سفارش پروژه – طراحی قالب و چند افزونه وردپرس

اشتراک گذاری پست

با سلام یک سایت فروشگاهی در خصوص خرید و فروش وبمانی  و پرفکت مانی و موارد مشابه داریم.

سایت بر پایه وردپرس هست و به موارد زیر نیاز داریم.
1 : یک قالب سبک و سریع و البته شکیل که هم سرعت لود بالایی داشته باشه و هم سئو خوبی از نظر کدنویسی داشته باشه
این قالب باید مواردی رو حتما داخلش داشته باشه :

اول : قالب باید دارای صفحه اصلی – صفحه کاربری – صفحه فروشگاهی و مواردی از این قبیل و هرکدام بصورت اختصاصی داشته باشه.
دوم : قالب حتما سازگار با المنتور باشه در تمامی بخشها

2: نیاز به افزونه هایی داریم که نیازهامون رو که به شرح زیر هست برآورده کنه :

1: ما نیاز به صفحه ثبت نام حرفه ای داریم که شخص برای ثبت نام فیلدهایی که ما میخوایم رو پرکنه و بعد ثبت نام اولیه در بخش کاربری براش یک نقش کاربری ساده در نظر گرفته بشه  .
شخص باید بعد پیش ثبت نام یک کابین داشته باشه که داخلش بخشهایی برای تکمیل حساب کاربری داشته باشه مثلا آپلود مواردی که ما میخوایم مثل عکس سلفی ووو یا بخشی دیگه که شماره تلفن ثابت و همراهش رو ثبت کنه و یا یک بخش دیگه که شماره کارت و شماره حساب و شماره شبا وارد کنه وووو .

در بخش حساب کاربری قابلیت تغییر برخی بخشها رو داشته باشه و برخی دیگه رو خیر همچنین در بخشهایی که قابلیت ویرایش داره اگر تغییری داد حسابش از حالت تایید شده خارج بشه و یک ایمیل برای ما بیاد تا مجدد بررسی کنیم و تایید کنیم مجدد کاربر رو.

هر شخص در صفحه کاربریش باید بخشی رو داشته باشه که ما داخلش بتونیم قیمت کالاها رو درج کنیم (( تعداد زیاد نیست در حد 12 تا کالا هست نهایت در آینده بخواد بشه 20 تا ولی درکل قابلیت اون صفحه باشه )) این صفحه رو هیچ کسی نتونه مشاهده کنه مگر اینکه وارد حساب کاربریش شده باشه یعنی حداقل پیش ثبت نام رو انجام داده باشه.

در بخش کاربری شخص امکان این رو داشته باشه که لیست سفارشاتش رو هم مشاهده کنه چه خریدها و چه فروش هاش به ما رو

درواقع شخص برای فروش به ما یک تیکت باید بزنه که توش فرم پر بشه و برای ما ارسال کنه پس از انجامش ما تایید کنیم و توی پنلش ثبت بشه .

3: بخش فروشگاه سایت هم بر اساس ووکامرس که الان هست و مواردی که خواستیم باید باشه و به درگاهی که داریم متصل بشه فقط ظاهرش رو میخوایم یک ظاهر تمیز باشه براش.

4 : افزونه ای برای ارسال تیکت ترجیحا اخصاصی تهیه بشه که شخص بتونه تیکت بزنه البته یک افزونه تیکت الان در حال استفاده هست با نام JS Help Desk که اگه همین هم بشه بهینه بشه مشکلی نداریم باهاش .

5 : یک بخش چت آنلاین هم نیاز داریم که هم سرعت داشته باشه هم شکیل باشه و قابلیت داشته باشه تا درتایم کاری فعال باشه و در غیر تایم کاری بصورت تیکت ارسال بشه پیام مشتری.

موردی که حتما باید بهش دقت بشه اینه که سایت دو دسته کاربر داره درحال حاضر گروهی تایید شده و گروهی در انتظار تایید و باید اینا با همین دسترسی حفظ بشن و به پنلن جدید اگر برای ثبت نام ایجاد میشه متصل بشن یا همراه بشن برای ثبت نام از یوزر پرو که از ژاکت خریداری شده استفاده میشه.

شاید در ادامه کار موارد دیگه ای هم اضافه بشه که توافق میکنیم سرش قیمت رو یک چیزی میزنم خالی نباشه لطفا فقط اگر نمونه کار مشابه و یا نزدیک دارید پیشنهادتون رو بفرمایید.

همچنین سرعت به انجام رسیدن پرژه برامون خیلی اهمیت داره هرچه سریعتر بهتر پس این مورد رو هم لطفا دقیق اعلام بفرمایید.

گروه مهندسین امید قبلا این پروژه را انجام داده اند در صورت نیاز به انجام این پروژه یا پروژه های مشابه لطفا با ما در تماس باشید:

شرکت فناوران امید
02128421193
تلگرام: @fanavaraneomid_support
واتساپ: 09129726343 , 09168869631
ایمیل: support@fanavaraneomid.co

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا