سفارش پروژه – Persian Hotline

اشتراک گذاری پست

در بسیاری از مواقع، وقتی تو زندگی روزمره به مشکلی برمیخورید، میرید سراغ اینترنت و با استفاده از موتورهای جستجو وبسایتهایی رو پیدا میکنید که در اونها یک نفر دیگر هم سوال شما رو داشته و کسانی هم به اون سوال پاسخ داده اندو و یا اینکه سوال خودتون رو وارد میکنید و منتظر میمانید تا کسی به سوال شما پاسخ دهد. 

حال در نظر بگیرید که مشکلی دارید و نیاز دارید که در همون موقع با کسی که دانش حل مشکل شما رو داره صحبت کنید. این مشکل میتونه هر چیزی باشه، از این که کباب کوبیده شما از رو سیخ میریزه، تا یک سوال کاملا تخصصی برنامه نویسی. تا جاییکه من میدونم وبسایت یا اپلیکیشنی که اینکار رو انجام بده وجود نداره. 

بعبارت دیگر، یک برنامه کاملا بسیار شبیه به واتساپ یا تلگرام با این تفاوت که شما هر بار از اون بعنوان کمک گیرنده یا کمک دهنده استفاده میکنید. 

اگر کمک گیرنده هستید: مشخصات موردی که در آن کمک نیاز دارید رو وارد میکنید و یک توضیح مختصر از مشکلتان.

اگر کمک دهنده هستید: مشخصات مواردی که میتوانید کمک فراهم کنید رو وارد میکنید و سیستم کمک گیرنده های مربوطه و کمکی که هر کدوم نیاز دارند رو  رو برای شما لیست میکنه. شما میتونید با کمک این نرم افزار با هم صحبت کنید و به هم کمک کنید.

در واقع مثل این میمونه که یکسری افراد هر کدوم یک پلاکارد دارند که روی اون مشکلشون نوشته شده، شما بعنوان کمک دهنده این پلاکارد رو نگاه میکنید و اگر احساس کردید دانش حل اون مشکل رو دارید با اون فرد شروع به صحبت میکنید.

این نرم افزار باید تحت ویندوز، مک، و تلفنهای هوشمند اندروید و ای-او-اس قابل اجرا باشد.

گروه مهندسین امید قبلا این پروژه را انجام داده اند در صورت نیاز به انجام این پروژه یا پروژه های مشابه لطفا با ما در تماس باشید:

شرکت فناوران امید
02128421193
تلگرام: @fanavaraneomid_support
واتساپ: 09129726343 , 09168869631
ایمیل: support@fanavaraneomid.co

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا