سفارش پروژه – بهینه سئوی سایت برای ورودی بیشتر + نویسنده مطلب

اشتراک گذاری پست

سلام خسته نباشید همگی

یه نفر مسلط به سئو و تغییرات جدید گوگل میخوام ک روی سئوی سایت کار کنه طبیعی بیاره بالا. سایت 15 ماهه اومده بالا و طبیعی اومده بالا به 3000 ورودی رسیده . مطالب انگلیسی و کپی از خود گوگل پلی هستش مثل بقیه سایتا. ولی بروز تر از همشون هستیم سایت کلا انگلیسی هستش و ورودی بین المللی میخوام ایرانی به دردم نمیخوره. واقعا کسی ک کاربلده پیام بده چون اصلا نمیخوام با بک لینک و روش های موقتی سایتو بیارم بالا بعد یه مدت به فنا بره. مبلغ پیشنهادی و درصورت امکان راه های ارتباطی خود را برام بفرستین حرف بزنیم تا در صورت توافق شروع به کار کنیم.

و یک نفر نویسنده دائمی میخوام . مطالب کلی اتوماتیکه و شما فقط فایل رو اپلود میکنید و سئوی مطلب رو درست میکنید و انتشار میکنید. و هر روز باید هر آپدیتی اومد سر وقت مطلب اپدیت بشه. مهارت های مورد نیاز:

*کار با وردپرس رو بلد باشه

* نکات سئوی مطلب رو بدونه و رعایت کنه

* منظم و سر وقت باشه

* تا حدی انگلیسی بلد باشه چون کلا سایت انگلیسیه

* از اندروید اطلاعات داشته باشه ک مثلا فایل obb چیه و apk چیه و فایل مود چیه و …

گروه مهندسین امید قبلا این پروژه را انجام داده اند در صورت نیاز به انجام این پروژه یا پروژه های مشابه لطفا با ما در تماس باشید:

شرکت فناوران امید
02128421193
تلگرام: @fanavaraneomid_support
واتساپ: 09129726343 , 09168869631
ایمیل: support@fanavaraneomid.co

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا