سفارش پروژه – افزونه ایجاد لیست محصولات

انجام پروژه های برنامه نویسی دیجیتال مارکتینگ نرم افزاری و غیره

با سلام و احترام. 

میخواستم فروشنده های دکان؛ بتونن یک لیست از محصولاتشون به همراه تصویر و ویژگی ها ایجاد کنن و بتونن از اون صفحه خروجی پی دی اف نیز بگیرند تا بتونن این لیست رو در شبکه های اجتماعی خودشون به اشتراک بذارن.

ویژگی های لازم جهت نمایش رو بشه انتخاب کرد و در یک آلبوم زیبا پرینت پی دی اف تهیه بشه و لینک خرید هر کتاب یا لینک سایت هم در فایل پی دی اف درج بشه تا با کلیک روی اون به سایت هدایت بشن.

ترجیحا کد نویسی به صورت یک افزونه با امکان فعال و غیر فعال کردن باشه و کد نویسی هیچ اثری منفی روی بقیه سایت و عملکرد دیگر سایت نداشته باشه و با آپدیت افزونه ها وقالب ها مشکلی برای این مورد بوجود نیاد.

 مواردی که لازم هست: 1- هر فروشنده بتونه لیست محصولات خودش رو (که کتاب هست) خروجی بگیره 2- مدیر سایت هم بتونه از کل محصولات و یا محصولات هر فروشنده خروجی بگیره. 3- امکان انتخاب ویژگی های لازم برای هر محصول وجود داشته باشه. 4- در بخش محصولات یک بخشی هست تحت عنوان توضیحات کوتاه محصول اگر اون رو هم به عنوان آپشن بشه انتخاب کرد خیلی خوب میشه. 5- صفحات دارای شماره صفحه، سر صفحه باشه 6- دسته بندی (موضوع) محصول و وضعیت موجود بودن محصول هم نشون داده بشه. 7- اگر بخش هایی مثل دسته بندی و یا عنوان کتاب به صورت لینک به سایت باشه که در پی دی اف هم به صورت هایپرلینک باشه عالی است و لینک خرید هر محصول هم در کنارش وجود داشته باشه 8- اگر بتوان چیدمان قرارگیری محصولات رو مثلا 2 ستونی و یا تک ستونی قرار داد نیز بسیار عالی است. 9-حتما لوگوی ناشر (فروشنده) و لوگوی سایت درج بشه. 10- چون نهایتا هدف ایجاد یک فایل پی دی اف از محصولات جهت درج در شبکه های اجتماعی دیگر است حتما نتیجه ی کار قابل استفاده و همچنین قابل پرینت باشه. مثلا سایز نوشته ها و فونت ها به نحو مناسبی انتخاب شوند تا کاملا کاربردی باشند. مثلا خیلی ریز یا درشت نباشه از پیشنهادات شما جهت هرچه بهتر بودن نتیجه استقبال میکنم. بسیار متشکرم. بازهم اگر فکر میکنید نتیجه ی این کار با حالت قبلی خیلی تفاوت داره بفرمایید تا در کارهای بعدی بررسی کنم. حتما به صورت یک افزونه باشه با امکان فعال یا غیر فعال کردن و با آپدیت قالب مشکلی برای این افزونه ایجاد نشه و تداخلی با بخش های دیگر سایت ایجاد نکنه. متشکرم

ما توانایی انجام این پروژه و امثال آن را داریم، در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
02128421193
09129726343
09362196343
[email protected]

تلگرام: omidahmadyani_support

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا