سفارش پروژه – مصاحبه و ایجاد پست و وبلاگ

انجام پروژه های برنامه نویسی دیجیتال مارکتینگ نرم افزاری و غیره

اشتراک گذاری پست

من جهت اینکه مایل هستم تیک آبی رنگ اینستاگرام رو بگیرم و در ویکی پدیا برای خودم صفحه ای داشته باشم طبق تحصفی که کردم نیاز هست از من مطالبی در اینترنت باشه که وقتی سرچ میشه قابل رویت باشه. از جمله مقاله یا مصاحبه یا پست و یا وبلاگ و هر چیزی که به نام من ثبت باشه. دوستانی که این امکان رو دارند که ضمن مصاحبه با من یا نگارش مقاله و یا انتشار بیوگرافی من کمک کنند لطفا هزینه و زمان بندی و راهکار خودشون رو اعلام کنند. 

من یک کار آفرین و دارای چندیدن مجموعه بین المللی در خارج از کشور و دارای مدارک متعدد دانشگاهی هستم.  صاحب مقالات حقوقی در روزنامه های فارسی زبان. دارای کتاب تخصصی مهاجرت در ایران. اولین نفری که مجوز صادرات دارو از آمریکا به ایران رو گرفت در سال 2013. صاحب اولین موسسه مهاجرتی 5 قاره . نظریه پرداز امور اقتصادی و سرمایه گذار در ایده های نو. دارای 18 سا سابقه تجارت بین المللی. دارای دکتری اقتصاد. لیسانس و فوق لیسان حقوق و همینطور مهندس الکترونیک و کاردانی سخت افزار کامپیوتر. 

مخترع اولین ماسک صورت دارای میکروفون و اسپیکر که امکان انتقال صدا رو بدون مشکل و بدون نیاز به برداشتن ماسک به فرد میده. 

ما توانایی انجام این پروژه و امثال آن را داریم، در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
02128421193
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@Outlook.com

تلگرام: omidahmadyani_support

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا