سقوط شدید ارزهای دیجیتال / قیمت اتریوم و کاردانو به کمترین میزان خود در یک سال اخیر رسید – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

اتریوم (ETH) و کاردانو (ADA) در میان ده ارز رمزپایه برتر بازار هم اکنون در پایین ترین قیمت خود در یک سال اخیر معامله می شوند. در زمان نگارش این خبر قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال جهان بر اساس ارزش کل بازار، به سطح 229 دلار رسیده است و حجم معاملات آن طی 24 ساعت گذشته نیز 2,838,908,740 دلار گزارش شده است.

روز چهارشنبه 6 سپتامبر 2018 در ساعت 16:00 به وقت UTC، قیمت اتریوم برای نخستین بار از تاریخ 30 ژوئیه 2017 به 211 دلار کاهش یافت و این در حالیست که این ارز رمزپایه به میزان 84.2 درصد از بیشینه قیمت خود در سطح 1,357 دلار سقوط داشته است.

بیشترین کاهش قیمت در میان ده ارز رمزپایه برتر بازار متعلق به ای او اس (EOS) با افت حدوداً 21 درصدی بوده است. در این میان بیت کوین نیز افت شدیدی را تجربه نمود. قیمت بیت کوین در مدت کمتر از 6 ساعت از 7,150 دلار به 6,400 دلار کاهش یافت و یک جریان فروش گسترده را در کل صرافی های ارز دیجیتال در سراسر جهان ثبت نمود. طی 24 ساعت گذشته بیت کوین نیز همانند سایر آلت کوین ها یک افت 13 درصدی را به همراه داشته است.

سقوط شدید ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته
سقوط شدید ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته

پس از کاهش سریع قیمت بیت کوین، توکن هایی با ارزش کل بازار اندک نیز با افت شدید قیمت ها مواجه شدند. حتی توکن هایی با بیشترین حجم معاملات مانند Tron ،EOS ،Cardano ،ICON و Ontology نیز طی 24 ساعت گذشته در حدود 10 الی 25 درصد نسبت به بیت کوین کاهش قیمت داشته اند.

همچنین بخوانید |  چهار نشانه نزولی بودن قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال

بسیاری از گزارش ها به اشتباه بیان کرده اند که به تأخیر انداختن سرمایه گذاری 90 میلیارد دلاری بانک Goldman Sachs موجب شد تا قیمت بیت کوین کاهش چشمگیری داشته باشد. اما شنیده ها حاکی از آن است که علت اصلی کاهش قیمت این ارز دیجیتال، انتقال موجودی یک کیف پول قدیمی حاوی حدوداً یک میلیارد دلار بیت کوین به صرافی های مختلف در سراسر دنیا و در نتیجه فروش گسترده آن میباشد.

روز گذشته خبرگزاری CCN گزارش داد که قیمت بیت کوین به احتمال زیاد به منطقه 6,000 دلاری خواهد رسید. در روزهای آتی نیز این امکان وجود دارد که قیمت بیت کوین سطح حمایت 6,000 دلاری را شکسته و در نتیجه خرید و فروش بیت کوین در زیر این سطح انجام شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا