود بنابراین باید به سئو هم تسلط کافی داشته باشید.

لازم به ذکر است سرور از یک وب سایت کاملا معتبر و با مشخصات بسیار بالا تهیه شده و مشکل از سمت آن نیست. بنابراین لطفا اگر قادر به انجام تخصصی و حرفه ای این پروژه هستید پیشنهاد دهید.

همین طور باید هر گونه تغییر و اضافه نمودن کد به صورت گزارش ارائه شود تا در اپدیت های بعدی دچار مشکل نشویم.

با تشکر از دوستان

ما توانایی انجام این پروژه و امثال آن را داریم، در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
02128421193
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@Outlook.com

تلگرام: omidahmadyani_support

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا