سفارش پروژه – موشن‌گرافیک با استوری‌بورد، گویندگی، المان‌ها و روش مشخص

انجام پروژه های برنامه نویسی دیجیتال مارکتینگ نرم افزاری و غیره

اشتراک گذاری پست

سلام

وقت بخیر

– الآن 10 موشن 2 تا 3 دقیقه‌ای پیش رو داریم. لطفا قیمت و زمان تحویل قطعی رو برای هر دقیقه بفرمایید.

– در این پروژه به زمان سریع اجرا (با حفظ کیفیت) نیاز داریم.

– سناریو و استوری‌بوردِ زمان بندی شده با کلمات گوینده، فایل نهایی گویندگی و المان‌های ریسایز و جدا نشده فریپیک و شاتراستاک ایلاستریتور در اختیار شما قرار می‌گیره. لازم هست سناریو با المان ها و سناریو ما با زمان بندی دقیق نسبت گویندگی اجرا بشه.

– سورس افتر و فولدر کالکت پروژه دریافت میشه. یک بار پس از 20 ثانیه اول (برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی هستیم و بعداً کل پروژه دوباره کاری نشه). یک بار در انتهای پروژه.

– مالکیت معنویِ کار با ما خواهد بود، با اجرای موشن گرافیکِ شما.

– ما روی اجرای عینیِ سبک و درخواستمون از استفاده سریع ترین و بهینه ترین پلاگین‌ها، روش‌ها، اسکریپت‌ها و کدهایی که معرفی می‌کنیم تاکید داریم اما همه این‌ها پیشاپیش روشن، مشخص و نهایی هست و هر توضیح و ملزوماتی بخواید ارائه می‌کنم. ضمناً همه کارها از نظر تعداد المان‌ها، شکل و پیچیدگیِ حرکت‌ها، تنوع و نسبت پراکندگی تکنیک‌ها و پلاگین‌ها و افکت‌های مورد استفاده تا جزئیات ریزی مثل گرافِ اعمال شده روی کی فریم‌های مشابه، مثل کارهای گذشته و اخیر ما خواهد بود و ملاک ما در آینده از انتظاراتمون این کارها هستن:

https://www.aparat.com/v/1PC4r

https://www.aparat.com/v/chE45

https://www.aparat.com/v/hBTn3

https://www.aparat.com/v/dlHxw

– اگر در چگونگی اجرا یا انجام سریعِ یک نقطه خاص از پروژه مشکل داشته باشید می‌تونم ابزارشو یا tutorial انگلیسی‌اش رو بفرستم. اگر انگلیسی مقدور نیست می‌تونم راهنمایی کنم. نشد هم میتونید رهاش کنید خودم انجام بدم ولی لازم هست حتماً به اجرای سریع و با کیفیتِ 97 درصدِ کار پیشاپیش مسلط باشید.

– افکت‌گذاری صوتی جزو این پروژه نیست.

– اگر خودتان امکان طراحی سناریو اثر بخش دارید یا می‌تونید المان‌هارو نقاشی دیجیتال کنید، برای این موارد نمونه‌کار ارسال فرمایید و قیمت و زمان جدا بر حسب دقیقه بفرمایید. 

متشکرم

ما توانایی انجام این پروژه و امثال آن را داریم، در صورت نیاز به انجام این پروژه و انجام پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
02128421193
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@Outlook.com

تلگرام: omidahmadyani_support

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا