سفارش پروژه – انجام پروژه به زبان پایتون

انجام پروژه های برنامه نویسی دیجیتال مارکتینگ نرم افزاری و غیره

اشتراک گذاری پست

ما می توانیم این پروژه را برای شما انجام دهیم:

سلام

پروژه یک ابزار به زبون پایتون هست که باید کد برنامه اندروید رو بگیره توی اون یک سری تغییرات ایجاد کنه که این تغییرات در نهایت منجر به کاهش مصرف باتری اون برنامه بشه. به عبارتی میخوایم ابزارمون کد رو به صورت اتوماتیک refactor کنه و این refactor کردن رو هم با هدف کاهش انرژی یا همون باتری انجام بده.

یک سری anti pattern تعریف شدن که وجود اونها توی کد برنامه باعث بالا رفتن مصرف انرژی میشه. لیست این anti patternها که حدودا 20 مورد هست رو بهتون میدم. این anti patternها 2 نوع هستند. دسته اول مربوط به کدهای جاوایی برنامه میشه و دسته دوم مربوط به layoutهای برنامه اندرویدی میشه.

نحوه کار ابزار به این شکل هست که باید 2 مرحله کار انجام بده

1: پیدا کردن این anti patternها توی برنامه (به صورت اتوماتیک)

2: حذف کد مربوط به anti patternها و جایگذاری اونا با کد مناسب (این هم به صورت اتوماتیک)

بذارید با یک مثال بیشتر توضیح بدم. کلاس خیلی بزرگ یا به عبارتی God Class یک anti patternئه که این ابزار ما باید اونو تشخیص بده و به جاش اون رو به کلاس های کوچیکتر مناسب بشکنه.

توضیح مرحله 1: حالا برای تشخیص دادن این  anti pattern ها لازمه یک گراف چندلایه بسازه و با استفاده از metricهایی که بهتون اعلام میکنم (با استفاده از تئوری گراف) و منطق فازی اون ها رو پیدا کنه. گراف چندلایه باید به این شکل باشه که گره های لایه 1 باید کلاس ها باشن و ارتباط بین کلاس ها (ارث بری و …) باید به صورت یال بین این گره ها ترسیم بشن . گره های لایه 2 باید فانکشن های برنامه باشن و ارتباط بین فانکشن ها (فراخوانی ها) به صورت یال ترسیم بشن. حالا هر فانکشن زیرمجموعه هر کلاسی که هست باید بین گره فانکشن (توی لایه 2) و گره کلاس والدش (توی لایه 1) یک یال عمودی ترسیم بشه. به این ترتیب گرافمون هم یال های درون لایه ای داره و هم بین لایه ای. لایه 3 هم متغیرها  هستن که مشابه ارتباطی که در بالا توضیح دادم گره ها و یال هاش رسم میشه.

حالا زمانیکه گراف رو ساختیم با استفاده از منطق فازی میگیم مثلا اگر درجه ی خروجی یک گره در لایه کلاس ها از یک حدی بیشتر باشه اون جا anti pattern مربوط به God Class رخ داده.

از انجایی که anti patternهامون 2 نوع هستن برای پیدا کردن نوع اول که مربوط به کدهای جاوا است از گراف فوق و برای پیدا کردن نوع دوم که مربوط به layoutهای اندرویدی هستند از یک گراف طرح بندی با همون layoutها استفاده میشه. 

توضیح مرحله 2: بعد از اینکه هر anti pattern رو پیدا کرد اون رو با جایگزین درستش جایگذاری میکنه.

در آخر هم وقتی ابزار، کار refactor کردنش تموم شد یک گزارش از کارهایی که انجام داده(لیست anti patternهایی که پیدا کرده و اصلاح کرده به همراه تعدادشون و محلشون) رو گزارش بده

در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
02128421193
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omidahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین ریحانی
حسین ریحانی
3 سال قبل

سلام وقت بخیر یک پروژه آماده و مناسب قیمت درباره دوربین ترموویژن با زبان پایتون میخوام

سجاد جوان
سجاد جوان
3 سال قبل

سلام وقت بخیر پروژه پارکینگ هوشمند با رسپبری پای می خواستم

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا